Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä Ihme mulla on? Hengitysvaikeuksista asiaa

Vierailija
03.12.2008 |

Nyt on paro kolme päivää ollut lieviä hengitysvaikeuksia. Lähinnä illalla ja nukahtaessa. Tuntuu että keuhkot eivät täyty kunnolla, ihan kuin keuhkoputki olisi turvonnut. Vinkunaa ei hengittäessä kuulu eikä keuhkoihin satu, mutta niissä on epämiellyttävä tunne jatkuvasti. Yskiminen ei auta (eikä yskitäkään oikeastaan). Minulla ei ole astmaa eikä mitään allergioita. Olen eilen ja tänään pyyhkinyt pölyt, imuroinut ja siivonnut, koska epäilin ensin vain pölyn käyvän henkeen. Lemmikkieläimiä ei ole.

Vessan viemärin hajulukko pettää (vanha kerrostalo ja asunto 1. kerroksessa) ehkä kerran päivässä, joskus voi olla viikkojakin ettei viemäri haise ja mietin tässä että olenko voinut sieltä saada jonkun pöpön joka on nyt keuhkoissa? Viemäri on haissut jo usemman kuukauden ja sitä on kyllä talkkari käynyt putsaamassa, muttei auta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paniikkihäiriö syynä. Mee silti keuhkoröntgeniin.

Vierailija
2/5 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kolmen viikon lomamatkalla (viikon ollut nyt poissa) ja ikävä on tosi kova. Ikinä ei oo tosiaa ollu hengitysoireita muuten kun tosi pölyisissä paikoissa. Ikääkin on vasta 20v

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengitysvaikeudet ei ole normaalia.

Itselläni on astma ja on mahdollista että se on puhjennut sinullekin. Viemärikaasut ei myöskään ole terveellisiä.

Viemärissä voi olla halkeama ja ei auta puhdistaminen yhtään. Ota yhteys isännöitsijään ja VAADI korjaamista pikaisesti vaikka uhaten terveystarkastajalla.

Googleta viemärikaasut

Pidä wc suljettuna ettei hajut leviä kotiin.

Sinulla voi myös olla pölyallergia ja se on tutkittavissa yksinkertaisella ihopistokokeella.

Astmassa nimenomaan turpoaa keuhkoputket ja siellä on krooninen tulehdus. Kun astmani todettiin määrättiin minulle kortisonitablettikuuri ja astmalääkitys. Kolmen päivän kuluttua olin kuin eri ihminen kun sain lääkityksen.

Hengitysvaikeudet on otettava vakavasti. Tehtävä puhalluskokeet ja joskus kuuntelemalla stetoskoopilla päädytään toteamaan astma, varsinainen diagnoosi tehdään puhallusmittausten jälkeen.

Käy lääkärissä - pyydän. Ensin suljetaan pois fyysiset sairaudet sen jälkeen henkiset kuten paniikkihäiriö yms.

Vierailija
4/5 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varaan huomenna lääkärin.

Ihmetyttää tosiaan jos minulla astma on, koska olen aina ollut niin terve ja allerginenkin olen vain raa'alle tomaatille...

-ap

Vierailija
5/5 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ykisnekrtaisesti lihaslukko oikeasssa paikassa....

Jäsenkorjaja poisti ongelman kerrasta.. En edes sitä sille sanonut ja se heti tokaisi.. Ajhas sulla on täällä lukko, että on voinut vaikuttaa hengitykseen.... :D

Oli tosi ärsyttävää kun ei saanu keuhoja vedettyä täyteen.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi