Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baby P:n vanhempien tuomio?

Vierailija
15.12.2008 |

Eikö se pitänyt julkistaa tänään? Miten siinä kävi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös olen odotellut että koska julkistetaan. 15.12.08 piti tuomiot määrätä.

-PP

Vierailija
2/12 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta ensi vuonnako??? Sen on täytynyt siirtyä... Muistaakseni tuomittuina ovat "äiti", miesystävä ja hänen kaveri. Jotenkin mieleen tuli, että olisi myös 15v. tyttö jollakin tapaa.......

Vielä elättelen toivoa että saisivat vankilassa saman kohtalon (muilta vangeilta) kuin ovat antaneet sille pienelle.........

RIP Baby P, you are always in our memories.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...oon itkenyt jo viikkoja. Käsittämättömän hirveä tapaus!

Vierailija
4/12 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: pitkään poissa ollut...

Vierailija
5/12 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis saanut uhkauksia toisilta vangeilta.

Lisäksi tuo äitihän sai toisen lapsen (tyttövauvan) vankilassa! Mutta lapsi otettiin häneltä pois, vaikka nuo samaiset sossut jotka eivät onnistuneet huomaamaan Baby P:n kärsimyksiä, yrittivät saada vauvan jäämään äidilleen.

Ja äiti ei ole juurikaan näyttänyt katumusta, rehvastelee vaan että tuskin saa pitkää tuomiota. Mutta onneksi näyttää siltä, että koko poppoo saa pitkät tuomiot.

Vierailija
7/12 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä että tollasesta asiasta edes keskustellaan että sais pitää vielä lapsen!!!!! Ei ihmismieli voi ymmärtää tuollaista, niinkuin ei koko tapausta..... Itketty on täälläkin ja paljon. Suosittelen sellaisille, ketkä tapauksesta eivät tiedä, että pidätte silmänne ja korvanne kiinni, niin olisin itsekin toivonut tekeväni.......

Äiti -07

Vierailija
8/12 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tiedä tuomioista?

Vierailija
9/12 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin maalis-huhtikuussa.

Vierailija
10/12 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain muistaakseni luki aiemmin että tuomiot julkistetaan 15.12.2008... Varmaan muistan väärin tai siihen on tullut muutos...

Vierailija
11/12 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten Äiti07 mä myös toivoisin etten ois koskaan koko tapauksesta lukenut:( Vaikka näin ei kyllä saisi ajatella....silmien ummistaminen on aika typerää. Paitsi että mitäpä minä voisin tehdä auttaakseni lapsia samanlaisessa tilanteessa? En mitään ja sehän tässä raivostuttaakin!

Tuomioista ei siis vieläkään mitään tietoa?

Vierailija
12/12 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ihmettelen myös ettei viranomaiset reagoineet. Pojanhan olisi pitänyt olla koulussakin. Bobby parka.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200801087059644_ul.shtml

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme