Se tunne, kun pahvipilli alkaa sulaa lötköksi mössöksi kesäjuomassa
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Mihin aikuinen ihminen pilliä tarvitsee? Itse olen juonut pillillä viimeksi jotain joskus vuosikymmeniä sitten.
Suojaa hammaskiillettä hapokkailta juomilta! Eikö värjäydy hampaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin aikuinen ihminen pilliä tarvitsee? Itse olen juonut pillillä viimeksi jotain joskus vuosikymmeniä sitten.
Suojaa hammaskiillettä hapokkailta juomilta! Eikö värjäydy hampaat.
Siis *eikä.
Ja tarttuu huuliin. Pitää ihan irrottaa suu pillistä, epämiellyttävää.
En ota enää pilliä. Ja pyydän juoman ilman jäitä.
Kotiin kannattaa ostaa lasisia pillejä, mutta joo, varsinkin McDonaldsin sakea pirtelö paperipillillä on vastenmielinen yhtälö.
Meillä on kotona lasipillejä, pillejä saa kaupassa myös metallisina.
Osta muovipillejä, kympillä saa 250kpl. Ovat muuten EU-yhteensopivia, koska ne voi pestä.
Peukuta jos olet kuten minä. Minulla ei ole koskaan ollut ongelmia pahvipillien eikä pulloon kiinni jäävien pullonkorkkien kanssa. Kauanko teillä se pilli siellä juomassa killuu, jos hajoaa? Mulla kestää hyvin sen 15-30minuuttia mitä lipitän limua tai pirtelöä. Se pullonkorkkikaan ei koskan ole tiellä tai osu kasvoihin.
Kurja myös kun pieni lapsi ei saa juotua pillimehuaan, kun on purrut pillin littanaksi. Vaatii pieneltä lapselta ymmärrystä, että pillillä pitää juoda vain kevyesti suulla painaen.
Vierailija kirjoitti:
Kurja myös kun pieni lapsi ei saa juotua pillimehuaan, kun on purrut pillin littanaksi. Vaatii pieneltä lapselta ymmärrystä, että pillillä pitää juoda vain kevyesti suulla painaen.
Hienoa kun on pillimehuissa pahvipilli muovikääreessä.
Vierailija kirjoitti:
Kotiin kannattaa ostaa lasisia pillejä, mutta joo, varsinkin McDonaldsin sakea pirtelö paperipillillä on vastenmielinen yhtälö.
Miten sä lutkutat sitä pilliä? Mulla pysyy ihan terhakkana ja tukevana se pilli mäkkärin pirtelöissä! Erinomaisesti toimii.
Tuo nyt vielä mitään mutta kun kesäpillu paljastuu lötköksi mössöksi.
Ei minulla koskaan ole ollut mitään ongelmia pahvipillin kanssa. Juon pillillä ihan normaalisti, joten ongelmia ei tule.
Pitää tehdä pajusta pilli, niin ei sula.
Vierailija kirjoitti:
Osta muovipillejä, kympillä saa 250kpl. Ovat muuten EU-yhteensopivia, koska ne voi pestä.
Heitän roskiin ja ostan uusia, jaksa niitä alkaa tiskaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja tarttuu huuliin. Pitää ihan irrottaa suu pillistä, epämiellyttävää.
En ota enää pilliä. Ja pyydän juoman ilman jäitä.
Jumalauta kyl oot kova!
Vierailija kirjoitti:
Lapsena aivojen kehitystä lisäsi pillien ja purukumien pureminen. Ellei tuttia ollut. Lapsi kokeilee suulla vielä asioita normaalisti, kuten pilliä. Paitsi muovi voi säröttyä. Pahvinen ei kuitenkaan kestä mitään, edes itse juomaa? Ehkä on olemassa myös muista materiaaleista, kuinka turvallisia ne ovat. Aikuinen meinaa saada pikkulusikan kurkkuun juodessa, ellei huomaa sitä.