Kerro synkin salaisuutesi. Tietääkö joku? Pelkäätkö, että paljastut joskus?
Uskotko, että ennemmin tai myöhemmin tilinteon hetki koittaa elämässä kaikille ennen kuolemaa vai voiko salaisuuden viedä hautaan?
Kommentit (39)
mutta miten on fyysisesti mahdollista antaa koiran panna?
Eikö sillä nyt ole aika erilaiset vehkeet kuin ihmisellä ja oikeasti, suostuuko koira edes sellaiseen?
Niin ja jääkös se koira sitten jumiin ihmiseenkin?
Vierailija:
mutta kerroin tän miehelleni ennenkuin alettiin seurustelemaan jotta ei sitten kuule muualta että oon ollut jakorasia. No, onneksi hälläkin oli joitain juttuja jotta ei sitten ollut mikään " neitsyt" .
todella, todella erikoista. ja etenkin synkkää..hmm.
- minut on raiskattu
- olen harrastanut seksiä melkein 20 miehen kanssa
- olen raskaana enkä tiedä kenen vauva on
- olen varastellut teininä
- olen ajellut kännissä monesti
- minulla on ollut syömähäiriö
- olen ollut laitoshoidossa mielenterveysongelmien takia
- olen alkoholisti
Juu, se on yleensä geenivirhe, mutta silti epäilen, että olen saattanut itse aiheuttaa fae-oireita lapselleni (ne on usein autismipiirteitä lievissä tapauksissa). Plussasin vasta jotain rv 5 ja sitä ennen oltiin kostealla etelän reissulla. En juonut yhtään raskauden aikana, mutta kuka totuuden tietää? Tää epäilyksen poikanen painaa mua lopun ikäni ja sanon siksi kaikille, että jos haluatte raskaaksi, älkää juoko ollenkaan.
Vierailija:
Juu, se on yleensä geenivirhe, mutta silti epäilen, että olen saattanut itse aiheuttaa fae-oireita lapselleni (ne on usein autismipiirteitä lievissä tapauksissa). Plussasin vasta jotain rv 5 ja sitä ennen oltiin kostealla etelän reissulla. En juonut yhtään raskauden aikana, mutta kuka totuuden tietää? Tää epäilyksen poikanen painaa mua lopun ikäni ja sanon siksi kaikille, että jos haluatte raskaaksi, älkää juoko ollenkaan.
Mieheni eikä kukaan sukulaiseni tiedä asiasta. Asuin siihen aikaan ulkomailla ja en tavannut juurikaan sukulaisiani joten eivät nähneet minua raskaana. Vielä lisänä se että keskimmäisen lapsen isä on aika kuuluisa julkkis...siis tuon keskimmäisen adoptioon annetun lapsen.
Nyt asun siis Suomessa ja olen naimisissa ja minulla on 3 lasta.
ette oo nähny mitää kuvia missään koskaan tai leffanpätkiä tai kuullu ees puhuttavan asiasta? Voiko olla mahdollista muka? miten se ei vois panna, miten erilaiset vehkeet voi olla eläimellä ja ihmisellä, siallakin on kuin korkkiruuvi ja hyvin sillä ihmistä panee kuulemma ja videon perusteella nähtynä.
Mutta siis, kävikö tuo häpeällinen juttu niin että koira teki itse muka aloitteen, sitä en usko kyllä vaan kyllä nainen teki sen itse tai joku jätkä huudatti tekemään nuorena, tarvii sitä koiraa sen verran auttaa selkään kuitenkin ja saamaan se vehje sisään :)
-veljeni on käyttänyt minua seksuaalisesti hyväkseen ollessani 7-11 v.
-minut on raiskattu 19 v., tulin raskaaksi ja siitä abortti
-olen pettänyt miestäni lukemattomia kertoja. Onneksi olen sen pystynyt lopettamaan, en haluaisi kaataa sen tiedon taakkaa mieheni harteille
-minulla on ollut syömishäiriö (anorexia-bulimia)
Kun luen listaani, on menneisyyteni kokemukset mielestäni järkyttäviä. Kadun syvästi ja ikuisesti sitä, että en ole pystynyt olemaan mieheni rakkauden arvoinen. Yritän jatkuvasti hyvittää tekemiäni virheitä ja elän kamalan syyllisyyden vallassa. Menneisyyden asioista (hyväksikäyttö ja raiskaus) en ole, enkä luultavasti pysty puhumaan kenellekään koskaan. Nyt keski-iän kynnyksellä kokemukseni vain valtaavat mieleni jatkuvalla syötöllä ja syvällä pidetyt muistot palaavat mieleeni, vaikka en sitä haluaisi. Olen miettinyt seksuaaliterapeutille hakeutumista, jotta jossain määrin pääsisin sinuiksi itseni kanssa ja eheytymään.
Minua katsoessaan kukaan ei osaisi arvata, kuinka haavoittunut olen sisältä.
Vierailija:
höpöp oot. Ennen rv 5 ei voi kyllä mitään aivovaurioita aiheuttaa. Kannattaa perehtyä alkionkehitykseen vähän tarkemmin.
Vierailija:
Tuossa vaiheessa tapahtuu näin: " Viidennellä raskausviikolla kohdun sisältöä aletaan varsinaisesti kutsua alkioksi. Sen solut järjestäytyvät ja erilaistuvat kolmeksi alkiokerrokseksi, jolloin pyöreähkö solujoukko muuttuu muodoltaan pitkulaiseksi ja saa vähitellen nisäkkäiden ominaispiirteitä.
Kahden millimetrin pituisen alkion pintakerroksesta kehittyvät, aivot, selkäydin, hermoradat, iho, karvat, tali- ja hikirauhaset. Keskikerroksesta muodostuvat luu-, lihas- ja sidekudokset, verenkiertoelimistö, sukurauhaset sekä munuaiset. Sisäkerroksesta rakentuvat ruoansulatuselimistö ja keuhkot."
Mahdolliset vauriot todennäköisesti korjaantuvat alkion kehittyessä. Mutta kukaan ei oikeasti tiedä, missä vaiheessa voi alkiolle tapahtua mitäkin. Koko ajanhan alkio on yhteydessä äitiin, vaikkei istukka kehitykään kuin vasta alkion kiinnityttyä.
Ja alkoholin vaikutuksen tiedetään olevan aivan alkuvaiheessa pahinta.
Tahtoisin tietysti uskoa tuota, mitä sanot, mutta kun ei se ole uskon asia.
Mutta oikeastaan on varsin hypoteettista että alkoholi edes pääsisi tuossa vaiheessa alkioon, koska istukkayhteyttä ei vielä ole.
Ja tokihan asiaa on tutkittu muilla nisäkkäillä. Alkoholin vaikutus näkyy siinä vaiheessa selvästi kun aivot ovat jo alkaneet kunnolla erilaistua tehtäväänsä, tämä on vasta muutama viikko hedelmöittymisen jälkeen, ei missään blastokystivaiheessa.
[/quote]
kun harrastan seksiä mieheni kanssa.
Itse olin silloin tosi nuori ja mies nelikymppinen. Tästä jo siis paljon aikaa..
Löytyyhän alkoholia myös rintarauhasista ja äidinmaidosta. Eikä kohtu ole mikään tyhjiö.
Ja joka tapauksessa minä puhuin raskausviikosta viisi, ja silloin istukkakin jo on olemassa.
Vierailija:
Mutta oikeastaan on varsin hypoteettista että alkoholi edes pääsisi tuossa vaiheessa alkioon, koska istukkayhteyttä ei vielä ole.Ja tokihan asiaa on tutkittu muilla nisäkkäillä. Alkoholin vaikutus näkyy siinä vaiheessa selvästi kun aivot ovat jo alkaneet kunnolla erilaistua tehtäväänsä, tämä on vasta muutama viikko hedelmöittymisen jälkeen, ei missään blastokystivaiheessa.
On tutkittu todellakin muilla nisäkkäillä. Esim. rotilla on havaittu, että 2 alkoholiannosta viikon kuluttua hedelmöitymisestä lisäsi selvästi epämuodostumia, myös aivojen epämuodostumia.
Olin silloin sinkku ja asuin rivarissa. Tämä mies asui perheineen seinän takana ja aina vaimon ja lasten ollessa poissa, olimme kuin kanit. Samoin kävimme iltalenkillä samaan aikaan usein -> tapasimme metsässä tai mies livahti takapihan kautta minun luokse. Sitten hikisenä palasi kotiin ja suihkuttelemaan. Kerran taloyhtiön talkoiden jatkoilla kävimme minun luonani pikaisella vessassa jne. Todella hauskaa oli, mutta moraalitonta.
ainut salaisuuteni on että olen pettänyt nuorena...
olen harrastanut samana iltana seksiä useamman miehen kanssa, jos paljastuu ja joku repii pelihousut siitä vaan
ollut ihastunut nykyisin jo ex-mieheni hyvää kaveriin.
ei voi olla tosissaan.