Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro synkin salaisuutesi. Tietääkö joku? Pelkäätkö, että paljastut joskus?

Vierailija
21.04.2008 |

Uskotko, että ennemmin tai myöhemmin tilinteon hetki koittaa elämässä kaikille ennen kuolemaa vai voiko salaisuuden viedä hautaan?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei tiedä asiasta muuta kuin minä. Ja te.

Vierailija
2/39 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ne nyt älyttömän synkkiä ole... nuorena pöllin mutsilta fyrkkaa ja röökii... en jäänyt ikinä kiinni.. lisäksi olen ollut kahden miehen kanssa samaan aikaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/39 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija #3:

...olen ollut kahden miehen kanssa samaan aikaan :)

Vierailija
4/39 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kerroin tän miehelleni ennenkuin alettiin seurustelemaan jotta ei sitten kuule muualta että oon ollut jakorasia. No, onneksi hälläkin oli joitain juttuja jotta ei sitten ollut mikään " neitsyt" .

Vierailija
5/39 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka uskontoni kieltää sen. Seurakunnan papit tietävät asiasta ja olen " parantanut tapani" mutta pelkään että joku minua hyveellisenä pitävä ihminen saa tietää menneisyydestäni.

Vierailija
6/39 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikesta voidaan keskustella. En tietenkään suunnattomasti nauti, jos puhe kääntyy esim. entisiin poikaystäviini, kännisekoiluihini, viranomais" kontaktointiin" tms. Mutta en minä siitä ihmisenä miksikään muutu, jos joku noista tietää. Ja jos on sellainen ihminen, ettei kykene hyväksymään minua tällaisena historiani kanssa, niin mitäs sen perään itkemään. Ja mulle on ihan turha jeesustella, että voi kamalaa, kun on rankka menneisyys. Olen sen elänyt ja itseni sekä läheisteni kanssa selvitellyt ja ratkaisuni tulevaisuuden suhteen tehnyt sekä " nuoruuden ahdistuksen" haudannut, joten suhtaudun avoimin mielin elämään. Omaani ja muiden.

Vierailija
7/39 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä niin. Itse en osaisi pitääkään yhdenillan juttuja synkkänä salaisuutena joten olkaahan vähän armollisia itsellenne hyvät naiset!

Vierailija
8/39 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin siis, että minulla on sukupuolitauti ja ääliö mies, joka petti vaimoaan ei edes käyttänyt kondoomia, enkä itsekään sitten vaivautunut siitä huolehtimaan.

Vierailija
9/39 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhmia on tehty mutta kerron niistä häpeilemättä.

En ihan kaikille toki.

Vierailija
10/39 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten voi puhua siitä täälläkään. On vanhoja tuttavia jotka tietää jotain, heitä välttelen. joo, pelkään toisinaan että asiat vielä nousee jostain pintaan vaikka ne onkin lapsuudessa tapahtuneet, voin elää elämääni onnellisena jos koen varmuutta siitä, että voin viedä asiat mukanani hautaan.

Vierailija
11/39 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen teininä antanut koiran panna itseäni :(

Vierailija
12/39 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi meidän liiton loppu.

Vierailija
13/39 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon myös, että salaisuudetkin voi viedä hautaan. Luulenpa, että enemmän niitä on suuria salaisuuksia viety kuin että olisi joskus aikojen kuluttua paljastunut. harvoin esim. kuulee, että joku olisi saanut selville, että isänsä ei olekaan isänsä, vaikka isäkin on niin luullut ja kun tällaisia kuitenkin tutkimusten mukaan on n. 20% väestöstä, niin todella suuri valtaosa näistä väärälle miehellelapsen tehneistä onnistuu viemään salaisuutensa hautaansa.

Vierailija
14/39 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
15/39 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan edelleen maksamattomia veroja ulosottoon, vain mieheni tietää, ja te =)

Olen nuorena ollut huumevierotuksessa, vain muutama tietää.

Vierailija
16/39 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa " silleen" ;) toiselta otin suihin ja toinen pani... alkoholilla ja tietyllä poltettavalla aineella oli osuutta asiaan :) -3

Vierailija
17/39 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietää nämä, mutta läheisestkään ystävät tai sukulaiset eivät (en vaan osaa kertoa niistä asioista). Psykiatri ja hammaslääkäri tietävät...Mutta ei ne mitään salaisuuksia sinänsä ole, vain kipeitä ja yksityisiä asioita...Bulimiaa häpeän jonkin verran, se tuntuu nyt myöhemmin niin tyhmältä.

Yhdenillan suhteita olen harrastanut paljon, ja teininä olen pöllinyt kaupasta. Nämä eivät ole mikään synkkä salaisuus. Pölliminen oli tyhmää, omaehtoinen ja molemminpuoleisesti nautinnollinen seksi vain positiivinen asia, oli se sitten parisuhteellisten keskeistä tai kahden sinkun välistä.

Vierailija
18/39 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
19/39 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mieheni vaan miehen veli. Tämä on kauhea salaisuus joka toivottavasti ei ikinä paljastu. Lisäksi olen nostanut mieheni säästötilitä useita tuhansia euroja rahaa mieheltä salaa. Mies ei tätä tule varmaan ikinä huomaamaan kun ei seuraa plajonko tilillä on rahaa ja plajonko sinne laittaa.

Vierailija
20/39 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän