Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nykyään onnekasta löytää työ, joka ei ole stressaava ja jossa palkka 3 500e/kk?

Vierailija
27.04.2023 |

Minulle tarjotaan suurempaa liksaa muualla (asiantuntijatyö), mutta olen lukenut kauhukokemuksia nykyisestä stressaavasta työelämästä, niin harkitsen asiaa useammankin kerran.

Töitä ei ole oikeastaan ikinä liikaa, työt ei stressaa ja ovat suht. mielekkäitä. Työajat ovat suhteellisen vapaat (päivätyö kuitenkin) ja etätöissä niin paljon kuin haluaa.

Kannattaako hypätä tuntemattomaan ihan vaan siksi että saisi 500-1000e/kk lisää palkkaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole vaativa asiantuntijatyö.

Vierailija
2/10 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei ole vaativa asiantuntijatyö.

Nimenomaan - onneksi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei voi kukaan etukäteen tietää.

Toiset jopa pitävät sopivasti stressaavasta työstä.

Vierailija
4/10 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mulla on vaativa asiantuntijatyö, tykkään tosi paljon, kiinnostava homma. Palkka 4800 euroa. Voit itse valita oletko pienituloinen vai keskituloinen.

Vierailija
5/10 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa valita miesvaltainen ala. Maksetaan paljon paremmin

Vierailija
6/10 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo olisi häkellyttävän onnekasta. Tuli surullinen olo omasta syrjäytymisestäni, kun muut pohtivat tällaisia äärettömän kaukana omasta elämästäni olevia asioita, puntaroiden että ottaisinko enemmän rahaa vai vähemmän stressiä, mutta silti hirveästi rahaa.

Vierailija
7/10 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo olisi häkellyttävän onnekasta. Tuli surullinen olo omasta syrjäytymisestäni, kun muut pohtivat tällaisia äärettömän kaukana omasta elämästäni olevia asioita, puntaroiden että ottaisinko enemmän rahaa vai vähemmän stressiä, mutta silti hirveästi rahaa.

Joo

Vierailija
8/10 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haluatko urakehitystä pidemmällä aikavälillä, vai pysyä ikuisesti siinä mitä nyt teet? Jos haluat ensimmäistä, on pakko ottaa askelia eteenpäin. Jos sulla on jo "eläkevirka" niin jää toki siihen, kunhan se on tietoinen päätös että jos samassa paikassa ja roolissa viruu 5+ vuotta on vaikeampaa yrittää päästä eteenpäin. Eli saatat myös jämähtää siihen missä olet, jos jäät siihen liian pitkäksi aikaa.

Vierailija
9/10 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei raha korvaa terveyttä, vapaa-aikaa ja hyvinvointia. Pidemmän päälle jatkuva stressi ei ole terveellistä.

Vierailija
10/10 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi tulis jos joutuis noin pienellä palkalla täyden päivän tekemään töitä.

T. Inssi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme