Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisit jos miehesi huutaisi " Turpa kiinni akka" ?

Vierailija
19.04.2008 |

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin hyvin surullinen siitä, että olen päätynyt yhteen sivistymättömän ja aggressiivisen miehen kanssa. Se olisi ensimmäinen ja viimeinen kerta kun minua puhutellaan kyseisessä suhteessa noin, koska eroaisin miehestä tuollaisen jälkeen.

En usko

Kyllä eroaisin, ihan jo siksi, että tuollainen käytös usein enteilee väkivaltaa. En haluaisi enkä edes uskaltaisi jäädä suhteeseen. Valitettavasti monet naiset ovat oppineet laittamaan oman hyvinvointinsa taka-alalle ja jättämään huomiotta vaaran merkit suhteessa, vaikka todellakin kannattaisi huomioida ne ja toimia sen mukaan.

Sä et itse varmaan ole koskaan suuttunut kellekään ja sanonut pahasti? Etkä varmaan suutu koskaan mahdolliselle miehellesikään missään asiassa.

Jos sulla on tuollaiset vaatimukset, et tule koskaan löytämään kestävää suhdetta.

Olen suuttunut esimerkiksi äidilleni, varsinkin nuorena, ja hän minulle, todella kovastikin, mutta ikinä ei meillä ole vastaavia ilmaisuja käytetty. Miesten kanssako se sitten olisi liikaa vaadittu, että ei tarvitse kuunnella uhkaavaa puhetta? Jos näin on niin olen tosi tyytyväinen etten ole parisuhteessa. En tosin usko, että tuo kaikissa piireissä on normaalia.

Vierailija
62/62 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kysyisin "Anteeksi mitä?". Jos toistaisi, huutaisin takaisin, että sulkee itse suunsa. Jos sama jankkaus jatkuisi, äijä lähtisi pihalle jäähylle. Toiste ei turvittelisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi