Kerro törkein pettämistarina jonka tiedät!
Kommentit (20)
Mies oli muka työmatkoilla, mut lomailikin kakkosperheen kanssa ulkomailla. Tais olla suunnilleen saman ikäiset lapsetkin molemmissa. Ja molemmat perheet asuivat samassa kaupungissa. Aika riskiä, koska tää maa on niin pieni, että aika iso todennäköisyys on siihen, että näillä naisilla olisi yhteisiä tuttuja tms, etenkin kun lapset olivat samaa ikää. En tiedä kuinka mies jäi kiinni, mutta kiinni jäi.
tosin tämäkin oli vaan kostoa niistä lukuisita kerroista kun mieheni oli pannut kavereitani...
ja jätti perheensä ja raskaana olevan vaimonsa yksin ja lähti eukon matkaan.
mies panee toista naista heidän kotonaa.
Lähtivät siis baarista vieraan viettelijättären matkaan harrastamaan kimppakivaa tytön kämpille.
En tiedä jäivätkö koskaan kiinni. Itse olen tuo viettelijätär. ;)
tälläisiä pillu ja kulli magneetteja. Yäk
Mun mielestä törkeää kun nainen vielä meinasi kuolla synnytykseen...
mutta niin normaaliakin että hirvittää. Miksi ihmeessä ihmiset ottavat ( yleensä) kuningas alkoholia niin paljon että kaikki vähäinenkin järki katoaa? Ehkä näissä suhteissa on kuitenkin jotain vikaa kun annetaan tälläistä tapahtua.
mies harrasti seinäpanoa nuoren typykän kanssa viereisessä huoneessa. Jäi kiinni rysän päältä, vaimo löysi.
Mies oli tosi rakastunut ja nainen vaan jakoi pillua vakiohoidoilleen ne viikot, kun mies oli ulkomailla. Sitten nainen tuli raskaaksi, todennäköisesti oli erään tietyn hoitonsa lapsi, eikä poikaystävän. Ihan kirkkain silmin nainen ilmoitti poikaystävälleen että " meille tulee vauva" . Mies oli onnellinen ja osti perheelleen uuden kämpän jne. Kävi kuitenkin niin, että nainen sai keskenmenon. Kauhea sanoa, mutta hyvä niin. Kuitenkin joskus olisi tullut ilmi että miesparka ei ollutkaan lapsen oikea isä...
Tää pariskunta on edelleen yhdessä, tosin mies edlleen ulkomailla rauhanturvaajana ja lomailee vaan harvoin Suomessa.
mies alkoi yhtäkkiä olemaan paljon ylitöissä ja lähti viemään roskia ja tulikin vasta seuraavana iltana kotiin... kotona ollessaan vaan aukoi päätään vaimolleen ja käyttäytyi törkeästi. Tutulleni riitti ja hän hali eroa... mies muutti heti pois muka sai parissa päivässä kämpän... noin kuukausi siitä tutulle selvisi, että mies asuu jonkun muijan luona... ei äijällä ollut itse pokkaa hakea edes eroa...
Nainen lähti muka aamulenkille koiran kanssa, mutta menikin oikeasti ullakolle ottamaan suihin nettitutultaan ja otti siitä vielä rahaa. Ei jäänyt koskaan kiinni.
Mies paneskeli hoitoaan sillä aikaa, kun vaimo oli leikkauksessa. Poistettiin vielä jotain kohtu kasvaimia lapsettomuushoitoihin liittyen.
kotiin tullessaan (taksilla) aviomies oli kotona toisen naisen kanssa jakamassa heidän omaisuuttaan tyyliin mulle, vaimolle, mulle, vaimolle. Miehellä ei ollut ollut edes munaa kertoa että haluaa eron, puhumattakaan että hällä on toinen nainen. Aviovaimo ihan shokissa.
tuttavaperheen, jotka aina mm lomailivat lapsineen yhdessä, niin menivät toisen perheen äiti ja toisen perheen isä yksiin. Ensin salaa monta vuotta ja yhteiset lomailut jatkuivat. Kuormasta syöntiä...
ja soitti tyttöystävälleen, joka vastasi samalla kun sen hoito höyläsi sitä.
töissä ratsutilalla, jota emännöi simpsakka sinkkunainen.
Eräänä päivänä eräs puolituttu perhe toi tyttäriään ratsastusleirille (tytöt olivat olleet samassa paikassa ennenkin leirillä ja siksi jo vähän tunnettiin).
Perheen äiti lähti tyttöjen kanssa katsomaan hevosia, ja isukki jäi ratsutilan emännän kanssa kahvittelemaan. Yht' äkkiä isukki ehdotti, että jättäisi perheensä, myisi omaisuutensa ja lähtisi ratsutilan emännän kanssa Espanjaan loppuelämäksi viettämään lokoisia päiviä.
Ei tullut kauppoja, eikä ratsutilan emäntä kertonut asiasta miehen vaimolle. Mies lähti vaimonsa kanssa autolla kotia kohti.
Meitä nauratti, kun emäntä tästä myöhemmin kertoi, mutta nyt kun aikuisena asiaa ajattelee..mitä pikku panosta, kun jotkut pelaavat venäläistä rulettia koko perheen tulevaisuudella, tuosta vaan, keskellä kirkasta päivää.
noin 15 vuotta sitten, parikymppisenä.
Oma poikaystäväni oli sammunut kotonaan pidettyjen bileiden seurauksena saunan eteiseen, ja minä tyttö se lähdin hänen kaverinsa kanssa yläkertaan panemaan :)
voi niitä nuoruusaikoja...