Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KIRJOITELKAAS ILLAN PIRISTYKSEKSI HAUSKOJA JUTTUJA

Vierailija
05.03.2009 |

Toi kiuas (kukka) ketju oli ton kirjoitusvirheen vuoksi hauska ja sitä kun täällä naureskelin kuten varmasti moni muukin niin tuli mieleen että laitetaanpa tänne illan piristykseksi jotain hauskoja juttuja että saadaan vähän naureskella. Itse täytyy miettiä pikku hetki mitä kivaa tulisi mieleen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavaperheellä oli kylpyhuoneremontti ja olivat sopineet että saivat käydä naapuritalossa suihkussa. Yhtenä päivänä mies sitten meni naapuriin suihkuun ja pyyhe lanteilla kävi avaamaan ovea kun ovikello soi. Legendaarisesti oven takana oli imurikauppias joka kysyi että jos isännällä olisi hetki aikaa. Mies sitten totesi että nyt ei ole talon isäntä kotona ja imurikauppias lähti jonkin sananvaihdon jälkeen. Oli kuulemma ollut hieman hämmentynyt ;)

Seuraavana päivänä tämä samainen imurikauppias tuli kyseisen perheen ovikelloa soittelemaan ja tämä mies kotona ollessan meni avaamaan oven. Imurikauppias oli näyttänyt todella hämmästyneeltä ja mies oli siinä sitten huutanut että odotas kun pyydän ton vaimon tähän =D Mies vaan kertoi että se ilme oli todella näkemisen arvoinen. Kaiken kukkuraksi heilä oli järjestetty lastenkestit ja koko eteinen täynnä hiekkaa jota oli kantautunut lasten kengissä ja imurikauppias oli vitsinä heittänyt että teillä ei taida vielä imuria ollakkaan.

Ja joo, tämä juttu oli hauskempi kerrottuna kuin kirjoitettuna.

Vierailija
2/11 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupassa ja iloisena hihkaisin "Moi, mitä kuuluu, kiva nähdä"

Miehellä olikin vieressä vaimo joka katsoi miestä kysyen ja minua murhaavasti. Mies meni aivan lukkoon ja sanoi "Mä en tunne sua, en tunne".

HUPS! Se mies ei oikeasti ollutkaan se opettaja, sattui vaan vähän näyttämään häneltä. Itse nolona sopersin anteeksi että erehdyin henkilöstä.

Kyllä sen miehen vaimo joka kulmasta kyttäsi ja katsoi vuoronperään miestään. Uskoikohan että kyseessä oli oikeasti vahinko. Mietin vain että olikohan miehessä joskus ollut pelurin vikaa vai oliko vaimo muuten vain tosi mustis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syötiin 4v pojan kaa mehujäätä kesällä. pojalla oli pirkan amppari ja mulla murkku.. "No äiti, maistuuko se yhtään mulkulta?" :D xD :D

Vierailija
4/11 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka sai lapsen päivää tai paria jälkeeni. Siellä sitten vaihdettiin numeroita ja kun olin kotiutunut niin laitoin hänelle viestiä kuinka rankalta tuntui kun vauva vaan halusi jatkuvasti rintaa ja valvotti öisin. Tästä on niin monta vuotta aikaa etten tarkalleen muista mitä kirjoitin, mutta juuri jotain sellaista että siitä saattoi saada tietnlaisen käsityksen jonka eräs nainen sitten saikin...

Tuosta numerosta tuli viestiä takaisin jotenkin näin "Vaimo vaan tuossa ihmetteli viestiäsi jonka minulle lähetit. Taisi tulla väärään numeroon".

Olin kirjoittanut sen numeron puhelimeeni sitten väärin ja meni jollekkin perheelliselle miehelle tuo viesti. Pahoittelin kovasti ja selitin asian seuraavassa viestissä. Mies laittoi vielä viestin takaisin että täytyy ostaa vaimolle vaan muutama joululahja enemmän niin eiköhän asia sillä parane ;)

(Oli viikko aikaa jouluun)

Vierailija
5/11 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi saunassa kyselemään "siittelisoluista" että miten niitä tulee ja milloin tulee. Tiesi kuitenkin ite mihin niitä tulee. Sitten kyseli että tarviiko isona mennä naimisiin jos rakastaa jotain ja miten se vauva sitten sinne mahaan menee ja voiko mennä hänen mahaansa kun hänellä on niitä siittelisoluja. Minä äitinä yritin hienosti selitellä miten nyt tuonikäiselle voi selitellä ja poika kysyi että koskas minä sitten teen vauvan. Sanoin että joskus kun tulee sellainen mies jonka kanssa voi vauvan tehdä. Poika totesi että jos ei sellaista tule niin hän kyllä sitten isona antaa minulle siittelisolun että äiti saa vauvan.

Vierailija
6/11 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysi aamulla tyynyn alta hammaskeijun jättämän Hello kitty-pallon, jossa sisällä kuviollista teippiä (ei siihen hätään Siwasta löytynyt parempaa) ja totesi sitten aamulla:

"Aijaa, mä olisin kyllä toivonut elävän koiranpennun"

Mukavan vaatimaton tyttö :D Saa kyllä lähteä kokonainen hammasrivistö, että koiranpnetu löytyy tyynyn alta!

Vierailija
7/11 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota en ollut aiemmin käyttänyt. Suihkun jälkeen alusvaatteisillani vetelin rasvaa jalkoihin ja poika nyrpisteli vieressä nenäänsä. Ihan vaan siitä syystä että se voide ei haissut mitenkään hyvältä. Mentiinpä tämän jälkeen ulos, piha täynnä mummoja ja poikani huutaa suureen ääneen "Äiti sun pylly ei enää haise pahalta kun sulla on housut jalassa"!

Vierailija
8/11 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suloinen juttu: Poika neljävee makaili tänään pää mun sylissä, silittelin siinä hänen hiuksiaan ja katsoin jotain ohjelmaa. Poika sanoi:" Äiti mä oon rakastunut sinuun." Minä siihen, että minäkin rakastan sinua. Poika:" Ei kun äiti mä oon RAKASTUNUT sinuun." Vähän hymyilytti, mutta jouduin sanomaan pojalle, että minä olen jo rakastunut hänen isäänsä, ja että kyllä hänkin löytää vielä jonkun oman rakkaan, jonka kanssa haluaa naimisiin. :)

Vierailija
9/11 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap, hyvästä ketjusta! Ei tule nyt mieleen omia juttuja, mutta alla olisi yksi linkki:

http://www.positiivarit.fi/Content.aspx?1243a4c7-6aa7-4b8d-a8a4-e92449c…

Vierailija
10/11 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

9

Vierailija
11/11 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä nauratti. Elävä koiranpentu tyynyn alla oliskin ollut jo jotain =D Nyt on pakko tunnustaa etten tiennyt hammaskeijun tuovan muutakin kuin rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi