Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestutti niin paljon tämä tilanne, ettei ole kohdunulkoinen, kun on ollut toispuoleistakipua. Oon vielä joulunvietossa toisella paikkakunnalla.

Raskautta ei ollut kohdussa eikä ulkopuolellakaan. Iso kysta oli oikeassa munasarjassa, mutta ei näyttänyt pahanlaatuiselta. Ei siis ihme et on ollut toinen kylki kipee. Hcg:n nostajaks ei löytynyt muuta syytä kuin tuo kysta, mutta pieni kaiku jossain oli. Sain varmuuden vuoks päivystyslähetteen paikalliselle polille, jos tulee kovia kipuja. Nyt voi ainakin rauhallisemmin mielin ootella tammikuun poliaikaa.

Joululahjaksi toivoisin ajallaan tulevan tädin ja hcg-arvon nolla! Ja tietysti tuon kystan pois. Ja uudelle vuodelle kaikille meille vauvan tai ainakin raskauden:).

Merihepalle vielä suuret pahoittelut tilanteesta! Kurjaa kun sullekin on stressiä suotu vielä näin joulunaikaan. Toivottavasti ei oo ku ja pääset uuteen yritykseen.

Hyvää joulua toivotellen

nau kp28/30

Vierailija
42/56 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merihepalle ja Naulle isot halit ja paljon jaksamista.

Buuffa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään vielä poliklinikalla käymässä, jossa hcg-arvoksi saatiin n. 90 ja ultrattiinkin vielä uudestaan. Tällä kertaa kohdussa ei näkynyt mitään, eli eiköhän se oo ollut vaan aikainen keskenmeno ja kaikki on jo vuotanut pois. Reilun viikon päästä pitää mennä mittauttamaan hcg uudestaan jotta nähdään että se on laskenut. Ei ne kovin todennäköisenä enää sitä kohdunulkoista pitäneet kun ei mulla oo mitään kipujakaan ollut. Taisi olla se eilinen lääkäri vaan jotenkin hysteerinen.

Eli nyt vaan sitten odotellaan että uusi kierto lähtisi käyntiin. Se voi kuulemma nyt venyä, joten ajattelin että ei ehkä kannata ruveta tikuttamaan ovista. Toivottavasti tunnistan ovisoireet sitten kun ne tulee... Pitää saada hyödynnettyä tää kierto, jos se kerran on niin että km:n jälkeen tulee helpommin raskaaksi! Pitäisiköhän muuten kp:t laskea nyt sitten tuon viimeisen vuodon alusta vai miten?

Nau, harmi tosiaan että näin joulunpyhinä pitää tällaistakin vielä stressata! Sinä vielä vieraalla paikkakunnallankin. Hyvä päätös varmasti oli mennä yksityiselle niin ei tarvitse miettiä. Minä ainakin kammoan jotenkin kamalasti tuota ku:ta kun on kuullut kaikkia kauhujuttuja...

Toivotaan tosiaan että heti ensi vuoden alussa päästäisiin kaikki onnellisesti tuonne odotuspuolelle! Toivottavasti teillä nyt yritystä aloittelevilla on parempi tuuri kuin mitä täällä tonskissa on viime aikoina ollut!

T:Meriheppa

Vierailija
44/56 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaiseen tulin kirjoittamaan. En oo päässy nettiin ku ollaan muutettu.

Tänään kp 27/28 dpo 13 haalea mutta selvä plussa :) Toivon niin kovasti että olis nyt oikeassa paikassa!

T: Ull-Maij kp 27/28 tai rv 3+6

Vierailija
45/56 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovaiset onnittelut teille, aivan IHANA joululahja! Toivotaan että kaiki menee hyvin ja pikkuinen pysyy kyydissä loppumetreille saakka. Jokos uskallatte sukulaisille jouluna kertoa vai pidättekö salaisuuden omana tietona vielä?

Nyt ewi ehdi muuta kuin toivottaa kaikille rauhallista ja ihanaa joulua:)

Aurora kp8/28-32 eikä siis vielä yk1, vasta ensi kierto sit;)

Vierailija
46/56 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten ihanaa! Oikein paljon tarrasukkia matkaan! Kiva että saatiin niitä hyviäkin uutisia tähän pinoon! :)

Vierailija
47/56 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullahan kaks edellistä raskautta on ollut kohdunulkoisia, joten en tästäkään odota mitään muuta. Mulla siis ulkoinen ollut molemmissa johtimissa joista oikea poistettu.

Mulla on koko ajan sellanen tunne että vuoto alkaa ihan kohta :P

Ainut ero tässä raskaudessa ulkoisiin verrattuna että sain plussan oikeaan aikaan. KU raskauksissa oon plussannu jo dpo 4-6, eli on kiinnittyny liian aikaisin. Nyt sain ekan "roskishaamun" dpo 11, elilen jonkinlaisen haamun ja tänään jo ihan selvän plussan vaikkakin haalea :)

Katsotaan nyt miten käy.

Vierailija
48/56 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja mulla olisi pieni kysymys. Olen uusvanha palstan vierailija, ja kuviot ovat muuttuneet siitä, kun viimeksi täällä olin (2001-2003). Mitä eroa on termeillä "tonskat" ja "pikkukakkoset"? Ovatko nämä 2 pinoa jotenkin kilpailevia aatesisaria? Kummassakin näyttäisi olevan kyse toisen lapsen kuumeilusta.

Mietin vaan, kun ehkä tässä lähikuukausina voisin liittyä joukkoon :) Ehkä. Kotona on tyttö melkein 6v.

Hyvät joulun odotukset kaikille, onnittelut plussanneille ja tsemppiä muille.

Vierailija
49/56 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovaiset onnittelut Ull-Maj:lle ja paljon vauvaliimaa mukaan!!

Ikäviäkin uutisia pinossa, pahoittelut niistä! (Ei jaksa muistaa nimiä..)

Elisabet_B: Tonskat on äitejä jotka ovat olleet kuumeilu, odotus, vauva ja taapero puolelle Enskoissa. Nyt sitten kaikki haluavat Tonskiksi. :)

Pikkukakkoset ovat sitten muita kakkosta yrittäviä. Sekava selitys, toivottavasti ymmärsit. :)

Mulla oli eka neuvola, mutta eihän siellä mitään tapahtunut. Ekan ultran sain vasta 16.1.. Nykyään kaikki ultran tehdään Hämeenlinnassa, vielä Evestä ne oli täällä Riksussa.. Nla-lääkäri varattiin 14.1, pitää kysyä tarviiko sitä siirtää..

Tulin toivottamaan kaikille Tonskille perheineen oikein hyvää joulua! Toivottavasti kaikki tulette ensi vuonna tuonne o-puolelle!

Bejpi, Eveliina sunnuntaina 2v ja Tiuhti 10+1 (La aikaistui päivällä, nyt siis 21.7)

Vierailija
50/56 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ull-Maj:

Onnea, onnea : ). Ihan tulee parin vuoden takainen oma jouluplussa mieleen ....snif. Hienoo, että välillä saadaan lukee hyviäkin uutisia. Toivottavasti pikkuinen on nyt oikeassa paikassa. Paljon vauvaliimaa matkaan.

Elisabet-B:

Saitkin jo vastauksen, mutta lisäisin siihen viä sen, että tässä pinossa on myös toisen haaveilijoita mukana. Pikkukakkosissa on vissiin kaikilla yritys päällä. