Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ruotsalaiset naiset eivät leikkaa hiuksiaan vanhetessaan, mutta Suomessa se kuuluu asiaan?

Vierailija
14.03.2009 |

.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pidän vielä vanhana ja harmaana pitkät hiukseni. Sitten voi käyttää kunnon mummonutturoita neiti Marple -tyyliin :) Mutta saa nähdä oonko enää muutaman kymmenen vuoden päästä samaa mieltä.

Vierailija
2/21 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joitaki poikkeuksia lukuunottamatta. Ja aion olla pitkähiuksinen hamaan loppuun saakka.

Minusta on tosi säälittävää kun vanhusten vuodeosastoilla näkee sellasta et pitkiä hiuksia on muka vaikee hoitaa ja joka mummolle leikkautetaan saman mallinen tukka kuin osaston miehillä on siis lyhyt ja siisti miesten tukka. Jopa sata vuotias mummo joka on ikänsä asunu omillaan ja joutuu vuodeosastolle vanhoilla päivillään niin het on funtismassa et letti pitää kyllä leikata kun se on niiiin vaikee hoitaa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti kun tulee 45v. täyteen. Ruotsalaisilla on tyylitajua!

Vierailija
4/21 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ne leikkaa rekkalesbotukan. kampaajatkin kehuu aina, miten "pirtsakalta" sitten näyttää. Varsinkin, jos värjää punaiseksi tai ottaa muutaman raidan.

Nuoremmatkin naiset haluavat näyttää sukupuolettomilta, ainakin sitten kun tulevat äideiksi, tukka lyhyeksi ja marimekon raitapaita päälle. Äiti ei voi olla seksikäs, muuten se ei ole uskottava.

Vierailija
5/21 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut pitkät hiukset ovat ihan ok:n näköiset, mutta ohuet ja kulahteneet moneen kertaan vaikkapa valkaistut eivät niinkään...

Vierailija
6/21 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ajatellut leikata ehkä vanhempana. aina ollut puolipitkä maanvärinen ohut suomalainen päätämyöten kulkeva rasvaisen näköinen harva tukka.

Luulen, että jos minulla olisi lyhyet hiukset, näyttäisin nuoremmalta. en ole varma. minusta pitkä päätä myöten kulkeva letti vanhentaa.

Vierailija
7/21 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi pätkäistään ettei pitkä tukka olisi kuin rotanhäntä :-)

Vierailija
8/21 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ruotsalaisilla on puolet enemmän tukkaa ku meillä.

Hyvähän sitä on sitten pitää pitkänä hamaan hautaan asti.

Vierailija
9/21 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikääkin on jo 42v. mutta minä viihdyn ainoastaan ja vain pitkässä, suorassa ja kauniin vaaleassa tukassani. Siitäkin huolimatta, että pidän hiuksiani oikeastaan aina tiukalla poninhännällä.

Kasvonpiirteihini sopii erinomaisen hyvin hiukset -tiukasti -poninhännällä-tyyli!

Vierailija
10/21 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ajatellut leikata ehkä vanhempana. aina ollut puolipitkä maanvärinen ohut suomalainen päätämyöten kulkeva rasvaisen näköinen harva tukka.

Luulen, että jos minulla olisi lyhyet hiukset, näyttäisin nuoremmalta. en ole varma. minusta pitkä päätä myöten kulkeva letti vanhentaa.

siis olen aina ajatellut, että kun olen tarpeeksi vanha, ja peiliiin katsominen masentaa liikaa, sitten leikkautan hiukset. kun silmäpussit ja suun ympärysrypyt ja otsarypyt ja koko naama on kestämätön.sitten piristän itseäni.

Vierailija
11/21 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa, etten vain leikkuuta sellaista!

Vierailija
12/21 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun hiukset iän myötä harvenevat, eivät välttämättä näytä niin kauniilta.

Itselläni on pitkät hiukset, enkä aio koskaan leikata aivan lyhyitä hiuksia.

Suomalaiset miehet ovat niin kriittisiä, että jos nainen ei ole täydellinen, niin ei tarvitse edes yrittää olla kaunis. ja niin ajattelee moni nainenkin.

Vierailija
13/21 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ap tämän oikeen perustaa?? Se että on käynyt vähän ristelemässä ja Tukholmassa tehny näitä huomioita ei oikeen riitä.. Täällä 7 vuotta asuneena voin sanoa että se tätitukka on kyllä ihan normaali ilmiö täälläkin. Jos taas on pitkät hiukset niin sitten pidetään kyllä vähän erikoisena..

Vierailija
14/21 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyt tukka +35-ikäisillä kuin suomalaisilla!

Vierailija
15/21 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei olis toi Ruotsin voittajakaan ollut noin edustava ja huomiotaherättävä, jos olis ollu lyhyet punaset hiukset...

Minä en aio leikata, kun en osaa lyhyttä laittaa. Kerran on ollu semmonen lyhyehkö "polkka". Halle Berry -tyylinen vois mulle sopia, mutta kasvattaminen olis työn ja tuskan takana!

(Hiirenhäntähiuksiset vois ajatella hiusjatkoja tuuhennuksena)

Vierailija
16/21 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi myös näyttää hyvältä, jos vähän viitsii laittaa. ohut pitkä tukka laitettuna näyttää paljon paremmalta kuin laittamaton paksu tätitukka.

Ja vielä kun sellaiset, joilla on se lääskipatti niskassa kuvittelee sen lyhyen tukan nuorentavan niin oksetus sentään.

Vierailija
18/21 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katie Holmes vanheni heti yli 10 vuotta kun kyni hiukset lyhyeksi..

samaten Rihanna. ;)

Juu, ohuesta tukasta saa kyllä monesti kauniin, jos viitsii vähän laittaa.

Vierailija
19/21 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukuni on tullut tänne Ruotsista joskus kauan sitten (niitä pakkomuuttajia, jos tiedät Suomen historian) , enkä käy Ruotsissa juuri koskaan, vaikka on minulla siellä ihan serkkujakin. Olen muutenkin sitä mieltä, ettei meidän aina tarvi peesata ruotsalaisia joka ihmeen asiassa, eikä ehdottomasti amerikkalaisiakaan ja sielläkin minulla on sukulaisia.

Vierailija
20/21 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin monelle sopii lyhyt tukka, etenkin niille joilla pidempi malli näyttää lähinnä hiirenhännältä.