Suolistosyöpä..
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 15:51"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 15:22"]Googlea niin vitun vaikea käyttää?
[/quote]
En halua googlediagnisoida, ahdistun vielä enemmän..:'(
Ap
[/quote]
onko täältä saatu "diagnoosi" sitten parempi?
7 jatkaa, tuo minun kipu on myös välillä sellaista "tykytystä".. ja alkanut vasta parin viikon sisällä. Sitä möyrimistä on tuntunut jo pidempään
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 15:52"]
Jos veresi ulosteessa on punaistu niin yleensä se johtuu pukamista ja haavaumista, mitä tummempaa (melkein mustaa) ulosteesi on niin sitä korkeemmalta veri tulee.. Epäilisin että olis jotain pohjukkais suolen haavaumaa.. mee ostaa somacia apteekista ja kato googlesta hoito ohjeita ruokavalioon
[/quote]
Vuotavaa pohjukkaissuolihaavaa ei oikein protonipumpunsalpaajilla paranneta
Nyt rauhotu. Sulla voi olla "vain" suolistosairaus, colitis tai crohn. Mars lääkäriin. Mulla oli ripulointia, vatsakipua, laihtumista, lämpöilyä ja verta ulosteessa -> colitis ulcerosa diag.
Mieheni sai diagnoosin, oli juuri samassa kohtaa kipuja kuin sinulla ap. Sitten navanseudulla. Kirkasta verta tuli ulostaessa, syopa oli levinnyt sisaelimiin. Kuoli kaksi viikkoa diagnoosin saatuaan verenmyrkytykseen.
Ärtynyt paksusuoli? Sattuu tosi paljon, muttei ole kuolemaksi.
Möyriminen, vatsan pistely ja kipu rintalasta. alaosassa = mahahaava. Hae somac apteekista. Veriulosteet kirkasta verta pinnalla =pukamavuotoa. Tummat ulosteet= kunnon vuoto suolistosta.
Minulla kaikki nuo oireet, kivut vaeltaa ja suolenmutkiin sattuu. Diagnoosina ärtynyt suoli ja nyt uusi oire on närästys. Siitä menen juttelemaan lääkärille tammikuussa, en saa itse lääkitystä kuriin. Aiheeseen siis minullakin oli verta ulosteessa ja kirkasta, lääkäri sanoi olevan pukamakudosta joka tihkuttaa. Kaiken kaikkiiaan toivon ettei sinulla ole mitään vakavaa tai edes tätä ärtynyttä suolta nimittäin tämä ei ole mitään herkkua.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 15:51"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 15:22"]Googlea niin vitun vaikea käyttää?
[/quote]
En halua googlediagnisoida, ahdistun vielä enemmän..:'(
Ap
[/quote]
No mene lääkäriin. Ei asia muutoin selviä
Ei välttämättä mitenkään. Kasvain voi ykskaks yllättäen puhkaista suolen.
Jos veresi ulosteessa on punaistu niin yleensä se johtuu pukamista ja haavaumista, mitä tummempaa (melkein mustaa) ulosteesi on niin sitä korkeemmalta veri tulee..
Epäilisin että olis jotain pohjukkais suolen haavaumaa.. mee ostaa somacia apteekista ja kato googlesta hoito ohjeita ruokavalioon