Onko 046-alkuiset numerot minkä operaattorin?
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 19:15"]prepaidejähän ne, mutta mikä operaattori?
[/quote]
Saunalahti
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 19:39"]
Aina jos ihmisellä on 046-numero, niin häneen liittyy jotain hämärää. Noitahan käyttävät rikolliset, narkkarit, autojobbarit, mamut ja luottotiedottomat, joille operaattori ei suostu myöntämään oikeata liittymää.
[/quote]
Tiedän! ap., joka koittaa saada exäänsä kiinni, jotta maksaisi velkansa mutta turhaan.
Mua ainakin ahdistelee joku 046 ukkeli ja lähettelee härskejä kuvia varustuksestaan.
Vierailija kirjoitti:
Aina jos ihmisellä on 046-numero, niin häneen liittyy jotain hämärää. Noitahan käyttävät rikolliset, narkkarit, autojobbarit, mamut ja luottotiedottomat, joille operaattori ei suostu myöntämään oikeata liittymää.
Wautsi. Minä kun olenkin ihmetellyt, mikä mun 8-vuotiaasta tytöstä mahtaa tulla isona. Nyt selvisi sekin. Ei kyllä päällepäin uskoisi, mutta onpahan uraa tiedossa.
046-alkuinen numero voi nykyään olla vaikka mistä, meillä on töissäkin väkeä joiden numero alkaa 046, ja liittymä on yrityksen nimissä Soneralla. Joten ihan hätäisiin johtopäätöksiin ei kannata ryhtyä.
Academicalla oli aikanaan 046-numerot. Tuota operaattoria ei ole enää, mutta numeroita voi vielä olla. Omani on siirretty eri operaattorille tuolta. Nuo alkusarjat ei siis kerro enää mitään siitä minkä operaattorin alla kyseinen puhelinnumero nykyisin on.
Myös monet Espoon kaupungin numerot alkavat 046.
Voiko puh myyjä soittaa 046 alkusesta numerosta?
Minun lapseni ovat siis ihan todella hämäriä ja rikollisen alkuja, kun niillä on 046-alkuiset prepaid-numerot. Elisan liittymiä meillä nuo.
Espoon kaupunki, koulutuskuntayhtymä Omnia, ja muut hämärätyypit, narkkarit, vakoojat, FBI, CIA, BBC,IRA, ETA, ISIS.
Itse hommasin liittymäni joskus 2004. Ja se oli cubio joka möi kiinteähintaisia liittymiä silloin. Ja sen suunta oli 046 ja se minulla on vieläkin. Eli 15vuotta. Eli eipä nuo suunnat kerro mitään. Prepaideja on varmaan kaikilla muilla suunta numeroilla mutta ei 0400 ja 0500..
Ipi kirjoitti:
Itse hommasin liittymäni joskus 2004. Ja se oli cubio joka möi kiinteähintaisia liittymiä silloin. Ja sen suunta oli 046 ja se minulla on vieläkin. Eli 15vuotta. Eli eipä nuo suunnat kerro mitään. Prepaideja on varmaan kaikilla muilla suunta numeroilla mutta ei 0400 ja 0500..
100 % varmuudella 046-alku ei kerro mitään, koska noita vanhoja liittymiä on vielä jäljellä, mutta jo useamman vuoden ajan on myyty ainoastaan 046-alkuisia Saunalahden prepaideja. Ei se nyt automaattisesti rikollisuudesta kerro, että sellainen on, mutta tavallaan ymmärrän ennakkoluulot, koska niin monella huijarilla on prepaid.
Hauska threadi tämä. :D
Itse tuli aikoinaan kokeiltua myös tuota Academicaa ja sitä peruja on tuo 046-numero edelleen käytössä. Hienoa että sillä saa siis nykyään vähän pahan pojan katu-uskottavuutta.
046 alkuinen numero on este asunnon vuokrauksessa. Aina kun kysely tulee tuosta numerosta, niin jätetään reagoimatta kyselyyn, koska riski on niin suuri.
Vuokraaja kirjoitti:
046 alkuinen numero on este asunnon vuokrauksessa. Aina kun kysely tulee tuosta numerosta, niin jätetään reagoimatta kyselyyn, koska riski on niin suuri.
Puhu vain omasta tai edustamasi firman puolesta. Jos teillä näin noloa toimintaa, ei onneksi tarkoita, että näin on myös muualla.
Vuokraaja kirjoitti:
Sama homma on omalla kohdallani kun yritän ostaa Torista jotain, ja puhelin numerona kun on 046- ja vastaavat prepaid-numerot, niin kyllä jää "kaupat" tekemättä.
Voi nykyään olla vaikka mikä vaan. Mulla on 040- alkuinen ja operaattori DNA.