Haluaako joku ostaa mauri kunnaksen tai richard scarryn kirjoja?
Kunnas, yökirja, apua merirosvoja, suuri urheilukirja, riku roope ja ringo kolme kokkia
scarry, iloinen autokirja, kaikkien aikojen konnuuksia, pyryinen yllätys, kaikkein paras joulukirja. Kirjat helsingissä. Pakettina tai yksitellen. Paras olisi jos pääsisi noutamaan kun rahapulaa pukkaa mutta voin laittaa postinkin kautta.
Kommentit (19)
Scarryn kirjat kuin uusia, kunnaksen kirjoja teippailtu joistain kohdin etteivät vain menisi rikki mutta ihan luettavassa kunnossa ovat
vielä et millälailla teippailtu? onko nide menny rikki tai sivuja repeillyt?
Suurimman osan olen huutonetistä ostanut (ja siellähän ei tiettävästi ihan paskat saa aikaan huutokisaa)
Muutamasta kohdasta sivu vähän repeillyt ja laitoin teippiä ettei repeä enempää. Hinta riippuu vähän pääsetkö hakemaan. Sanokaas nyt muut mikä olisi sellainen hinta että menisi kaupaksi tälle yhdelle mutta ei olisi liikaa hintaa? =)
Muutamasta kohdasta sivu vähän repeillyt ja laitoin teippiä ettei repeä enempää. Hinta riippuu vähän pääsetkö hakemaan. Sanokaas nyt muut mikä olisi sellainen hinta että menisi kaupaksi tälle yhdelle mutta ei olisi liikaa hintaa? =)
Kirpparilta olen ostanut melkein tuliteriä kirjoja 3¿lla.
Enkä ole aikaisempi kirjoittaja ettei sekota :)
1e kpl hinnalla. N kympin kpl olen itse maksanut niistä plus postikulut päälle huutonetistä. En ihan pilkkahintaan sentään ala myymään kutakuinkin hyväkuntoisia kirjoja
nehän lähtee kaupasta tolla hinnalla,just itse ostin 9.95 samoja kirjoja!!
ethän sä teipatusta kirjasta voi pyytää enempää ku euron kappale,ja totta on että nuita kirjoja saa tällä hetkellä kaupasta alle kympillä!
jos siis ovat ihan ehjiä eikä niteet ole menneet rikki. Ovat täysin lukukelpoisia? Missäpäin helsinkiä?
ni sehan kertoo sitä että nide on rikki! eikä kukaan maksa teipatuista kirjoista 40 euroo!
Ei silloin ainakaan rikki ollut, laitoin ettei koskaan menisikään rikki.
ja puolet varoiksi teippailtu. Jos ostaisin itse uutena niin minäkin laittaisin teippiä ensimmäiseen ja viimeiseen sivuun. Mielelläni maksan kun nämä kirjat maksavat 12-25e uutena ja kaikkia ei edes löydä enää.
annatko sähköpostiosoitteesi niin laitan mailia
olen pahoillani mutta en myykkään tuolla 40 eurolla. Puolet kirjoista on kuin uusia ja niistä näytti saaneen huutonetissä jo aika paljon. Tuo urheilukirja joka on kaikkein parhaimmassa kunnossa niin joku pyysi ekasta painoksesta jo 30e
mikä olis koko paketin hinta?