Alkoi naurattamaan ihan hirveästi, kun näin vahingossa tuttavalla virtsanpidätysongelmiin
kotihoitolaitteet. Nuorikin vielä, vain 30 vuotias.Moni kakku päältä kaunis
Kommentit (23)
Siinä ei ole mitään nauramista vaan vaiva on kiusallinen ja ikävä.
t. 36-vuotias tena ladyjen käyttäjä
kaverini puolesta, joka repesi ahasti synnytyksessä ja sai vaivakseen pissankarkailua. Synnytyksestä jo viisi vuotta ja vieläkään ei passaa hänen nauraa räkättää eikä aivastella...
varo ettei kolahda omaan nilkkaan. Nauretaan kaikki sitten yhdessä
vai vain vähän karkaa esim. aivastettaessa?
Miten et osaa kirjoittaa äidinkieltäsi?
Eikä tosiaan naurata pätkääkään. Kiva, kun ei muksujen tai koirankaan kans uskalla puolen tunnin matkaa pidemmälle veskistä lähteä, kun rakko vuotaa itestään yli..
Minkälainen ihminen olet kun sinua naurattaa toisen (ja vieläpä ilmeisesti ystäväsi) fyysinen ja tässä tapauksessa varmasti myös sosiaalinen vaiva? Kuinka paha oikein olet? Vahingonilo on hirveä ominaisuus ihmisessä.
kivat sulle ap, olet tosi frendi.
Ikävä ja kiusallinen intiimivaiva. Vaikuttaa varmasti sosiaalisiin suhteisiin ja myös psyykkisesti. Harmi, että jo kolmikymppisellä... Toivottavasti minulla ei ole yhtä tyhmiä ystäviä kuin ap!!!
[imillaisia ovat virtsanpidätysongelmien
]kotihoitolaitteet?
[/quote]
Ja tyhmyyksissään luulee niitä "virtsanpidätyslaitteiksi". Jessus mikä tauno!
Miltäköhän tuntuu kaverista, joka joutuu esim katetroimaan itsensä, tuommoinen ystävä?
[imillaisia ovat virtsanpidätysongelmien
]kotihoitolaitteet?
Onneksi et ole mun "ystävä", Varo ettei osu jossain vaiheessa pilkka omaan nilkkaan. "Moni kakku päältä kaunis"... taisit samalla paljastaa kateutesi ystävääsi kohtaan - taitaa olla paremman näköinen kuin sinä? hahaaa ;D
alle 30-vuotiaana, ei yhtään lasta.
Mulla oli kakkosen ja kolmosen jälkeen pidätysvaikeuksia. Ne ovat menneet (toistaiseksi) ohi jumpalla ja sellaisella hoitokuulalla.
Toivon, että saat sinäkin kokea saman vaivan niin katsotaan nauratko vielä.
kotihoitolaitteet. Nuorikin vielä, vain 30 vuotias.Moni kakku päältä kaunis
No, ne nauraa sulle sitten vanhainkodissa, että hyi kun on mummo taas kakkinut vaippoihinsa. Ja kerran päiväänkö vaihtavat...
Empatiakyvytön ihminen.
Jumppakuulat tietysti tiedän. Enkä kysy tätä epäkohteliaisuuttani, en vain todellakaan tiedä!
Ei kai tuo nyt oikeasti niin tavatonta ole synnyttämisen jälkeen.