Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokeillaan nyt vielä kerran:

Vierailija
19.04.2008 |

Siis osaisiko joku suositella hyvää palstaa missä myydään edullisesti eläimiä? Kanin ja kissan poikasia?

Tai olisiko jollain itsellä myydä edullisesti minulle? Korostan ettei tule huvin vuoksi, ihan pysyviksi perheenjäseniksi. Ennestään on jo kissa ja kani ja molemmille kaverit olen hankkimassa.

Mitä edullisemmin niin sen parempi, ja koska haluan edullisesti ei tarkoita etten olisi valmis hoitamaan eläimiä hyvin!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita googlettaa.

Vierailija
2/6 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apulassa laitoin muutamalle s postia, osta ja myy palstalle myös.

Ajattelin jos joku löytäisi jonkun sellaisen mitä itse en jostain syystä löytänyt.

Ja HESYltä en ota enää koskaan eläimen eläintäkään!

Maksoin sillon 50e vanhasta leikatusta POIKA kissasta ja kotona sitten tarkemmin katsottuna olikin tyttö.

Ja sairastui heti moniin tauteihin vaikka piti olla perusterve ja eläinlääkäri sanoi, että olisi pitänyt jo HESYllä näkyä taudin alkuoireet.

Joten ei hesyä enää kiitos!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli ennestään poika kissa joka ei monista yrityksistä huolimatta tullut tyttöjen kanssa toimeen.

Oli siinä sitten show kun jaettiin kissoja eri huoneisiin tappelun takia.

Ei siinä mennyt kuin reilu kk kun joutui hesyn kissan lopettamaan sairauden takia.

ap

Vierailija
4/6 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri sukupuolien kanssa!

Vierailija
5/6 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jollain vielä lisää hyviä paikkoja?

Vierailija
6/6 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vähän oli eläimiä. Ja kuitenkin haluan ihan luovutusikäisiä poikasia jotka saa tottumaan pienestä pitäen lapsiin ja näihin jo meillä oleviin lemmikkeihin.