Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebookista! Mikä motiivi joillain on kutsua tuntemattomia ystävikseen?

Vierailija
03.12.2008 |

.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku keksinyt syytä siihen?

Vierailija
2/10 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

erehtyy henkilöstä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai se on hienoo ku joku turhajulkkis on "ystävänä" ja ku "ystäviä" on se kaksataa... Se on tätä pinnallista nykyaikaa, ku ei ymmärretä mitä oikee ystävyys tarkottaa eikä haluta nähä vaivaa ystävyyssuhteiden vaalimiseksi...

Vierailija
4/10 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua pyydetään usein ystäväksi yhden pelin tiimoilta, ja kaikki käy mulle. Minun facebookissa ei ole mitään henk.kohtaista, ei kuvia, eikä lasten nimiä.

Vierailija
5/10 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
6/10 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän moni ymmärrä mitä on todellinen ystävyys vaikka olisikin ihme harrastus haalia facebook-kaverilistasta ennätyspitkä. Itselläni on vain sellaisia kavereita joita näen muutenkin.

Millä tavalla muuten ennen oltiin vähemmän pinnallisia? Ei kai kukaan luule, että ennen oli vain kaveria ei jätetä-ihmisiä?

Vierailija
7/10 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin laittaisin vaikka yksityisviestiä ja se ystävyys alkaisi sillä tavalla. Eihän se nyt niin mene että avataan oma profiili kelle tahansa joka pyytää kaverikseen.

Joillekin sinkuillehan tuo fb on ihan erilainen väylä tutustua ihmisiin ja tiedän yhden parin joka on tutustunut sillä tavalla että nainen laittoin yv:tä. Olen aika avarakatseinen nettitutustumisen suhteen mutta en hyväksy kaveripyyntöä jos se tulee esim joltain ulkomaalaiselta täysin tuntemattomalta mieheltä.

Vierailija
8/10 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ETTÄ VOIS VAIKKA TUTUSTUA UUSIIN IHMISIIN JA SAADA UUSIA YSTÄVIÄ; MUTTA EIHÄN SUOMESSA SELLAINEN KÄY, voi HUOH JA HUHHUH JA HYVÄÄ PÄIVÄÄ TAAS KERRAN

Vierailija
9/10 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne vaan selailee Facebookia ja etsii listalleen suomalaisia blondeja :) No en oo kyllä niiden kaveripyyntöjä hyväksynyt, useimmat on vielä ainakin 10 vuotta mua nuorempia :D Kyllä ne varmaan äkkiä deletoisivat mut kaverilistaltaan, kun iän näkisivät...

Vierailija
10/10 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olemme jollain tavalla samalla asialla yhteiskunnassa. Pyysin myös itse ystäväksi henkilön, jota äänestin viime vaaleissa, vaikka en siis häntä henk.koht. tunnekaan - ja meistähän tuli heti kaverit:)

Nämä ulkomaalaiset jordan mcgyverit tms. ovat spammaajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän