G: mitä ajattelet äidistä, jolla on rakennekynnet?
Kommentit (20)
nuorin hiukka alle 3v ja jouduin auttamaan housuissa, kengissä jne johan rupesi tipit irtoilemaan : ) ehkä sit myöhemmin taas uudestaan. kynnet kertoo paljon siitä että haluaa näyttää hyvältä ja pitää itsestään huolta
Eihän se kynnenalunen siitä mitenkään ahtaudu.
kaksi kertaa on murtunut pieni pala kun tosi kovaa osui johkin..
Vierailija:
Mielipiteitä?!
kasvattas omansa pitkäkso.
ajattelisin että jolla kulla on varaa pistää rahaa omaan ehostukseensa
Mulla on itellä luonnostaan pitkät ja vahvat kynnet, joten itsellä ei ole tarvetta rakennekynsille.
Mutta samaa mieltä olen itsekin tuosta hygienia jutusta siinä mielessä, että yleensäkin pitkien kynsien alle vaan kertyy helpommin likaa tai bakteereja. Ei lyhyiden kynsien kanssa ole samaa ongelmaa.
Mun äidillä (maalaistalon emäntä) on geelikynnet. Eihän niiden todella tarvitse ollamitkään pitkät. Mäkin olen harkinnut just esim. tuota ranskalaista manikyyri -lookia. Mulla on nyt rutiineina kampaaja, kulmat ja ripset, joten kynsienhoito saa odottaa sitä, että tienaa taas.
miten ihmeessä se noilla lapsia hoitaa kun itse meinaa raapia jo lyhyilläkin kynsillä.
Ja minkä ikäisen äidille rakennekynnet ovat " suotavia" ? Vai onko edes mitään rajaa/väliä minkä ikäisiä lapsia rakennekynsien kanssa hoitaa?
Ei sen tarvitse näkyä kilometrin päähän, että on äiti.
jaa siinäpä on äiti jolla on rakennekynnet.
olen tarpeeksi nyhjännyt kotipöksyissä ja kotipaidassa.... ;) vaikka laitan itseäni, meikkaan ja kampaan kotona ollessakin, aioin olla tosi huoliteltu kun palaan työelämään :)
vauvan äidillä on kyllä epäkäytännölliset ja turhamaisetkin, mutta jos osaa käsitellä raapimatta niin mikäettei.
Sillä näissä ei teräviä kulmia eikä irtoa pieniä palasia tai tule säröjä iskuista. En siis koskaan ole raapinut näillä lapsiani, eli en tiiä miten se olisi edes mahdollista :) Huoltoon menee kuukausittain rahaa, se tietysti pieni miinus.
Mutta ajattelen kynsistä niin että mitä lyhyemmät sen hygienisemmät. Varsinkin jos/kun kakkapyllyjä pestään yms. Hyvin levii kihomadot yms kynsienalustoissa.
Mutta raapisongelmaa rakennekynsissähän ei ole, koska niissä ei ole koskaan teräviä reunoja kuten tavallisissa kynsissä.
Itse voisin harkita ihan lyhyitä ranskalaisella manikyyrillä, koska en jaksa kynsiäni hoitaa.
Kuinka paljon menee rahaa kk?
Nimim. melkein liiankin vahvat ja hyväkasvuiset kynnet omasta takaa :D
Ei siinä että ne minua häiritsisivät, mutta kun itsellä ei ole halua tai tarvetta niin ovat minulle mysteeri :)
Nykyään en ottaisi niitä kahdesta syystä: haluan pitää käteni helposti puhdistettavina (lue: ei vauvan kakkaa kynsien alla) ja toisekseen haluan pysty soittamaan kunnolla pianoa. Mutta ei minulla muuten mitään ole rakennekynsiä vastaan, kaikista vähiten se, että äitiys olisi niille jonkinlainen periaatteellinen este! :o
Pikkuvauvan äidillä tosin rakennekynnet eivät varmaan ole kovin käytännölliset.
Itsekin ottaisin jos olisi niitä vara pitää. Hyvälle näyttävät!
kirjottelen tietokoneella paljon, joten sekin onnistuu.