Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 046-alkuiset numerot minkä operaattorin?

Vierailija
03.12.2014 |

prepaidejähän ne, mutta mikä operaattori?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 046- alkuinen post paid-numero. Academican alkujaan, ollut myös telialla, elisalla ja DNA:lla... Vai olen minä rosvo!

Vierailija
22/36 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi nykyään olla vaikka mikä vaan. Mulla on 040- alkuinen ja operaattori DNA.

Tätähän tässä kysyttiin.

046 on ollut alunperin Radiolinjan numerosarjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ainakin ahdistelee joku 046 ukkeli ja lähettelee härskejä kuvia varustuksestaan.

Oletko kuullut poliisista ja rikosilmoituksesta?

Vierailija
24/36 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
25/36 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmettiä sä selität mistä sä voit tietää minkälainen ihminen käyttää 046 alkavaa

Vierailija
26/36 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavia jotkut kommentit :D En tiennytkään, että olenkin isäni kans pahoja. Meillä kummallakin on 046-alkuinen puhelinnumero.

Vierailija
27/36 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavia jotkut kommentit :D En tiennytkään, että olenkin isäni kans pahoja. Meillä kummallakin on 046-alkuinen puhelinnumero.

No nyt tiedät!! Katsoppas kun täällä tiedetään yhden lauseen jälkeen että millainen ihminen olet😉

Vierailija
28/36 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko puh myyjä soittaa 046 alkusesta numerosta?

Soitteleehan nuo kaikenlaisista ja joskus kun ei kiirettä niin jututan pitempäänkin. Jotkut pöljät niistä lukee litaniansa moneen kertaan.

Vierailija
29/36 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espoon kaupunki, koulutuskuntayhtymä Omnia, ja muut hämärätyypit, narkkarit, vakoojat, FBI, CIA, BBC,IRA, ETA, ISIS.

Lisäksi Antifa ja BLM.

Vierailija
30/36 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

+46 taitaa olla Tanskan suuntanumero. 

Vierailija
31/36 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

045 ja 046 alkuisiin numeroihin ei kannata vastata. Niitä on vain rikollisilla, luottotiedottomilla ja puhelinmyyjillä.

Aika idiootti olet.

Minulla on aivan julkinen liittymä,045 Saunalahden suunta.

Mieti, lue ja ymmärrä 🐔

Vierailija
32/36 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle soitti 0468434174, jotain uskon asiaa oli. Kysyi mikä on on mielestäni onnellisen elämän salaisuus. Ehdotti osallistumista jonkinlaiselle kurssille, jota voisi käydä puhelimitse tai videokuvan välityksellä, ja jotain mahdollisesti ryhmässä keskustelisimme. En löytänyt tietoa kuka on, taisi sanoa nimensä mutta enhämmä sitä enää muista. Ihan alussa sanoi että ei ole myymässä mitään. Kysyi sitten voiko soitella myöhemmin.

No jaa, en tiiä kannattaako vastata. Voihan se ollavaan joku joka koettaa hitsailla näinä uhkaavina aikoina jonkinlaista uskovien porukkaa kasaan, ehkä ihan toisilleen tuntemattomistakin uskon veljistä koostettua. Yksin on hankalaa jaksaa olla uskossa  eikä ehkä niin uskalla toteuttaa sitä tehtävää johon kokee kutsumusta

Vierailija
33/36 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut sama 046 alkuinen prepaid kymmenen vuotta ja olen ihan työssäkäyvä nainen.

Vierailija
34/36 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ja aikuisella pojalla myös 046 😂Ja aivan on tietotekniikka ammattilainen raitis poika. Rehellisempää ei löydy.

Vierailija
35/36 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan se sun oma ukkosi joka lähettelee omasta varustuksestaan kuvia. 😎😂

Vierailija
36/36 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokranantajat ja jossain tapauksessa työnantajat tarkastavat luottotiedot Suomen Asiakastieto Oy:ltä. Rikosrekisteritiotteen taas saa perustellulla syyllä ORK:lta. Onneksi Suomessa ei ole vielä ajauduttu siihen pisteeseen, että vuokralaisten ja työnhakijoiden taustat kartoitetaan puhelinnumeron perusteella.