Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***SUURPERHEET VIIKKO 17***

21.04.2008 |

Go Morgon ja Huomenta kaikille maanantaihin!

Avasin tuossa ensin aamun meille marraksille ja nyt sitten ajattelin tehdä palveluksen meille suurperheellisille myös ja herättää kaikki aamuhuutoon!!

Aurat on auki täällä; aurinko paistaa ja päivästä taitaa tulla mitä mainioin. Viikonloppu oli samanlainen ja ulkona tuli oltua monta kertaa. Penskat saivat kokeilla pyörällä ajoa pitkän talven jälkeen. Pienen harjoittelun jälkeen polkeminen onnistui kuin vettä vaan.

Aamukahvin juonti onnistui suht rauhallisissa merkeissä tässä tovi sitten...kunnes kerholainen nosti päänsä sängystä ja huusi että minä EI mene kerhoon tänään. Ja että minä haluan syklata (siis pyöräillä...sotkee hieman kahta kieltä sekaisin :-))

Sanoin jo eilen ettei kerhoon ja kouluun voi vielä ajaa pyörällä vaan on odottettava muutama viikko...ja siitäkös tämä...

Soffala se teki työtä käskettyä ja kävi hakemassa nyytin kotiin. HIENOA!

Mitäs muuta kuuluu siskoille? Kertokaahan kuulumisia!!

Hyvät päivät teille toivottaa,

Riesa ja kiljuset

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sellanen kaipuu tuli että voi, milloinkahan itellä onkaan se hetki että on uusi nyytti sylissä..

Niin, - kolme kuukautta vielä!

Tänään olin vaatekutsuilla pienimmäisen kanssa, ihania vaatteita, ja sorruin siis tietenkin! Kaikki perheenjäsenet saa jotain, t-paitaa ja uusi vauva sitten bodyn.. Paitsi minä itte en nyt tällä kertaa..viime viikolla tyhjensin H&M' n mammavaateosaston ja toin sen meille. Joten kyllä mullakin nyt jotain on uutta:)

Ajattelin että sopivasti kun äitienpäivä koittaa, toivottavsti vaatteet on silloin minulla, niin laitanpa perheenjäsenille pikku paketit.. Vaikk ei meillä mitään mittavaa juhlintaa äitienpäivänä ole tapana olla, tai siis tarkoitan mittavaa lahjontaa..jotain pientä voi olla mieheltä joskus.., mutta yleensä on lapset jotain itse tehneet, mikä onkin ihaninta:)

Nyt menen penkomaan vaatteita, joita voisi kirppikselle viedä myyntiin..kuopus nukkuu, täytyis hyödyntää se aika..

kuulumisiin arvon lädyt!

sinuvi 26+4

Vierailija
22/45 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään me käytiin kauppakeskus myllyssä vähän vaateostoksilla,piti pojalle vähän hankkia vaatteita koska meillä ei ole kuin pelkkää vaaleanpunaista enimmäkseen kaapit piukassa..

Meijän tytöt on nimeltään Jenna Maarit,Janette Sofia ja Jasmin Eerika,niin sopiiko teijän mielestä tuohon jatkoksi Juho Ossian,me ollaan päätetty antaa tuommoinen nimi meijän pojalle.

Nyt tytöt menivät päikkäreille ja poikakin nukahti,hyvä niin saa itekkin vähän hengähtää:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöt040507 - minun mielestäni Juho Ossian kuulostaa ihanalle nimelle, ja kun etunimiä lurittelee yhteen isosiskojen kanssa, hyvin tuntuu sopivan:)

Täällä aurinkop paistaa, ja näyttäis olevan kymppi mittarissa, eli oikein ihana ilma. En ole vielä ulkona ollut vaan siivonnut kuin heikkopäinen. Imuroinut ylä-ja alakerran ja alakerran luutunnut ja muuten laittanut kondikseen. Yläkerran kun sais mopattua, niin johan sais viikonloppu tulla. Ja tietty vessat pestä.

Kiva, kun tytön kummitäti soitti aamulla että hän on lähellä työmatkalla, että voisi tulla morjestamaan. Asutaan tunnin ajomatkan päässä, eli ei mahottomia, mutta ei liioin tule otettua asiaksi ja lähettyä moikkaa. Hiihtolomalle mentiin samaan paikkaa, että siellä vietettiin monta päivää yhdessä, se oli kiva se.

Vauva liikkuu rytmikkäästi masussa, ihan hyvä. Tuntuu että noita neuvolakäyntejä on niin kovin harvass vielä. Aamulla tuli tutuilta viesti että heille oli syntynyt toissapäivänä poikavauva. Ihanaa!

Mitäs muuta, niin kirppikselle kasaan tavaraa, olis tarkoitus päästä eroon monesta jutusta, ja vaatteesta, toivottavasti näin käy.

Mitens mirpa, joko olet saanut vauvan syliin? Varmaan, kun on niin hiljaista ollut palstalla.

Hönttä, onko siellä sama juttu?

Mites me muut? Meriutu, tanni, ädä, äippä, tuuteliluu, riesa, anteeksi en muista kaikkien nimimerkkiä.... laittakaapa kuulumisia, ettei ihan hautauduta tuonne monien sivujen taakse..

sinuvi 26+5 jos oikein muistan:)

Vierailija
24/45 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille vauvan jo synnyttäneille!! Itse menen vasta niin alkumetreillä ja olen vielä niin epätodellisissa tunnelmissa tämän ihanan jouluyllätyksen suhteen, että synnytysjutut omalla kohdalla tuntuu vielä niiiiiin kaukaisilta. Mutta äkkiä se aika menee, vaikka tosin välillä nämä kuvotuksen ja yökkäilyjentäytteiset alkupäivät tuntuvat tooooosi piiiiiitkiltä...Pitää vain toivoa, ettei pahaolo äityisi tästä enää kovinkaan paljon pahemmaksi. Nyt vielä menettelee, koska kuvotus tulee lähinnä aaltomaisesti pitkin päivää, mutta silti pystyy elämään ihan normaalisti kunhan pitää huolta siitä, että syö aina sopivin väliajoin.

Upea kevätsää. Nyt täytyy mennä pihahommiin!

t. Menninkäinen rv5+5

Vierailija
25/45 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelemassahan tääl tulee käytyä mut ei oo itellä aina jutun poikasta...eikä osaa sitä tikusta vääntää:) nyt kuitenki koitan;)

Mullaki on sinuvi kirppis penkomiset tässä työn alla,kun kaapit pursuilee, niin josko hankkiutuisi eroon joistaki kamppeista.

Onko muilla tuollaista villiviikaria...2,5 vuotiasta.... tuo meijän poju on aika mahdoton...se säntäilee tuonne pihalle ja tielle välillä jopa ilman vaatteita ...arvanette,että hieman hävettää jos naapurit sattuvat näkemään...Ja sotkee minkä kerkeää iik..jospa tuo tuosta kasvais ja järkiintyisi! ...on kyllä taas lenkin tarpeessa kun mies saapuu kotiin!

Nyt alkaa tosissaan kunnolla tuntumaan pikkuisen vipellykset masussa -ihanaa!! viel ois kaksviikkoa rakenneultraan ja seuraava neuvolakin vasta kolmen viikon päästä.

Meen taas huomenna vaihteeks kokeileen työelämää ;) no siis pyydettiin taas mun apua kun ei muita lukkareita sattunu oleen töissä...mies on sitte huomisen vapaalla töistä niin on lasten kanssa. -vaihtelua...

Lumien sulamista ootellessa oon tässä alkuviikon ryijyä vääntäny, mut loppui langat kesken...pitäis joutaa kauppaan siihen aikaan että ne on viel auki... Tänään tulostelin netistä kestovaippa ohjeita jos kokeilis tehä ite niitä!

tuutski 19+2

Vierailija
26/45 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kun tuuteliluulla eli iltaisin viimeistään käyn kuulumiset kurkkimassa mutta kun ei ole kummaa kerrottavaa niin en ole mitään kirjoittanut. Täytyisi tosiaan ottaa asiaksi että kun täällä käy kurkkimassa niin aina kirjottaisin vaikka pari riviä. No jospa lupaan parantaa tapani!

Parina päivänä oon taas iltaisin oksennellut urakalla. Tänään join kahteen kuukauteen ekan kerran kupin kahvia ja se pysyi sisällä, ihme ja kumma! Luulen kyllä osan väsymyksestä ja huonosta olostani selittyvän myös työpaikan sisäilmaongelmilla; meillä on koululla todettu laajamittainen kosteusvaurio ja lattiasta pääsee sisäilmaan " huonoa aineista" ...Remontti alkaa kesällä ja syksy alkanee väliaikaisissa tiloissa ties missä... Moni opettaja ja oppilas jo oireilee kuka mitenkin. Minä olen töissä ko. koululla vasta ekaa vuotta mutta näitä väsymys ja muita oireita on. Tiedän että on hankalaa vetää rajaa raskauden ja sisäilmaoireilun välille; minulla kuitenkin on takana kolme täysimittaista raskautta ja silloin olo ei kllä ollut tällainen. Lisäksi viikonloppuisin en oo niin pahoinvoipa enkä väsynyt. Saati siellä ulkomaan reissulla jossa en oksentanut viikon aikana kuin kerran! Kevään ajan on kuitenkin kuulemma " turvallista" olla ko. tiloissa töissä. Mietin jo että mitä vaikutuksia niillä on sikiöön??

Pojan luokka (3.luokka) kerää rahaa kuudennen luokan leirikoulua varten ja viikonloppuna olisi alkamassa kortinmyyntiurakka. Myös pojan jalisjoukkueella on jonkin verran talkootyötä, minulle oli näemmä laitettu talkoovuoro drinkkibaarissa raveissa elokuun lopulla, mietin, että mahdan olla ison mahani kanssa mielenkiintoinen näky juomien laskijana...

Miehellä on taas kouluviikonloppu joten aika kuluu yksinhuoltajana...Eilen siivosin yläkerran juurta jaksaen, huomenna olisi kai alakerran vuoro. Ikkunoiden pesunkin aloitin mutta meidän talossa noita ikkunoita riittää ja kun inhoan ikkunanpesua, on 2/pvä hyvä tahti. Eilen pesin ylhäältä 2 ikkunaa, sinne jäi onneksi enää kaksi, mutta alakerrassa on ikkunoita 13, 2 lasiovellista ulko-ovea ja lisäksi saunassa " sisäikkuna" pesuhuoneeseen....Blääh! Kevätaurinko kun vaan on niin armoton...

Lopettelenpa tällä erää että jää huomiseksikin jotain jutunjuurta,

Tanni, 14+6

Vierailija
27/45 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea joulupaketista :)

Ja tytöt040507, onnittelut sinulle pojan pallerosta! Kukahan mahtaa olla seuraava käärön hakija?

Niin se aika vierähtää, että tänään täyttyi rv 28! Hurjaa ajatella, että tuo viimeinen kolmannes on ihan nurkan takana. Välillä tuntuu, että enhän minä edes vielä ymmärrä, että meille on oikeasti tulossa vauva.

Muuten tämä arki kulkee tuttua rataa. Töitä ja kotitöitä ;) Huusholli kyllä näyttää siltä, että niitä kotitöitä ei ole tullut pahemmin tehtyä viime aikoina. Palkkasin meille siivoojan pesemään ikkunat ja se oli kyllä oikein kannattava sijoitus. Taas näkee ulos :)

Mutta nyt tarvii taas lähteä töihin.... Eikä muuten näillä säillä huvittaisi ollenkaan!

-Meriutu

Vierailija
28/45 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä nyt ollaan=) Vaikka kuumeilu puolella kirjoitin,että mahdanko tänne vielä edes uskaltaa. Positiivisen raskaustestin tein siis keskiviikkona ja viikkoja olisi se viisi koossa. 5yk sitten tärppäsi " olisikohan ollut se greippimehu=)" Viimeisessä kierrossa sitä join kun täältä luin, että olisi apua=) En kyllä usko, mutta kaikkea sitä pitää kokeilla hyvän asian puolesta. Naama kukkii oikein mukavasti menkkamaista jomotusta välillä, rinnat arat ja mielialat heilahtelee. Itku on herkässä. Hyvä esimerkki kun täällä lukee hyviä uutisia alkaa alaleuka heti väpättämään. Sitä on niin toisten ilossa täysillä mukana. Jos nyt raskaus sujuu ja vauveli jaksaa olla masussa loppuun asti la olisi joulukuun 25 päivä. Menninkäisellä oli vissiin la kanssa joulukuussa? Täällä suurperheellisten puolella on raskaudet kovin eri vaiheissa, on mukavaa jännittää pitkin vuotta kuka saa nyytin milloinkin kainaloonsa. Ulkona on ollut ihanan keväistä jo monta päivää. Ulkona on tullut oltua paljon. Piha on aivan vaiheessa vielä rakennus ajan jälkeen enkä jaksa siitä kyllä ressata=) Ressatkoon ne joilla on iso pää=)) sanovat! Nyt siis mars ulos... Ihanaa perjantaita kaikille.

Vierailija
29/45 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Tytöt040507 Poikavauvelin johdosta! Täytyy sanoa, että kunnioitettava tahti käynnissä siellä! Voimia vauva-arkeen!

Tannille voimia jaksaa pahoinvoinnin kourissa. Se on tosi kuluttavaa. eiköhän sen kohta pitäisi alkaa helpottamaan.

Meriutu oli palkannut ikkunanpesijän, wow! Meillä on 30-luvulla rakennettu talo, missä on yhdeksänruuruiset alkuperäiset ikkunat... Ollaan asuttu tässä kolme vuotta, mutta vielä en ole löytänyt tekniikkaa, millä nuo saisi puunattua kirkkaiksi. tuntuu, että niissä ei ole muuta kuin sitä hankalaa reunaa.

Joo, mie ainakin olisin kovasti vuoronumeron kanssa jonossa tuonne synnärille! alkaa olla aika kypsää kauraa tämä rouva. Jalkapohjia on vähän alkanut kutisemaan ja hepatoosi pelottaa. Kaksosia kun vartosin, niin mulla oli se ja raskausmyrkytys. Toivottavasti eivät nyt iske päälle. Liikkeitä seuraan haukkana. Labratulokset saan alkuviikosta eli siihen asti pitää jännityksessä.

Täälläkin ilmassa tuota siivousintoa. Mun mies kuului selittävän lapsillekin tässä yks päivä, että aina kun äidillä on vauva masussa, niin sen pitää siivota kovasti. Niin, muuten se onkin harvinainen näky. Tämä äiskä kun mieluummin tekee taidetta kun kuuraa kotia. Nyt on kaapeista lähtien kaikki ojennuksessa!

Kaikkea hyvää tähän päivään ja viikonloppuunne,

Noora ja Taimi 37+3

Vierailija
30/45 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...olikin ehtinyt väliin. täytyy heti tulla fiilistelemään, kun meidän kaksoset on syntyneet 25.12. Aatonaattona menin osastolla, aattona alettiin käynnistelemään ja sitten suurena juhlapäivänä putkahtivat maailmaan. On joululla ollut eri kaiku tuon vuoden jälkeen. Meillä nuo olivat ensimmäiset lapset, eli käytännön ongelmia ei ollut.

Niin, ja paljon onnea plussasta ja mukavaa masun kasvatusta!

Noora

Vierailija
31/45 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nostan päätäni tänä aamuna. Itse asiassa, hyvät siskot, olen kiroittanut/yrittänyt kirjoittaa tälle palstalle joka päivä, mutta kun erinäisestä syystä olen sitten kuitenkin luovuttanut. Nimittäin! Tää meidän kannettava nimittäin pamahtaa pimeeksi aina joskus. Syynä siihen on joku Windows " hasta la vista" ohjelma, että päivittelee tietoja silleen ihan miten sattuu...ollut takuuhuollossa jo kaksi kertaa....ei auta. Siis minä OLEN kirjoittanut, mutta kun luomistyöni on pyyhkäisty pois tästä ruudusta...ihan kysymättä. Joo, olen vetänyt siitä porot nokkaan enkä edes aloittanut uutta.

Mutta nyt on uusi aamu ja uusi yritys.

Onnea poikavauvasta tytöt040507 (oliko niin?)

Ja tervetuloa seuraan Leppis ja Menninkäinen. Täällä tarvitaan koko ajan joukon jatkoja!!!

Oman " resecykelin" (mikä se on suomeksi?) olen saanut myös huollosta. Saas nähdä nouseeko rouva tänä viikonloppuna jo satulaan...ois aika hienoa avata kesäkausi jo nyt huhtikuussa...

Kun kerta lapset ovat saaneet, niin miksen minä sitten?

Täällä sitä vain juodaan Presidentti kahvia ja topataan kuivaa leipää siihen ...ihanaa.

Voikaa hyvin suurperheet ja aukaiskaa ne aurat nyt aamuun!!! :-)

Auringonsäteitä lähetellen,

Riesa ja pien'

Vierailija
32/45 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs jäädä muiden " alle" !!

Tiedän, että suurperheillä on välillä aikas kiire villikkojen kanssa, mutta laittakaa vaikka tunnelmia palstalle ihan yhdellä sanalla tyyliin

" KIIRE" tai että vaikka kahdella, että " EI EHDI" tai koko virkkeellä, " VALTAKUNNASSA KAIKKI HYVIN" jookosta joo??!!

Pusut kuonoon.

Riesa ja pien'

Vierailija
33/45 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ilma ulkona, oli oikein nautintoa pitää liikkatuntia ulkona kun aurinko paistoi täydeltä terältä! Perjantai päivä on muutenkin kiva, kun on kaksi tuntia kuvista ja tykkään itsekin taiteen tekemisestä. Välillä vaan noita teinejä kuudesluokkalaisia poikia on vaikea saada innostumaan mistään.

Mutta nyt taidan lähteä kattomaan mitä muu perhe puuhailee. Ja tosiaan, siivousrättiin olisi tartuttava jossain vaiheessa iltaa.

Tanni, tasan 15

Vierailija
34/45 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun meni aikaa täs uusien juttujen lukemisessa... nii en ite ehdi kirjoittaa...ku pitää viel suunnistaa tuonne churchiin harjotteleen huomisia häitä varten ;)) ...siis säestään poikien laulu harkkoja.

sen verran kuitenki että uudet minunki puolesta tervetuloa! Esitelkääs vähän perheitänne...ei varmaan pahitteeks vaik muutkin mainitsisivatomistajoukoista...vailöytääköne nuista kuukausittaisista esittelypinoista?

mukavaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
35/45 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meistä suurperheellisistä odottajista erikseen mitään esittelypinoa? Meillä siis odotellaan neljättä ja lasten iät 7v.,5v, ja 2v. Omana toiveenani on aina jostain syystä ollut neljä lasta, enkä voi vieläkään uskoa, että todella odotan neljättä nyt! Nyt rv 6+0 ja oireita ilmaantuu aaltoilevasti tasaiseen tahtiin, joten uskottavahan se on! Kunhan kaikki vain menisi hyvin. Olen sellainen " läppäsuu" , että kahdelle työkaverillekin olen jo asiasta kertonut tietysti vannottaen heitä, etteivät kerro eteenpäin...Siskoni miehensä kanssa myös tietää asiasta. Muilta yritetäänkin sitten pitää asia salassa vielä jonkin aikaa. Lapsille ei olla vielä kerrottu, koska sen jälkeen asia ei enää olisi salassa pitkään (varsinkin meidän 5v. on niin puhelias, että kertoisi uutisen kaikille vastaantuleville). Miten aikaisessa vaiheessa te muut olette paljastaneet uutisen? Itsellä on tosi malttamaton olo, kun haluaisi julistaa kaikille tutuille ja tuntemattomille, että meille tulee jouluvauva!!! Olen tosi avoin luonne ja mun on todella vaikea pitää salassa mitään näin oleellista asiaa, mutta pakkohan se on vähän aikaa vielä pinnistellä. Ellei sitten pahoinvointi äidy niin pahaksi, että paljastuu ilman kertomisiakin...Kahdessa ensimmäisessä raskaudessa sain pidettyä suuni kiinni muistaakseni sinne rv11-12 tienoille asti, mutta kolmannessa kaikki läheiset ja työtoverit tiesivät jo n. rv7-8 alkaen, koska jouduin olemaan töistäkin pois pahoinvoinnin takia...

Eipä tässä muuta. Tila-autoa katsellaan pikku hiljaa. Viimeistään joulukuussa sellaiseen pitäisi vaihtaa. Mies on ihan mielissään, vaikkei mikään autofriikki olekaan :)

t.Menninkäinen rv6+0

Vierailija
36/45 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten taas lauantaihin vierinyt tämäkin viikko.

Yöt alkavat olla tuskaa. Ajatella, tähän saakka olen päässyt hyvin vähällä tässä raskaudessa, ei oikeastaan vaivan vaivaa, mutta nyt muutaman päivän ajan olen kärsinyt lantion alueen kivuista, lähinnä löysistä SI-nivelistä. Ei onnistu konttausasento, jalkojen nostaminen, ei istuminen, ei makaaminen, ei mikään ilman järkyttävää vihlontaa ja särkyä. Ihan kuin joku repisi jalkoja irti. lisäksi tulee sellainen tunne, että jokin napsahtaa tuolla lantiossa :( Mies hieroi eilen vähän pakaroita, mutta ilo oli väliaikainen, niitä pitäisi ilmeisesti hieroa tauotta...Panadolin voimalla menin viime yön ja eilisen päivän. Yöllä en voinut kylkeä kääntää kun

sattui niin kovin. Näin ollen lonkkakin oli aivan puuduksissa kun sieltä " haudastani" nousin. En kykene edes pissalla käydä yöllä, kun kävely on sellaista konkottamista vaan, eikä jalat meinaa totella. Kupla otsassa vaan aamun viimeiset kolme, neljä tuntia...

Tiistaina on neuvolalääkäri, missä aion ottaa asian puheeksi, vaikka tiedän, ettei sieltä juuri muuta saa kuin myötätuntoa. Tässähän muuttuu ihan kävelykyvyttömäksi vielä :(

Noh, nyt lopetan tämän valituksen...

Kohta olisi tarkoitus alkaa laittamaan simaa tulemaan :) En kykene juomaan niitä kaupan simoja. Pakko saada itsetehtyä. Vaikka neuvolan vaaka varmaan vapun jälkeen räjähtää, kun astun sille...

Kiloja on tullut nyt n. 15, mutta onhan tässä aikaa vielä rikkoa ennätys. Yleensä minulle on tullut 20-25 kg...

Nyt pitää lopettaa. Tervetuloa kaikille uusille minunkin puolestani!

Kanelisokeri, kera lasten 10v, 9v, 1v5kk ja Jättiksen 34+1

Vierailija
37/45 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisilta ei mnennyt ihan suunnitelmien mukaan, miunhan piti siivota... Suutuin ukolleni, joka lähti koulun penkille (mutta lähti fillarilla, että voi koulun jälkeen mennä työpaikan tulostentarkastelusaunailtaan...) Olin kiukkuinen ja jäi siivoomiset, kun lähdin kahden nuorimman kanssa kuuntelemaan musiikkiopiston lauluiltaa jossa yksi ystäväni lauloi. SIeltä pois tullessani olin jo sen verran leppynyt että lupasin (huonona äitinä) muksuille iltapalaksi hampurilaiset ja eikun Hesen kautta kotiin...

No, sitten en enää puoli ysiltä siivoomaan ryhtynyt ja rupesinkin leipomaan!

Ja itse asiassa mies tuli jo varttia yli 9 kotiin ja oli juonut vain pari saunakaljaa-liekö raivoomisellani ollut joku merkitys??

Tänään oon jo sit aloittanut sen siivousurakan ja vihdoin kaikki yläkerran ikkunat on pesty ja kuistin ikkunatkin puoliksi alakerrasta. Rappuset ala-ja yläkerran välillä jo luuttusin, nyt pitäs kai mattoja ruveta roudaamaan ylös. Mutta tässä välissä piti tulla koneelle, itse asiassa vakaa aikomus oli tulla VAIN kirjoittamaan vanhimman pojan synttärikutsuteksti, mutta kummasti piti tänne tulla kurkkimaan. Eli poika viettää heti vapun jälkeen pe -iltana kavereiden kaa 10v-synttäreitä, tarkotus on mennä ensin kaikki yhdessä uimahalliin uimaan ja sit kotiin herkuille.

Mutta nyt taidan oikeasti kirjoittaa sen tekstin...

Mukavaa viikonloppua kaikille

Tanni 15+1

Vierailija
38/45 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällähän sitä edelleen ollaan, koneelle vaan ei malta kauheasti tulla, kun on niin ihanat ilmat olleet! Täytyy nauttia niistä nyt koko pitkän loskatalven edestä :)

Yöt on alkaneet mennä plörinäksi täälläkin, supistelee tosi kipeästi aina alkuyöstä ja sitten ne loppuvat kolmen neljän aikoihin, mutta yöunet ovat sitten mitä ovat sen jälkeen. Että ihan perheenkin hyvinvoinnin kannalta olisi suotavaa, että vauva pian syntyisi ;)) *pikkuvihje taas masukille*

Uusille tulokkaille onnittelut plussista ja tervetuloa mukaan!!

Hönttä 37+1 sekä kuusi vilperiä (ikähaarukalla 1v7kk-8v8kk)

Vierailija
39/45 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aurinko, veti minutkin puuöljyllä käsittelemään puutarhatuolia..ei kyllä pysty kuin yhden kerrallaan, kun tulee hienoja suppareita, siinä kyykytellessä tuolin luona. Mutta hiljaa hyvä tulee.

Nyt vois mennä keittää kaffit, kuopus nukkuu, keskimmäinen menee kaverinsa kanssa retkelle..ja esikoinen on yökylässä- pitäis kohta kotio hakea.

Neuvolalääkäri oli vasta 2vkon päästä. Lieköhän ne unohtaneet minut:)

Jos en ole sanonut aiemmin, vielä uud.siis että tervetuloa kaikki uudet mukaan.

t. sinuvi + jälkikasvu -96,-97,-06 ja rv27!!

Vierailija
40/45 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin...nyt olisi tukka hyvin ja maalit naamassa=) Ystävällä tänään nelikymppiset ja juhliin pitäs tästä suunnata. Täällä kanssa viikkoja tällä hetkellä kasassa 6 ja raskausoireita tulee pikkuhiljaa lisää. Ultraan varasin ajan ja sain sen toukokuun 13 päivälle. Neuvolaan varaan ajan vasta ultran jälkeen. Emme ole kertoneet uutisia vielä kenellekkään kerrotaan sitten kun alkavat epäillä=) Nuorimmainen on vasta 10kk luulen että kukaan ei osaa edes epäillä hetkeen aikaan mitään=) Tämä raskaus on siis viides!Llapset ovat 12v 9v 5v ja 10kk. Tässä jotain lauantaille nyt on pakko joutua...muuten myöhästytään!

Ei muuta kuin morjens.