Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys Crocseista

Vierailija
16.04.2008 |

Olemme menossa lomailemaan etelään ja mieleen tuli, että Crocsit ehkä olisivat kätevät rantakengät (kestävät vettä eli varpaiden virutus helpottuu). Lähinnä lapsille mietin. Saisinko kokemuksia ja neuvoja, turhaan kun en viitsisi kalliita kenkiä monelle ostaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne oo ihan riittävän pitkät? Miksi pitää viruttaa varpaita? Jumpaat ? Täh?

Vierailija
2/9 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin niitä koko viime kesän. Lapselle hankin talvella kopiot. Kylpylä ja uimahallikeikkoja varten. Tosi hyvät ovat nekin olleet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sekä aidot, että feikit. Aidot töissä ja feikit ranta/kotikenkinä.

Lapselle ostin K-kengän vastaavat 19,90, kun en raskinut ihan aitoja ostaa rantakengiksi.. Ne on juuri otettu käyttöön, joten ei sen suurempia kokemuksia vielä niistä ; )

Vierailija
4/9 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viruttaminen tarkoittaa huuhtelemista.

Vierailija
5/9 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen muksuille ostannu ei aidot koska en raaski niille ihan aitoja ostaa. Jäljitelmät ajaa ihan saman asian

Vierailija
6/9 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Viruttaminen tarkoittaa huuhtelemista.

T: 2

Vierailija
7/9 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä sitä toista merkitystä??? 2 puhui jotain pidentämisestä????

Vierailija
8/9 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sellaisina kenkinä kun koko ajan mennään sisälle ja ulos niin ei jaksa olla jatkvuasti laittamassa kenkiä jalkaan.

lapsille en ole raaskinut ostaa aitoja kun maksavat 30e tienoilla mutta hongkongista löytyi feikit 4,95e kipale :) itselläni on aidot ja ne on kyllä vähän pehmeämpää matskua kuin ne feikit.

Vierailija
9/9 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

siis sellaisina kenkinä kun koko ajan mennään sisälle ja ulos niin ei jaksa olla jatkvuasti laittamassa kenkiä jalkaan.

lapsille en ole raaskinut ostaa aitoja kun maksavat 30e tienoilla mutta hongkongista löytyi feikit 4,95e kipale :) itselläni on aidot ja ne on kyllä vähän pehmeämpää matskua kuin ne feikit.