Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monella täällä on seksilelu kaapissa?

Vierailija
19.04.2008 |

KÄytättekö sitä yksin tai miehen kanssa yhdessä?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehtais ikinä käyttää jotain seksileluja miehen kanssa, enkä kyllä haluais käyttää yksinkään. En kyllä tajua, miten voi jonkun seksilelusession jälkeen vaan istua normaalisti aamukahvipöydässä ja katsoa toista silmiin. Eikö yhtään edes hävetä? Kun ajattelee kaikkia niitä paikkoja joita se mies on nähnyt.

Ei kyllä onnistuis multa.

Vierailija
2/30 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan pikkuvinkkinä, että elämää on myös sängyn ulkopuolella vaikka olis niitä lelujakin. ei ne oikeasti ole kovin kummoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa ollaan hankittu, yhdessä tai yksin käytän.

:)

Vierailija
4/30 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehelle on omakin lelu! En kyllä ymmärää parisuhteita missä ei yhtään ole " leikkimielisyyttä" ! Eikä mekää noita leluja käytetä sillä, että puoliso olisi mitenkään epätyydyttävä, päinvastoin.....

Vierailija
5/30 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi mulle, et saat sä tollasia käyttää jos haluut, mut mä en halua siitä tietää mitään.

Vierailija
6/30 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä käytän yksin mutta mies toivoisi että joskus käytettäisi myös lelua.

Vierailija
7/30 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi monta ja erikokoisia... ja samoin asuja paljon erilaisia. On myös yhdet tosi upeat bootsit:)

Vierailija
8/30 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja miehen kanssa käytetään yhdessä. Tosi harvoin käytän yksikseen

Vierailija
9/30 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa mies ne tilasi ja yllätti. Maksoikin 200e ja olin järkyttynyt hinnasta, mutta on kyllä olleet hintansa arvoiset :)

Vierailija
10/30 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mainittakoon, että yhteistä seksielämää meillä ei enää ole. Lähinnä kämppiksenä elellään. Siitä johtuu, että käytän nykyään leluja yksin ja miehellä tuo pimpska...

Vierailija
11/30 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin sille, et palauttakoot sen! Mut ei perkule palauttanu, enkä oo katunu... Me ostettiin yhdet reisisaappaat Viipurin torilta, hinta 30e, tosi hienot, ja toiset tilattiin netistä jenkeistä! Mut ne oli aika lätärit ja ne ois tuol ihan jouten, joutais myydä pois!

Vierailija
12/30 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vetäistään yksi tai useampi (meillä oli joskus kolme peräkkäin) penisrengas peniksen juureen. Niitä on valittavana erilaisilla nystyröillä ja muodoilla. Ihan hyvin ne muuttaa tuntumaa ja meillä pääpointti oli siinä, että pidensi miehen kestoa, kun ongelmana oli liian nopea laukeaminen.

t.19

Vierailija
13/30 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädet ja miehen patukka (ja muut osat) ovat riittäneet.

Vierailija
14/30 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oottelen miestä kotiin ja videokamerakin on ladattu... T:7

Vierailija
15/30 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osais käyttää mitään leluja ja tuntisin oloni hyvin vaivautuneeks jos jonkin lelun kanssa alkaisin pelehtimään yksin tai miehen kanssa. En tykkää seksistä edes miehen kanssa, voisin toisin sanoen elää ilman seksiäkin. Joskus, harvoin tekee mieli ja silloin minulle riittää se mies. Toki kun en ole koskaan kokeillut mitään lelua niin en voi puhua puolesta enkä vastaan, ajatus vaan niistä saa minut tuntemaan itseni ujoksi tms... Siinä minun selitys ;)

Vierailija
16/30 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan ole tullut hankittua. En ole tainnut kehdata. Mutta toisaalta enpä ole kestositeitäkään saanut hankittua, eli suurin syy taitaa olla laiskuus. Tai siis ei ole tullut niin kovaa tarvetta, että olisin lähtenyt ostamaan kaupasta tai etsimään netistä.

Vierailija
17/30 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei sentään, menis varmaa tärkee elin kuolioon! Täytynee viel sen verran täydentää varastoja ja hommata nippu renkaita!!! T:7

Vierailija
18/30 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aika harvoin nopeus ongelmana, yleensä jos ongelma on, se on miehen hitaus.

En usko, että hän vähään aikaan antaa minun työntää sormeani takapuoleensa eturauhasta hyväilläkseni, joten jokin muu idea voisi olla mukava.

Vierailija
19/30 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos innostusta riittää ja mielenkiintoakin, niin netistä voi ostaa huomaamattomasti vaikka mitä seksileluja! Siis toimituspaketista ei tod. tiedä mitä sisältää, eli ei tarvitse postista naama punaisena hakea dildon kuvilla päällystettyä pakettia! Googlettakaa seksipankki, siellä ei ole edes postimaksuja! Mutta jokainenhan menee oman fiiliksen ja mieltymyksen mukaan, eikö!! Meillä on lelut tosi yiuhassa käytössä, se sopii meille ja jollekin toiselle sopii toisenlainen seksielämä!!! Mut kokeiltaa rohkeesti! T:7

Vierailija
20/30 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 19