***SUURPERHEET VIIKKO 17***
Go Morgon ja Huomenta kaikille maanantaihin!
Avasin tuossa ensin aamun meille marraksille ja nyt sitten ajattelin tehdä palveluksen meille suurperheellisille myös ja herättää kaikki aamuhuutoon!!
Aurat on auki täällä; aurinko paistaa ja päivästä taitaa tulla mitä mainioin. Viikonloppu oli samanlainen ja ulkona tuli oltua monta kertaa. Penskat saivat kokeilla pyörällä ajoa pitkän talven jälkeen. Pienen harjoittelun jälkeen polkeminen onnistui kuin vettä vaan.
Aamukahvin juonti onnistui suht rauhallisissa merkeissä tässä tovi sitten...kunnes kerholainen nosti päänsä sängystä ja huusi että minä EI mene kerhoon tänään. Ja että minä haluan syklata (siis pyöräillä...sotkee hieman kahta kieltä sekaisin :-))
Sanoin jo eilen ettei kerhoon ja kouluun voi vielä ajaa pyörällä vaan on odottettava muutama viikko...ja siitäkös tämä...
Soffala se teki työtä käskettyä ja kävi hakemassa nyytin kotiin. HIENOA!
Mitäs muuta kuuluu siskoille? Kertokaahan kuulumisia!!
Hyvät päivät teille toivottaa,
Riesa ja kiljuset
Kommentit (45)
Nyt on sitten käyt laittamassa kukkapenkit kuntoon. Tai siis yksi penkki, mutta enempään en taida taipua tällä erää! Jaoin helmililjat ja tulppaanit tasaisin välein talon seinustalle ja lisäilin belliksiä kasvimaasta kuolleiden tilalle. Mun suuri intohimo on bellisten kasvatus ja niitä onkin sitten pelto väärällään. Sain myös haravoitua ja roskia on muksujen kanssa poltettu monta tuntia. Naapurit tykkää... Ajateltiin tehdä vielä ruokakin avotulella. No, ei kai tuo savun haju ole niitä pahimpia. Matot on " tuultumassa" siinä nuotiopaikan vieressä, eli pahiten tämä polttelu taiotaa häiritä meittiä itseä. Yritin katsella ettei kellään naapurilla ole lakanapyykkipäivä! Niin ja aamusta imuroin ja luutusin. Jos tällä touhuamisella ei vauveli tajua ulostautua, niin ei sitten millään!
Hönttä; kaikki sympatiat ovat puolellasi. Mulla ei niin kipeitä supistuksia ole nyt, että joutuisin pahemmin valvomaan. Katkonaista ja kevyttä uni toki on, mutta sängyssä pysyn koko yön. Missäs sie muuten synnytät? Mietin vaan josko Taysissa tavataan? Sun tilanne kuulostaa tosin niin paljon kypsemmältä, että luultavasti pääset pälkähästä paljon mua aiemmin. tsemppiä matkaan ja yritän lähetellä supparituulia (en omiani).
Taimi säikäytti mut eilen illalla tosissaan, kun pahimpaan rymyämisaikaan alkoikin koisimaan sikeästi. Mie jo itkua tuhersin tunnin liikkeiden odottelun jälkeen ja juuri kun olin painellut äitipolin numeron kännykkään niin rakas heräsi! Isäntä oli jo lapsia menossa herättelemään. Hitsi kun nämä hermot vielä kestäisi loppuun saakka. Ymmärrän kyllä, että siinä käynnistyksessäkin on riskinsä ja mielellään odottelisin luonnollista käynnistymistä. Pelottaa vaan niin pirusti, että vauvelille sattuu jotain viime metreillä.
Mie taisin viimeksi unohtaa toivottaa Menninkäisen tervetulleeksi porukkaan. Jotta Tervetuloa!
Mukavaa päivää teitille kaikille,
Noora ja Taimi 37+4, Onni ja Helmi 5-v ja Hertta 2-v
Aurinko paistaa ja ulos pitäisi mennä, jotenkin kyllä on niin laiska olo ollut (ja oksensinkin taas oikein ruhtinaallisesti). Sitä paisti meillä on tää sunnuntai tämmönen harrastuspäivä, on vähän jokaisella jotain, joten ei oo niin huono omatunto vaikkei kotihuushollissa saa mitään aikaiseksi. Me ei vielä olla kannettu pihakalusteita ulos kun elin toivossa että ehtisi ensin käsitellä öljyllä ton terassin mutta aineetkin on vielä ostamatta joten taisi jäädä haaveeksi....No jos huomenna vaivautuisi kauppaan ja saisi vaikka sen pestyä niin tiistaina vois öljytä ja keskiviikkona vappuaaton kunniaksi nauttia päiväkahvit ja simat terassilla. Töissäkäynti vaan hidastaa valitettavasti näitä askareita...
Mutta eipä muuta tällä kertaa...
Tanni 15+2
Nyt vaan nauttimaan ihanasta vauva ajasta!!!
Tänne on tullut uusia odottajia,onnea!
Mukavaa siinäkin mielessä että on loppuvuotisia pinoa pitämässä jos vaikka mukaan jossain kohtaa pääsis;)Kuumepuolella kun ei mitään pinoa näy ei kuulu...
Aika monella näyttää la:t olevan tässä nyt joten:supistuksia supistuksia!!!
Hönttä!Mitäs kuuluu?Onko raskaus sujunut hyvin nyt seiska kerralla?
Suloista sunnuntaita kaikille!
Leanna ja 6 kipaletta jälkikasvua
Niin se taas hurahti viikonloppu ihan liian nopsaan. Tuli käytyä Lapsi-messulla, ulkoiltua jne.
Ei siis mitään ihmeellistä. Kaikki hyvin ja vauva potkii reippaasti.
Uutta viikkoa kohti siis.... ;)
Meriutu rv 28+2
Ruotsikin on herännyt kuulolle!
Hitto, että olenkin ollut väsynyt tänään ja itseasiassa vähän takakireällä tuulella, että jopa lapset ovat äitiään kartelleet, miehestä puhumattakaan.
Väsyttää joo. Minä kun jo toivossa elin että pilvinen päivä se tästä lauantaista tulee, ja vielä mitä! Aurinko paistaa! Että oikein saa olla omantunnon tuskissa ettei mitään ole saanut tehdyksi, edes ulkona vielä näyttäytynyt. BLÄÄH!
Lapset ulkona kai ja vanhin pakeni terassille :-)
Ikähaitari meidän Kiljusen perheessä on 1-5-9-12-14. Ja nyt tämä kuudes joka on hyvällä mallilla tulossa....
Eipä muuta.
Tämä karhu painuu takaisin pimeään luolaansa.
Nousen sitten myöhemmin....
Hejdå.