Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi syöt jogurttia?

Vierailija
03.12.2008 |

Mun mielestä se on ihan "haista paska" ruokaa ku se ei täytä mahaa eikä pidä nälkää. Siis jos puhutaan ihan näistä tavan maustetuista jogurteista. Lisäks suurin osa sisältää aivan järkyttävät määrät sokeria...

Mitäs mieltä muut on?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuvittelisin monen syövän siksi, että maistuu hyvälle.

Vierailija
2/21 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito maistuu musta ällöltä mutta jugurtti sopii happamempana mun makuun paremmin. Sokeriahan siinä on ihan liikaa. toivoisin että olis enemmän hedelmäsokeroituja jugurtteja, lapsiakin ajatellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maku hyvä ja vatsa toimii. Jäänyt tavaksi.

Eipä se salaattikaan vatsaa täytä. mutta on terveellistä.

Vierailija
4/21 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väärin, että sokerilla maustettu jogurtti maksaa huomattavsti vähemmän kuin maustamaton jogurtti. Maustamaton jogurrti on taas terveellistä ja lapset syö marjoja paremmin kun ne sekoittaa jogurttiin.

Vierailija
5/21 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön tiettyjä ruokia siksi, että satun pitämään mausta, en vahtaa miten paljon niissä on kaloreita.

Ihmisten pitäisi keskittyä nauttimaan elämästä, eikä koko ajan miettimään että joku on epäterveellistä tms.

Hyvä keino välttää lihomista on se, että vaikka syö herkkuja ja hyviä ruokia, syö niitä rauhallisesti, ahmimatta.

Vierailija
6/21 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön vain maustamatonta. Yleensä muussaan sekaan banaanin, tai sitten laitan mansikoita pakkasesta ja hieman makeutusainetta. Kun laittaa sekaan rahkaa saa proteiinitkin siitä. Syön näitä usein makeannälkään.

Vierailija
7/21 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä jugurtti on hyvää :P ja mikä pakko se on maustettuja jugurtteja syödä, maustamattomia on monia vaihtoehtoja. Syön sitä myös siksi etten juo maitoa, siitä saa kalsiumia.

Vierailija
8/21 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä söin ennen kamalat määrät kaikkia herkkuja. Sitten maistoin juotavaa jogurttia ja jäin ihan koukkuun. Enää en juurikaan herkuttele suklaalla vaan korvaan sen jogurtilla.

Vierailija
9/21 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen vastustuskykyhän muodostuu suurimmilta osin suolistossa ja jogurtissa on paljon hyviä bakteereja. Syön maustamatonta jogurttia.

Vierailija
10/21 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä syön ravsattomia ja sokerittomia jugurtteja (lähinnä danio) tai sit luonnonjugurttia,en kyllä koskiskaan noihin sokeripommeihin koska niissä on aivan sama syökö vanukkaan vain jugun

Vierailija
11/21 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan siihen pähkinöitä. Pitää kylläisenä pitkään ja on hyvää!

Vierailija
12/21 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

10% rasvaa ;)

Vierailija
13/21 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. hedelmien, marjojen ja leseiden kera.

Vierailija
14/21 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupoissa niitä myydään kymmeniä laatuja.

Vierailija
15/21 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on vaan hyvää.

Terveellisempää se jogurtti kuitenkin on.

Vierailija
16/21 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jogurttia kuitenki pidetään ihan ruokana toisin kuin karkkia...

Meille ostetaan tosi tosi harvoin jogurttia ja sillonki lähinnä, että vähän hemmotellaan lapsia. Eniten kuitenki kauhistuin sitä, että nykyään on myös 1,5kg pakkauksissa jogurtteja myynnissä!!! Karseeta...

ap

Vierailija
17/21 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jogurttia kuitenki pidetään ihan ruokana toisin kuin karkkia...

Meille ostetaan tosi tosi harvoin jogurttia ja sillonki lähinnä, että vähän hemmotellaan lapsia. Eniten kuitenki kauhistuin sitä, että nykyään on myös 1,5kg pakkauksissa jogurtteja myynnissä!!! Karseeta...

ap

Ja itse kysymykseen: Syön jugurttia, koska se on hyvää. On se muuten urakka meikäläisellä syödä yksin kauppojen kaikki maustetut jogurtit.. kun kaikki kuulostaa vaan syövän maustamatonta ;)

Vierailija
18/21 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tykätä muista jugurteista.

Vierailija
19/21 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki syövät vain luonnonjogurttia, korkeintaan puolukoilla maustettuna, että olisi mahdollisimman pahaa.

Itse syön (tavallista, sokeri-) jogurttia joskus, kun sillä saa nopeasti verensokerit ylös. Nälkää se pitää tasan yhtä kauan kuin mikä tahansa välipala jossa on sama määrä kaloreita. Lapsi ja mies syövät useammin kätevänä ja nopeana välipalana. On kuulemma hyvää.

On niin paljon muitakin turhuuksia, joita kukaan palstalainen ei tietenkään syö. Mm. mehut, marinoidut lihat, pullovedet, pussista tehty perunamuusi, muroista, pullista, kekseistä, karkeista ja limuista nyt puhumattakaan! Miksköhän niitäkin joku syö ja juo? Ei kukaan täällä, mutta jossain varmaan, kun niitä on kaupan hyllyt väärällään?

Vierailija
20/21 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempia syön, sokerisia ja maustamatonta, jälkimmäistä lähinnä sekoitettuna appelsiinimehuun, nam!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän