Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varatun miehen vokottelu

Vierailija
03.12.2008 |

asteikolla 1-10, miten tuomittavaa?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varatut miehet vokottelvat joskus aika julkeastikin, ja naiset ovat sen verran

toisiaan selkään puukottavia, että varmasti pitävät heti ap:n syynä vaikka kuinka ap yrittäisi vältellä.

Minulla on samankaltaisia kokemuksia. Yritän päästä "mukaan" uuden työpaikan naisporukkaan, mutta se on vaikeaa, koska joku miespuolinen kollega osoittaa liikaa kiinnostusta ja oitis koko naisjoukon kritiikki kohdistuu itseen. ja naurettavinta on se, että nimenoman olisi halunnut sinne naisten keskuuteen mukaan ja viis välittää jostain kaksilahkeisesta...

Vierailija
22/42 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli terveessä parisuhteessa ei ole tilaa kolmannelle. Jos jokin pielessä, niin kaikki on mahdollista.

Jos varattu ei osaa sanoa ei, niin vika kaikissa osapuolissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäs varatun naisen vokottelu?eikös se ole yhtä tuomittavaa kuin varatun miehen vokottelu?

Vierailija
24/42 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vika ei ole vaimossa, jos mies käy vieraissa. Vaan mies kantaa syyllisyytensä kyllä yksin. Huono avioliitto sen sijaan on yleensä puolisoiden molempien vika; pettämistä se ei oikeuta.

Vierailija
25/42 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
26/42 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme ystäväpiirissä aiheesta paljon keskustelleetkin ja lopputulos on aina sama: jos suhde kunnossa ei petetä, jos jotain pielessä riski kasvaa. Koska parisuhteessa molemmat ovat vastuussa hyvinvoinnista, niin molemmat vastaavat myös pahoivoinnista. Pettäminen on seuraus pahoinvoinnista.

Näin se on ja vain pelkuri ei uskalla sitä tunnustaa!

Vierailija
27/42 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on niin oksettava tyyppi se naikkonen, että ei mitään rajaa, kuinka häntä halveksin. Niin hienoa neitiä kuin yrittää mukamas ollakkin. HYI OLKOON koko akka!

Vierailija
28/42 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on vokottelu? Mitä te siihen laskette?

Vierailija
29/42 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet ovat ihanaa seksiseuraa. Minä en halua mitään seurustelu yms suhdetta vaan tavataan miehen kanssa silloin kun molemmille sopii ja molemmat haluaa, tosin mies haluaisi paljon useammin..

Varatuissa miehissä on myös se hyvä puoli, että he vähemmällä todennäköisyydellä alkavat kinuta mitään sen syvällisempää suhdetta, tosin tämänhetkinen mies on tavallaan myös ystävä, auttaa muussakin kuin seksissä :-D, ollaan oltu tekemisissä jo 3 vuotta.

Minä en koskaan tee aloitetta, vaan mies ilmaisee kiinnostuksensa, ja joko valitsen hänet tai sitten en. Ja teen heti alussa selväksi, että minun takiani et perhettäsi jätä ja huomioit myös vaimoasi ja lapsiasi, ja liian omistushaluiset miehet jätän huomiotta.

Kaipa minulla on ollut hyvä tuuri, en ikinä ole sairastanut minkäänlaisia seksitauteja. Tosin vaadin, että mies käy testeissä ennen kuin seksi tulee mukaan kuvioihin. Huvittava pointti on se, että mies ei koskaan ole pyytänyt minua käymään testeissä päinvastoin sanoo ettei tarvitse, koska näytän niin viattomalta...Ja minulla on mahdollisuus hoitaa nämä testausasiat oman työni kautta.

Kyllähän se niin on, että varatulla on se vastuu. Vapaa on vapaa tekemään mitä ikinä huvittaa, tietysti rikoslain puitteissa :-)

Vierailija
30/42 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli terveessä parisuhteessa ei ole tilaa kolmannelle. Jos jokin pielessä, niin kaikki on mahdollista.

Jos varattu ei osaa sanoa ei, niin vika kaikissa osapuolissa.

Toisen osapuolen mielestä parisuhde voi olla täysin terve ja toimiva, ja silti se toinen osapuoli voi käydä vieraissa. Monet käyvät vieraissa ihan pelkästään vaihtelunhalusta ja koska se on joissakin tilanteissa mahdollista. Ihan riippumatta siitä, toimiiko oma parisuhde vai ei.

Yleensähän tämä "terveeseen parisuhteeseen ei mahdu kolmatta pyörää" onkin vain melko köykäinen valkopesukikka, jolla yritetään oikeuttaa omat toilailut tai perustella puolison toilailut.

Vierailija
31/42 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet ovat ihanaa seksiseuraa. Minä en halua mitään seurustelu yms suhdetta vaan tavataan miehen kanssa silloin kun molemmille sopii ja molemmat haluaa, tosin mies haluaisi paljon useammin..

Sittenhän tiedät, mitä odottaa, kun joskus alat ihan oikeasti parisuhteeseen. Annat varmaankin siinä tapauksessa miehellesi kaikki asiaankuuluvat vapaudet.

Vierailija
32/42 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on ihan yhtä paha, jos lähtee vokottelemaan miestä, jonka tietää varatuksi.

Aina voi sitten miettiä, että miltä se tuntuisi, jos joku toinen nainen vokottelee omaa miestä tai pasraahn ystävän miestä.

Se nyt tiedetään, että on miehiä, joilla järjen juoksu tapahtuu toisinaan vähän alempana, mutta että nainen tekisi toiselle naiselle näin, sitä en ymmärrä.

Meillä tuli aikoinaan hurja riita, kun oltiin kaveriporukalla (5 naista) ja kaikki muut paitsi yksi oli varattu. No tämä sinkku tanssi kiihkeästi ja hinkkasi itseään yhtä miestä vasten. Pari meistä tiesi tämän miehen ja lisäksi hänen vaimonsa. Heillä on kolme lasta. Sanoin suoraan kaverilleni, että tiedätkö, että tuolla miehellä on vaimo ja 3 lasta kotona odottamassa. Kaverini tiesi hyvin tarkaan ja totesi vain, että miehet on niin helppoja ja tyhmiä, ei hän mitään väärää tee. En voinut pitää suutani kiinni ja sanoin, että minusta se on jo tarpeeksi väärä, jos tieten tahtoen on valmis rikkomaan yhden perheen menemällä mukaan noin hölmän miehen juttuihin mukaan. Lisäksi kysyin, että jos heille tulisi ero, niin ottaisitko miehen ja alkaisit 3 lapselle äitipuoleksi. Ei kuulemma missään nimessä hän mitään sellaista haluaisi... Kyllä muuten laski sen miehenkin pisteet ihan nolliin.

Naisten pitäisi pitää toistensa puolia, eikä ajatella vain itseään ja omia tarpeitaan. Vapaita miehiä riittää.

Vierailija
33/42 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se perheeen tai parisuhteen pahoinvointi lievennä tippaakaan sitä, että pettäminen on aina sataprosenttisesti sen pettäjän vastuulla. Eihän kukaan ole vastuussa jonkun alkoholisoitumisesta, pedofiliasta tai väkivaltaisuudestakaan.

Olemme ystäväpiirissä aiheesta paljon keskustelleetkin ja lopputulos on aina sama: jos suhde kunnossa ei petetä, jos jotain pielessä riski kasvaa. Koska parisuhteessa molemmat ovat vastuussa hyvinvoinnista, niin molemmat vastaavat myös pahoivoinnista. Pettäminen on seuraus pahoinvoinnista.

Näin se on ja vain pelkuri ei uskalla sitä tunnustaa!

Vierailija
34/42 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vika ei ole vaimossa, jos mies käy vieraissa. Vaan mies kantaa syyllisyytensä kyllä yksin. Huono avioliitto sen sijaan on yleensä puolisoiden molempien vika; pettämistä se ei oikeuta.

Vierailija
35/42 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heille olisi parempi, että myllyn kivi ripustettaisiin heidän kaulaan ja heitettäisiin kaivoon." Näin lukee Raamatussa. Sanoja on Jeesus.

Ei kovin korkealle arvostanut hänkään sellaisia keikistelijöitä, jotka omaa, hetken nautintoaan hakiessaan ovat valmiita rikkomaan perheitä. Eivätkä koe siitä edes mitään syyllisyyttä.

Loppujen lopuksi mies kuin mies lankeaa, kun nainen vain tarpeeksi keikistelee ja keimailee, ihastelee ja hymyilee, silmiänsä räpsyttelee ja ympärillä pyöriskelee. Tarpeeksi usein, tarpeeksi kauan, tarpeeksi selvästi. Tarpeeksi söpösti. Sen verran ihmine on vielä eläin, ja hormonien vietävissä.

