Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: mitä ajattelet äidistä, jolla on rakennekynnet?

Vierailija
18.04.2008 |

Mielipiteitä?!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjottelen tietokoneella paljon, joten sekin onnistuu.

Vierailija
2/20 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorin hiukka alle 3v ja jouduin auttamaan housuissa, kengissä jne johan rupesi tipit irtoilemaan : ) ehkä sit myöhemmin taas uudestaan. kynnet kertoo paljon siitä että haluaa näyttää hyvältä ja pitää itsestään huolta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se kynnenalunen siitä mitenkään ahtaudu.

Vierailija
4/20 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi kertaa on murtunut pieni pala kun tosi kovaa osui johkin..

Vierailija
5/20 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mielipiteitä?!

kasvattas omansa pitkäkso.

Vierailija
6/20 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelisin että jolla kulla on varaa pistää rahaa omaan ehostukseensa

Vierailija
7/20 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itellä luonnostaan pitkät ja vahvat kynnet, joten itsellä ei ole tarvetta rakennekynsille.

Mutta samaa mieltä olen itsekin tuosta hygienia jutusta siinä mielessä, että yleensäkin pitkien kynsien alle vaan kertyy helpommin likaa tai bakteereja. Ei lyhyiden kynsien kanssa ole samaa ongelmaa.

Vierailija
8/20 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidillä (maalaistalon emäntä) on geelikynnet. Eihän niiden todella tarvitse ollamitkään pitkät. Mäkin olen harkinnut just esim. tuota ranskalaista manikyyri -lookia. Mulla on nyt rutiineina kampaaja, kulmat ja ripset, joten kynsienhoito saa odottaa sitä, että tienaa taas.

Vierailija
9/20 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ihmeessä se noilla lapsia hoitaa kun itse meinaa raapia jo lyhyilläkin kynsillä.

Vierailija
10/20 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minkä ikäisen äidille rakennekynnet ovat " suotavia" ? Vai onko edes mitään rajaa/väliä minkä ikäisiä lapsia rakennekynsien kanssa hoitaa?

Vierailija
11/20 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen tarvitse näkyä kilometrin päähän, että on äiti.

Vierailija
12/20 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa siinäpä on äiti jolla on rakennekynnet.

Vierailija
13/20 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tarpeeksi nyhjännyt kotipöksyissä ja kotipaidassa.... ;) vaikka laitan itseäni, meikkaan ja kampaan kotona ollessakin, aioin olla tosi huoliteltu kun palaan työelämään :)

vauvan äidillä on kyllä epäkäytännölliset ja turhamaisetkin, mutta jos osaa käsitellä raapimatta niin mikäettei.

Vierailija
14/20 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä näissä ei teräviä kulmia eikä irtoa pieniä palasia tai tule säröjä iskuista. En siis koskaan ole raapinut näillä lapsiani, eli en tiiä miten se olisi edes mahdollista :) Huoltoon menee kuukausittain rahaa, se tietysti pieni miinus.

Vierailija
15/20 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ajattelen kynsistä niin että mitä lyhyemmät sen hygienisemmät. Varsinkin jos/kun kakkapyllyjä pestään yms. Hyvin levii kihomadot yms kynsienalustoissa.

Mutta raapisongelmaa rakennekynsissähän ei ole, koska niissä ei ole koskaan teräviä reunoja kuten tavallisissa kynsissä.

Vierailija
16/20 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin harkita ihan lyhyitä ranskalaisella manikyyrillä, koska en jaksa kynsiäni hoitaa.

Kuinka paljon menee rahaa kk?

Vierailija
17/20 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. melkein liiankin vahvat ja hyväkasvuiset kynnet omasta takaa :D

Ei siinä että ne minua häiritsisivät, mutta kun itsellä ei ole halua tai tarvetta niin ovat minulle mysteeri :)

Vierailija
18/20 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään en ottaisi niitä kahdesta syystä: haluan pitää käteni helposti puhdistettavina (lue: ei vauvan kakkaa kynsien alla) ja toisekseen haluan pysty soittamaan kunnolla pianoa. Mutta ei minulla muuten mitään ole rakennekynsiä vastaan, kaikista vähiten se, että äitiys olisi niille jonkinlainen periaatteellinen este! :o

Vierailija
19/20 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuvauvan äidillä tosin rakennekynnet eivät varmaan ole kovin käytännölliset.

Vierailija
20/20 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ottaisin jos olisi niitä vara pitää. Hyvälle näyttävät!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi