Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kun sanotaan, että vanhemmilla on oikeus kavattaa lapsensa,
18.04.2008 |
niin miksi sitten omia valtavirrasta poikeavia arvoja (esim. aborttikielteisyys, homoseksuaalisuuden pitäminen vääränä) ei saisi välittää?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mä opetan lapsilleni omien aivojen käyttöä ja ajattelua. Voivat sitten muodostaa omat mielipiteensä. Olen myös kiitollinen omille vanhemmilleni siitä, että ennen kuin minulle ehti kehittyä mieleen stereotypioita joistain ihmisryhmistä, sain heihin tutustua henkilökohtaisesti. On eri asia tuntea joku, jolla on/on ollut mielenterveydellinen häiriö, kuin olla tuntematta ja muodostaa mielipide huhujen perusteella jne. Tätä samaa yritän jatkaa lapsilleni.