Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet lapset keskenään nukkumassa samassa huoneessa...

Vierailija
18.04.2008 |

Miten saatte rauhoittumaan? Meillä 2 ja 4 vuotiaiden kanssa mahoton iltarumba...oon ihan katki

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viedään nukkumaan ja laitetaan yövalo päälle, toivotetaan hyvää yötä ja jätetään sinne. lapset riekkuvat oman aikansa ja simahtavat sitten nukkumaan. sääntönä on että omassa sängyssä pitää olla eikä kattovaloa saa laittaa päälle eikä huutaa kovasti mutta saa lukea tai leikkiä jos osaa leikkiä nätisti.

no, välillä tuo " nätisti" on aika leveä käsite mutta yleensä nukahtelevat hyvin vaikka toinen pitääkin vieressä möykkää.

Vierailija
2/4 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin on mennyt, luetaan iltasatu ja sitten rauhoittuvat unilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kyllä mä nautin, kun lapset kikattelee sängyissään ja niillä on niin kivaa keskenään. En ees viitsi mennä sanomaan mitään.

Joskus menen sanomaan useamman kerran, että hys hys... Kyl ne siitä hiljenee.

Joskus nuorempi ei rauhoitu millään ja silloin mä vien sen mun omaan sänkyyn. Nukahtaa siellä ja kannan sitä omaan huoneeseen nukkumaan.

Vierailija
4/4 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoneessa. Mahdottaman iltahärdellin vuoksi muutettiin heidät erihuoneisiin nukkumaan. Nyt pikkuveli hiipii hiljaa omasta huoneestaan isosiskon viereen nukahtamaan. Siitä kannetaan sitten omaan huoneeseen ja sänkyyn jatkamaan unia.