Jokaisella naisella sen sijaan on vapaus valita, kuinka käyttäytyy. Keikistelenkö ja veikistelen sille naapurin naimisissa olevalle miehelle, kierränkö ja kaarranko ympärillä, että on pakko huomata minut, hymyilenkö silmät sirrillän mahdollisimman viehkeää hymyä, ihastelenko häntä ja hänen sanomisiaan, vaikkei se asia ollenkaan olisi minun tehtäväni, vienkö hänen huomionsa hänen vaimoltaan. Vai suhtaudunko asiallisesti, turhia lepertelemättä ja ympärillä pyörimättä. Jos taas se naapurin naimisissa oleva mies osoittaa kiinnostusta - tai jotain, jonka tulkitsen kiinnostukseksi- on minulla vapaat kädet toimia joko oikein tai väärin. Oikein toimiessa teen miehelle - ja myös vaimolle - selväksi tekemisilläni ja olemisellani, että mua on turha naimisissa olevien vikitellä. Väärin toimiessa alan keikistelemään miehelle ja vien häneltä sen huomion, johon hänen vaimollaan olisi etuoikeus.

Hyvin harva asia on mielestäni halveksittavampi kuin nainen, joka vokottelee naimisissa olevaa miestä.

Vierailija
36/42 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen miehen pitäisi antaa itselleen lupa pettämiseen jonkin huoran takia? Ja muka sen huoranko vokottelu tekisi pettämisestä luvallisempaa? Ei ikinä.

Heille olisi parempi, että myllyn kivi ripustettaisiin heidän kaulaan ja heitettäisiin kaivoon." Näin lukee Raamatussa. Sanoja on Jeesus.

Ei kovin korkealle arvostanut hänkään sellaisia keikistelijöitä, jotka omaa, hetken nautintoaan hakiessaan ovat valmiita rikkomaan perheitä. Eivätkä koe siitä edes mitään syyllisyyttä.

Loppujen lopuksi mies kuin mies lankeaa, kun nainen vain tarpeeksi keikistelee ja keimailee, ihastelee ja hymyilee, silmiänsä räpsyttelee ja ympärillä pyöriskelee. Tarpeeksi usein, tarpeeksi kauan, tarpeeksi selvästi. Tarpeeksi söpösti. Sen verran ihmine on vielä eläin, ja hormonien vietävissä.

Jokaisella naisella sen sijaan on vapaus valita, kuinka käyttäytyy. Keikistelenkö ja veikistelen sille naapurin naimisissa olevalle miehelle, kierränkö ja kaarranko ympärillä, että on pakko huomata minut, hymyilenkö silmät sirrillän mahdollisimman viehkeää hymyä, ihastelenko häntä ja hänen sanomisiaan, vaikkei se asia ollenkaan olisi minun tehtäväni, vienkö hänen huomionsa hänen vaimoltaan. Vai suhtaudunko asiallisesti, turhia lepertelemättä ja ympärillä pyörimättä. Jos taas se naapurin naimisissa oleva mies osoittaa kiinnostusta - tai jotain, jonka tulkitsen kiinnostukseksi- on minulla vapaat kädet toimia joko oikein tai väärin. Oikein toimiessa teen miehelle - ja myös vaimolle - selväksi tekemisilläni ja olemisellani, että mua on turha naimisissa olevien vikitellä. Väärin toimiessa alan keikistelemään miehelle ja vien häneltä sen huomion, johon hänen vaimollaan olisi etuoikeus.

Hyvin harva asia on mielestäni halveksittavampi kuin nainen, joka vokottelee naimisissa olevaa miestä.

Vierailija
37/42 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti kysymys on siitä, että voiko toista kunnioittaa sen verran, ettei petä. Hyväksyisikö pettämisen toisen puolelta, tuskin. Jos on suhteess huono olla, niin sitten erotaan ja sen jälkeen on vapaa touhuamaan kenen kanssa sitten haluaa.

Vierailija
38/42 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole itse ollut varatuista koskaan kiinnostunut. Mun kiinnostus on lopahtanut samantien kun olen saanut tietää että mies on varattu. Ällöintä on ollut se että varattu itse olisi ollut valmis vaikka mihin, mä en voi kunniottaa sellaisia miehiä pätkääkään.

Viime keväänä olin oman miehen kanssa ravintolassa. Ja siellä oli aika pokka eukko. Ihan siinä mun silmien edess flirttasi mun miehelle, ja ei mitään viatonta vaan ehdottelua yms. Oli itse varattu ja kertoi myös hänen ja miehensä seksiasioita ja mitä puuhaavat sängyssä ja mitä ei.

Vierailija
39/42 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt miehen olevan varattu ja kummasti se vaan sänkyyn halusi...

Vierailija
40/42 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse harrastan vain varattuja, ne parhaita, monessa mielessä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme