Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pinoon tavat, joilla ulkomailla matkustelu on sinua SIVISTÄNYT

Vierailija
19.04.2008 |

ja miksi et voi saavuttaa samaa kotimaassa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämpöön ja aurinkoon.

Vierailija
2/6 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kävellä siellä itse ja pohtia kävelevänsä samoja kiviä pitkin kuin Rooman keisarit. On ihan eri asia katsoa kuvia van Goghin auringonkukista kuin nähdä taulu omin silmin. On ihan eri asia katsoa kuvia palmurannasta auringon laskiessa mereen kuin kokea tuo itse. On ihan eri asia katsoa videolta Niagaran putouksia kuin kokea itse veden pärskeet ja tajuta virtaavan veden valtava määrä. On ihan eri asia katsoa hirmumyrskyn aiheuttamia tuhoja kuin joutua itse samaan myrskyyn.

Kotisohvalla voin lukea, kuunnella ja katsoa videoita, mutta livekokemus on kuitenkin aivan toista. Siitä jää sellainen tunnepitoinen muistijälki, joka ei katoa koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vierasmaalaisen kanssa seurustelu. Tosin sivistyin kyllä muutenkin siellä asuessani.

Vierailija
4/6 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkee, miten ihmiset siellä maassa oikeasti elää ja pääsee niiden kanssa juttelemaan. Sitäpaitsi tv tarjoaa esim. amerikkalaisesta kulttuurista aika vääristyneen kuvan.

Vierailija
5/6 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli pakko avartaa omaa maailmankuvaansa, kun näki, miten monella eri tavalla asiat voidaan tehdä ja silti saavuttaa yhtä hyvä lopputulos. Suomi ei ole maailman napa!

Vierailija
6/6 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee että on erilaisia ihmisiä, paikkoja ja tapoja, eikä vain se yksi kylänraitti. Paljon maailmaa nähneet ihmiset ovat kokemuksieni mukaan paljon suvaitsevaisempia sekä avoimempia uusille asioille.

Vierailija:

Siellä oli pakko avartaa omaa maailmankuvaansa, kun näki, miten monella eri tavalla asiat voidaan tehdä ja silti saavuttaa yhtä hyvä lopputulos. Suomi ei ole maailman napa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi