Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi juma kun on vaikeaa jättää lapsi itkemään sänkyyn =((

Vierailija
17.04.2008 |

Ainoa keino saada taaperomme nukahtamaan on jättää yksin omaan sänkyyn. Useimmiten nukahtaa helposti mutta välillä... itkee perään ja minä hölmö menen kun sydän on särkyä. Ei se auta, lapsi menee vain yliväsyneeksi, kun ei nukahda kanssani. Sitten lopputulos on se, että minun on poistuttava huoneesta sitä itkua kuunnellen. Nyt se kesti alle kaksi minuuttia ja kulta nukahti. Mutta ei siihen itkuun vaan totu. Ei oo selkärankaa ei.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuommoinen itkutusunikoulu jo käsketty lopettaa. Ainakin luulen niin. Minulla ei olisi sydäntä tehdä tuollaista. Itsekin oli kovin pelokas ja onneksi vanhemmat anotoivat minun olla kouluikään asti makkarissa nukkumassa. Olisin varmaan seonnut itketysunikoulusta.

Vierailija
2/8 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI hän siellä enää lukiolaisena kumminkaan viihdy. Kaipa muutaman vuoden kestät. Elä lapsen ehdoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään voi itkettää lastani. Tähän asti on menty muutoin nukkumaan.

Vierailija
4/8 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ainakin on iltoja, jolloin pieni ei malttaisi mennä unille ei niin millään, ja sitten riskaa ja kinuaa sängyssä perään. Jos ei asetu muutamassa minuutissa, käyn pötkäyttämässä uudelleen petiin pienen ja sanon uudelleen hyvät yöt. Ei siinä kuitenkaan mielestäni mistään itketysunikoulusta ole kyse. Toisina iltoina menee sitten ihan hyvillä mielin pitkäkseen.

Vierailija
5/8 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lapsi ei nukahda kuin yksin, vieressä riehaantuu. Siksi minun on poistuttava huoneesta mutta menen pian takasin jos itku ei heti helpota. Se tässä tyhmää onkin, rampata sinne huoneeseen ja sama itku on kuitenkin edessä kun lopulta poistun. Tosin menen yhä uudelleen takasin jos itku ei nopeasti lopu.

Olenhan minä sitä viereen nukuttamista kokeillut yhä uudelleen, mutta kun homma menee siihen, että lapsi pyörii puolitoistakin tuntia, en pidä sitä mahdollisena nukuttamiskeinona, koska tilanne on jo sitten ihan hirveä kun lapsi on yliväsynyt.

En ole ainakaan keksinyt muuta keinoa toimia.

ap

Vierailija
6/8 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammuttaisit valot ja alkaisit nukkua, niin kaipa se lapsikin siinä tylsityisi niin paljon, että alkaisi itsekin tottua nukahtamaan siihen. Siis, kun huomaa, että mitään säpinää ei talossa ole enää tekeillä, kun sinäkin vaan jo nukut.

Vierailija
7/8 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sammuttaisit valot ja alkaisit nukkua, niin kaipa se lapsikin siinä tylsityisi niin paljon, että alkaisi itsekin tottua nukahtamaan siihen. Siis, kun huomaa, että mitään säpinää ei talossa ole enää tekeillä, kun sinäkin vaan jo nukut.

Vierailija
8/8 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä nukahtaminen samanlaista.. Joskus olen ottanut viereen nukkumaan ja ruvennut itsekin nukkumaan. Hetken kuluttua olen herännyt siihen kun lapsemme (2 v.) on yksikseen jotain puuhaillut.. Ei hyvä näinkään.

Vanhempaa lasta pystyin aikanaan " väkisin" pitämään sängyssä, mutta nuorimmaisemme vain huutaa ja raivostuu, jos yrittää kiinni pitää..