Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaiset naiset taitavat tosiaan olla TASAPAKSUJA pökkelöitä!

Vierailija
21.04.2008 |

Olen ihan järkyttynyt tuosta aiemmasta ketjusta liittyen naisten vyötärönympärykseen ja kuinka VAIKEA se maagiset 80cm on saavuttaa....

Ihan uskomatonta, että nuorilla(?) naisillakin tuo 80cm järjestään tuntuu paukkuvan. Mistä ihmeestä johtuu, että nykyään naiset eivät ole naisen muotoisia vaan tasapaksuja pökkelöitä?

Itse olen nyt rv 20 raskaana ja vyötärönympärys äsken mitattuna 79cm (muut mitat 170cm ja 69kg). Normaalisti ei ole todellakaan noissa lukemissa vaan jää selvästi alle 70cm vaikka en mikään langanlaiha olekaan. Vartaloni on naisellinen, hoikka ampiaisvyötärö ja kunnon pyöreä peppu. Miksi meitä on sitten nykyään niin vähän?

Kuten joku toisessa ketjussa sanoikin, klassinen ihannenainen on 90-60-90 tai sitten niin että vyötärön suhde lantioon on 70%. Miksi tämä nykyään toteutuu niin harvoin?

Luojan kiitos, olen muodoistani nyt entistä onnellisempi! Kuulun todellakin pieneen onnekkaaseen vähemmistöön mittoineni.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. vty 77 cm koska olen äskettäin synnyttänyt

Vierailija
2/9 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kuulun (luojan kiitos) siihen osaan, jolla on vielä naiselliset muodot. Vaikka olen pitkä ja hoikka (175 ja 59 kg) niin silti mitat on kohdallaan. Ihanteeseen 90-60-90 en ihan pääse, mutta olen kovin tyytyväinen 92-64-91 mittoihin.

Näiden mittojen säilyttäminen teinivuosista ei ole ollut mikään suuri ponnistus (olen nyt 35 vuotias). En urheile hulluna, vaan syön järkevästi. Välttelen kaikkea teollisesti muokattua ja ennenkaikkea turhaa energiaa eli käytännössä nopeita hiilaireita, jotka väkisinkin verensokerin heilahtelujen myötä pistää syömään ihan liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärö on 64cm, mutta rinnat ja takapuoli ovat kutistuneet olemattomiin. Joten minua voi kutsua kait tasapaksuksi.

Vierailija
4/9 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveystarkastuksessa mitattiin kuitenkin navan kohdalta ja siitä olin 84cm, riskiryhmässä siis! Olen aina ollut pömppövatsainen vaikka miten hoikka olisin ollut. ns. lantion malja siis ei ole ole syvä ja sen takia olen sitten mustalla listalla.

Vierailija
5/9 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä oli juttua lehdessä. 80 cm ei ole kovinkaan paljon, moni hoikka ihminen saattaa ylittää tuon (ja lehdessä olikin kuva hoikasta toimittajasta, jolla nauhan mukaan meni yli tuon 80cm).

Vierailija
6/9 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse tässä aloituksessa ei ollutkaan laihuudesta tai lihavuudesta vaan TASAPAKSUUDESTA. Siis miksi hoikatkin naiset ovat nykyään niin TASAPAKSUJA? Ei todellakaan ole normaalia, että NAISEN mitat ovat 90-80-90 - misekin täyttää tuollaiset mitat helposti.

Vierailija:

Tästä oli juttua lehdessä. 80 cm ei ole kovinkaan paljon, moni hoikka ihminen saattaa ylittää tuon (ja lehdessä olikin kuva hoikasta toimittajasta, jolla nauhan mukaan meni yli tuon 80cm).

Vierailija
7/9 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä se ketään häiritsee, jos nainen on tasapaksu? Siis jos on muuten terve? Miksi pitäisi olla queen bee-vyötärö?

Vierailija
8/9 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka vyötärö onkin about 80.

Kirjoitin tuohon toiseenkin ketjuun, BMIni 21, 170cm ja 61kg.

Mitta oli vyötäröltä vähemmän samoilla kiloilla vielä 10 vuotta sitten, mutta nyt yli 40 vuotiaana, kahden lapsen synnyttäneenä tuntuu järjettömältä laihduttaa vainsaavuttakseen muutaman sentin pois vyötäröltä.

Olen muuten myös liikkuva, ja jos oikein ampiaisvyörätöä kaipaa, niin silloinhan ei saisi treenata kuntosalilla mitään sellaista, mikä kasvattaa vartalonlihaksia (kyljet). Arvostan kuitenkin tervettä vartaloa enemmän kuin ap:n palvomaa ampiaisvyötätöä.

Vierailija:

Ei todellakaan ole normaalia, että NAISEN mitat ovat 90-80-90 - misekin täyttää tuollaiset mitat helposti.

Vierailija
9/9 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vy on 94, ja lantio 120! Suhde on 0,78.... En siis mikään tasapaksu vaikka läski olenkin.