Inhottavaa, sydämeni muljahtelee. :( Onkohan tuo varmasti vaaratonta? :(
Kommentit (6)
Todennäköisesti se on vaaratonta, mutta kannattaa tarkastuttaa, jotta saat varmuuden. Tarvittaessa lääkäri määrää lääkityksen, jolla oireet lievenevät tai poistuvat kokonaan.
terkka sanoi vaaratonta on, kaikilla on sitä.
Ei ollut vaaratonta mun kohdalla, olin kuolla
Rytmihäiriöt=muljahtelut ovat pääsääntöisesti vaarattomia, vaikkakin kenkkuja. Jos asia vaivaa sinua, mene ihmeessä lääkäriin selvittämään asia. Ihan oman mielenrauhasi takia. Joitain leikataan, joitain hoidetaan lääkityksellä, joitain vain kestetään.
t. beetasalpaajaa syövä
Rytmihäiriöitä on laidasta laitaan. Yksittäiset lisälyönnit, jotka tuntuvat muljahteluina ovat vaarattomia ja normaalejakin terveessä sydämessä, eivätkä ennakoi sydänsairautta. Sitten on sellaisia rytmihäiriöitä, jotka edellyttävät seurantaa ja lääkehoitoa, joskus muutakin hoitoa. Ja sitten on sellaisia rytmihäiriöitä, jotka ovat hengenvaarallisia ja ilman välitöntä hoitoa johtavat kuolemaan.
Ap:n kuvaamat muljahdukset ovat niitä harmittomia lisälyöntejä. Teepä ap haku tälle palstalle, viikottain joku itkee niiden takia täällä ja taas saadaan lohdutella.
Itse istun tässä kaikessa rauhassa kirjoittelemassa ja sydän on tykyttänyt ikävästi kohta 10 minuuttia. Mulla on kohonnut verenpaine ja lääkitys, siitä varmaan johtuu. Tosi inhan tuntuista. Joskus kahvi, cola tai stressikin tätä aiheuttaa.
johtuu ilmeisesti kilpparisairaudesta