Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Niiden mormoonilasten huostaanotto Usassa on mietityttänyt

Vierailija
21.04.2008 |

Mistä ihmeestä ne mahtaa saada niin monta sijaisvanhempiperhettä lapsille? Ei kait kuka tahansa nyt sielläkään voi vaan ilmoittautua, että mulle yksi lapsi kiitos. Ja jos noin monta perhettä löytyy, niin ei varmaan kovinkaan läheltä vanhaa kotia? Varmaan levitetään ympäri maata. Ihmettelen vaan, mistä niille kaikille lapsille uusi koti. Onko kellään tarkempaa tietoa?

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Silloin he eivät halua muuttua. Pitäisikö heidän saada kasvattaa taas seuraava ja seuraava ja seuraava sukupolvi tuohon?

oikeutta opetta oma maaimankatsomus lapsille.

Vierailija
42/87 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheuksien on oltava sallittuja jos jonkun maailmankatsomus pitää sitä oikeana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on toisen vapauden riistämistä, jos ei opeteta ympäröivästä maailmasta. Lapsen kasvattajan tulee ajatella lapsen parasta. Jokainen meistä tietää kasvattavansa lapsia aikuisiksi, joiden tulee olla itsenäisiä ja tehdä omaa elämäänsä koskevat päätökset. Silloin on lapsen edunmukaista ymmärtää ympäröivää maailmaa. Jos vanhempi tietoisesti riistää lapseltaan kosketuspinnan ympäröivään maailmaan ja kasvattaa lasta tietoiseksi vain jonkun " vaimoksi" (meillä ja heillä on aika erilainen vaimo-käsitys, sanomattakin on selvää, että meillä aimo on itsenäinen ihminen, mutta heidän käsityksestään en ole niinkään varma) onko se lapsen etu? Voisimmeko me alkaa kasvattamaan samalla logiikalla ihmisiä elintenluovuttajiksi, yhteiskunnan paskatyöntekijöiksi tai seksiorjiksi bordelleihin? Jos lapselle ei kerrottaisi muusta olisiko se oikein, että häntä hyväksikäytetään?

Vierailija
44/87 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos he näkevät ulkopuoliset " saatanan lähettiläiksi" eivät he ota vastaan sitä apua. He eivät näe sitä avuksi. Silloin he eivät halua muuttua. Pitäisikö heidän saada kasvattaa taas seuraava ja seuraava ja seuraava sukupolvi tuohon?

Yhteisön johtaja on vankilassa avunannosta raiskaukseen. Valtaa pitää muut miehet. Miehiä on huomattavasti vähemmän kuin naisia ja lapsia, joten miehet olisi pitänyt poistaa yhteisöstä. Kun he eivät ole siellä, nämä naiset, jotka haluavat yhteisöstä pois, voivat lähteä. Mun mielestä tässä tapauksessa levysoittimen ja ämyreitten käyttö ei olisi huono idea, " pientä" pakkosyöttöä siitä, mikä yhteisössä on vialla. Puhujana yhteisön entinen jäsen. Annettaisi aikaa mietinnälle ja samalla tehtäs näitä DNA-testejä, joiden perusteella saatas lukittua alaikäiseen sekaantumiseen syyllistyneet miehet vankilaan. (Huom! pedofilia tarkoittaa seksuaalista kiinnostusta lapseen, jonka puberteetti ei ole vielä alkanut ja tuossa yhteisössä tullaan naiseksi kuukautisten alkaessa) Se varmistaisi, ettei miehet palaa yhteisöön.

Mihinkään muuhun maaperään ei epäuskon siemen ja valheet uppoa niin hyvin kuin naiseen.

Ihan sama mulle miten tuo lapsiinsekaantuminen saatas loppumaan, kastraatiolla tai lobotomialla, mutta kunhan äidit ja lapset voisivat olla yhdessä. Nyt he saavat vain lisää vettä myllyynsä, kun pahat ihmiset tekivät näin pahasti. Se tekee hallaa asialle, minkä tarkoitus on hyvä.

Vierailija
45/87 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät voi olla.

Vierailija
46/87 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

He uskovat vilpittömästi, että heidän tapansa uskoa ja elää on ainoa oikea Jumalan hyväksymä elämänmalli. SIKSI he haluavat, että heidän lapsensa oppivat saman. He pitävät sitä ehdottomasti parhaana lapsilleen.

Vierailija
47/87 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kasvattaisi pojistaan seuraavia pedofiilejä. (Meillä laissa pedofiili on lapsiin sekaantuja ja sitä ovat kaikki aikuiset miehet, jotka ovat sukupuoliyhteydessä alle suojaikärajojen oleviin lapsiin. Lisäksi myös naisen pakottaminen sukupuoliyhteyteen on rikos)

Vierailija
48/87 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

He uskovat vilpittömästi, että heidän tapansa uskoa ja elää on ainoa oikea Jumalan hyväksymä elämänmalli. SIKSI he haluavat, että heidän lapsensa oppivat saman. He pitävät sitä ehdottomasti parhaana lapsilleen.

Vierailija
49/87 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako mielestäsi ihmiset, jotka kuvittelevat olevan vihreitä pieniä miehiä vainoamassa lapsiaan mielestäsi lukita lapsensa kellariin " edun nimissä" ? Jos heidän uskonsa on niin vahva kuin he itse uskovat sen olevan, niin kyllä sen pitäisi ympäröivä todellisuuskin kestää. Ei täällä muutkaan ihmiset ole piloilla, vaikka elävätkin avoimemmassa kulttuurissa. Tai jos ovat heidän mielestään piloilla, niin silloin he voisivat miettiä miksi? Miksi heidän uskonsa on muka niin paljon parempi kuin kaikkien muiden? Miksi heillä olisi oltava oikeus eristää lapsensa maailmasta?

Vierailija
50/87 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun mielestä se on toisen vapauden riistämistä, jos ei opeteta ympäröivästä maailmasta.

Emme vain asu täydellisessä maailmassa

tuollaisia yhteisojä on aika paljon. Usan mormonilahkot eivät ole ainoat.

Mitä sanot siihen kun lähi-idässä tyttolapsilla on surkeat mahdollisuudet edes käydä koulua? entäs ne jotka syntyvät pakolaisleireissä, ilman mahiksia kasvaa muuksi kuin pakolaisleirin elätiksi, tai johonkin ruumilliseen tyohon jossain muussa maassa?

Vierailija
51/87 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä yritä lasten huonoja elinolosuhteita ylläpitää tai puolustaa niiden ylläpitoa vetoamalla, että näin on aina ollut tai muuallakin on asiat huonosti. Jokainen lapsi on hoidettava niin hyvin kuin koskaan aikuiset pystyvät. Jos eivät pysty hoitamaan lapsia olisi meidän muiden aikuisten puututtava tilanteeseen ja yritettävä auttaa parhaan kykymme mukaan.

Vierailija
52/87 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia on kasvatettu LAINVASTAISESTI väkivallan, törkeän hyväksykäytön ja pakottamisen alla.

Jokainen SIVISTYNYT ihminen näkee vääryyden joka on tapahtunut ja YMMÄRTÄÄ että siihen pitää puuttua. Vahvempi ei saisi koskaan katsoa ohi silloin kun näkee heikomman elävän epäinhimillisissä olosuhteissa. Varsinkin kun tässä tapauksessa on kyseessä täysin puolistuskyvyttömät LAPSET. Te puolustajat, oletteko te naisia? Oletteko te äitejä?

Vierailija
53/87 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lisäksi ilmoitus tuli yhteisön sisältä

Ilmoitus ei tullut yhteison sisältä. Poliisi on saanut selville et kyseessä oli yli 30 vuotias nainen eri osavaltiosta.

Vierailija
54/87 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Saako mielestäsi ihmiset, jotka kuvittelevat olevan vihreitä pieniä miehiä vainoamassa lapsiaan mielestäsi lukita lapsensa kellariin " edun nimissä" ? Jos heidän uskonsa on niin vahva kuin he itse uskovat sen olevan, niin kyllä sen pitäisi ympäröivä todellisuuskin kestää. Ei täällä muutkaan ihmiset ole piloilla, vaikka elävätkin avoimemmassa kulttuurissa. Tai jos ovat heidän mielestään piloilla, niin silloin he voisivat miettiä miksi? Miksi heidän uskonsa on muka niin paljon parempi kuin kaikkien muiden? Miksi heillä olisi oltava oikeus eristää lapsensa maailmasta?

Puhuin siitä, miltä noista äideistä ja lapsista tuntuu. Ehkä sinun mielestäsi heidän uskonsa tulisi kestää ympäröivä todellisuus. Heidän mielestään ympäristö on piloilla. Se on saatanan vallassa, ihmiset ovat moraalittomia, pahoja, koska ihmiset eivät välitä Jumalasta ja elä kuin he. Heidän mielestään heidän uskonsa on oikea, koska he uskovat sen tulevan suoraan Jumalalta. He katsovat lapsilleen paremmaksi eristää heidät ulkomaailmasta, jotta lapset eivät joutuisi Saatanan valtaan.

Minä oon elänyt yhteisössä, jossa uskotaan kaiken yhteisön ulkopuolisen olevan Saatanan vallassa ja koittavan tekevän kaikkensa, jotta minä lähtisin yhteisöstä. Kaikki miettimiskehoitukset ja toppuuttelu on vain todisteita siitä, että Saatana toimii näitten ihmisten kautta, yrittää saada mut luopumaan Jumalasta. Maailma on paha. Siks mun on todella helppo ymmärtää näiden äitien mieltä, kun itselleni on sellaista myös opetettu (ei vanhempien taholta).

56

Vierailija
55/87 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein.

Vierailija
56/87 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Te puolustajat, oletteko te naisia? Oletteko te äitejä?

Olen äiti. Ja kasvanut jonnin verran vinossa yhteisössä herkimmät vuoteni.

56

Vierailija
57/87 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnollinenkin harhaisuus on mielisairautta.

Vierailija
58/87 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joka on ihan hyvin voinut olla joku lahkossa kasvanut lapsi joka onnekseen pääsi pakoon.

Ilmoitus ei tullut yhteison sisältä. Poliisi on saanut selville et kyseessä oli yli 30 vuotias nainen eri osavaltiosta.

lahko-avun puhelimeen soitti yli 30 vuotias musta nainen joka ei ole koskaan ollut lahkolainen

lahko-avun puhelimia ylläpitävä on entinen lahkolainen joka auttaa lahkoa pakenevia.

Vierailija
59/87 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotiaat eivät ole lapsia siinä yhteisössä, vaan he ovat aikuisia kun kuukautiset alkavat.

Vierailija
60/87 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että heidän tulisi saada sitä jatkaa niin että voivat siirtää pahoinvoinnin ketjun yhä uusiin sukupolviin.

Vierailija:

Vierailija:

Te puolustajat, oletteko te naisia? Oletteko te äitejä?

Olen äiti. Ja kasvanut jonnin verran vinossa yhteisössä herkimmät vuoteni.

56