Eniten haukuttu ammatti?
Mulle tulee mieleen heti yksi ammattikunta: parturi-kampaajat.
Kommentit (29)
Minä olen lähihoitaja vanhuspuolella. Tämän alhaisinta ammattia ei ole. Kaikki muut ammatit ovat ylempänä. Oma perheeni häpeää ammattiani. Isäni sanoo, että olisit opiskellut edes sairaanhoitajaksi, niin ei tarvitsisi hävetä. Itse pidän työstäni, mutta häpeän kertoa ammattiani.
Maailma on mennyt hirveäksi. Nykyään on kunnioitettavampaa olla seksityöläinen, onlyfan pyllistelijä, kuin lähihoitaja. En ymmärrä nykymaailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen lähihoitaja vanhuspuolella. Tämän alhaisinta ammattia ei ole. Kaikki muut ammatit ovat ylempänä. Oma perheeni häpeää ammattiani. Isäni sanoo, että olisit opiskellut edes sairaanhoitajaksi, niin ei tarvitsisi hävetä. Itse pidän työstäni, mutta häpeän kertoa ammattiani.
Mä oon ylpeä susta. Mun puoliso tekee samaa työtä ja olrn ylpeä myös hänestä. Arvokasta työtä. Harmi että ei näy palkassa.
Tsemppiä sulle.
M
Pitäisi olla turkistarhaaja, eli kiduttaja.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän vanhuspuolen lähäri on niin halveksittu ammatti?
Vierailija kirjoitti:
Maailma on mennyt hirveäksi. Nykyään on kunnioitettavampaa olla seksityöläinen, onlyfan pyllistelijä, kuin lähihoitaja. En ymmärrä nykymaailmaa.
Se on sitä vihervassariunelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaupan kassa
Minä vaihdoin lähihoitajan työt kaupan kassan töihin ja olen iloinen, että vaihdoin. Kassahommat ovat 100 kertaa helpompia, kevyempiä, kuin lähihoitajan. Kassalla istuessa ei tarvitse tapella dementikkojen kanssa, ei tarvitse pestä takapuolia, eikä juosta hiki valuen paikasta toiseen, eikä kuunnella omaisten valituksia huonosta hoidosta. Kun työvuoro loppuu, paiskaan oven kiinni, enkä mieti töitä enää kotona. Palkka on sama eli yhtä huono, mutta ei ole vastuuta ihmisten hengestä.
Vierailija kirjoitti:
Mediakin tekee voimaantumisjuttuja siitä kuinka "Jennica, 22 vuotta" tienaa nykyään nettipyllistelyllä kolme kertaa enemmän kuin kaupan kassana tai lähihoitajana. Elä siinä sitten.
Psykologi. Narsistityttöjen trendiammatti.
Toimittaja, poliitikko, virkamies, puhelinmyyjä, ovelta ovelle-myyjä, vartija/portsari