Kehtaako mennä jumppatunnille 5 min. myöhässä?
Kommentit (9)
Jollet tee isoa numeroa saapumisestasi, niin eihän se ketään häiritse. Suomessa kunnioitetaan liikaa täsmällisyyttä. Sä olet maksava asiakas ja ainut kuka kärsii myöhästymisestä olet sinä (jää alkulämmittely vähiin).
jos ei tarvita mitään "lisävarusteita". Mutta tuntuu, että nykyään tunneilla tarvitaan yhtä sun toista välinettä -palloa, painoja, steppilautaa,yms, että niiden kerääminen varmasti häiritsee jos myöhässä pamauttaa paikanpäälle.
Omasta pokasta kaiketi kiinni, mutta en kyllä itse kehtaisi mennä. Ja moni paikka sen on tainnut kieltää -tai ainakin hienovaraisesti vihjaa, ettei saliin ole myöhässä asiaa...
Paitsi jos ei tunti ole vielä alkanut, eli ohjaaja höpöttelee vielä jotain tms.
en ehdi mitenkään ajoissa koska työvuoroni loppuu puoli tuntia aikaisemmin eikä täältä millään ehdi just ajoissa. Töistä ei saa lähteä aikeisemmin, koska päivystän.
ap.
sehän on sama juttu, ei mua häirtse.
Minua ei häiritse tippaakaan vaikka joku synnyttäis siellä nurkassa, tai tulis 5min myöhässä tai ihan mitä vaan.
Tylsää, jos joutuu menemään myöhässä, mutta aina siltä ei voi välttyä. Kertoohan se siitä, että kaikesta huolimatta haluat ehdottomasti mennä tunnille, vaikeuksia uhmatenkin.