Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis joku lastenhoitaja pahoinpidellyt hoitolapset ja kuoli putkassa?

Vierailija
19.04.2008 |

Tekiköhän itsarin?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi edes itseään tappaa ja miksi oli ollut eristyksessä kun lehdissä niin on kirjoitettu!?

Vierailija
22/30 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pamputtanut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätettynä ollut nainen kuoli Vantaan poliisivankilassa, kertoo Helsingin Sanomat.

Vuonna 1967 syntynyt nainen pidätettiin eilen perjantaina puolilta päivin. Lauantaina hänet löydettiin kello 15.45 kuolleena. Helsingin poliisi tutkii tapausta.

Nainen otettiin kiinni, sillä häntä epäiltiin kahdesta törkeästä pahoinpitelystä.

Vantaan poliisin päivystävä komisario Juha Juurinen kertoi Helsingin Sanomille, että pahoinpitelyn kohteina olivat naisen luona Vantaalla hoidossa olleet kaksi ja puolivuotiaat Keravalla asuvat kaksoset. Lasten äiti oli epäillyt pahoinpitelyä haettuaan lapset hoidosta ja vienyt nämä lääkäriin.

Nainen oli eristettynä Vantaan poliisivankilassa. Poliisi ei kerro kuolinsyytä.

Vierailija
24/30 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni myös kaksoset, tyttö ja poika. Tottahan heihin ermot välillä menee, mutta että törkeä pahoinpitely...

Toki kuolema on aina todella surullinen juttu. Olisikohan kyse ollut mielenterveysongelmista...

Vierailija
25/30 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita muitakin lapsia hoitavia ihmisiä, sukulaisia jne. Yleensä lapsia pahoinpitelevät kuitenkin ne kaikkein lähimmät ihmiset. Joku ulkopuolinen voi helpommin kestää lasta, kokemuksesta puhun. Olen itse toiminut pph:na, ollut töissä päiväkodeissa ja minulla on omiakin lapsia. Vieraan lapsen kiukuttelua jaksaa paljon paremmin kuunnella.

Vierailija
26/30 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain esim. aivoverenkierron häiriöitä tai väärinkäyttänyt jotain lääkkeitä.

Mistä noista tietää varsinkin jos on joku ns. itse palkattu hoitaja

Vierailija
27/30 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan se olla joku ns. kaverikin, joka vaan lupautunut hoitamaan lapsia. Niinhän täälläkin aina sanotaan, että itsessä vika jos ei hanki tukiverkkoa. Kyllähän lapset nyt aina johonkin hoitoon saa, vaikka hiekkalaatikolla kerran tavatulle tuttavalle...

Vierailija
28/30 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauheaa!

Vierailija
29/30 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyseessä ole takuulla perhepäivähoitaja. Joku tuttu tai sukulainen?

Millaista aluetta on tuo Vallinoja?

Vierailija
30/30 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulemma oel harvinaista että antavat kyytiä pidätetyille, siis sellaisille jotka ovat tehneet jotain tuollaista kauheaa.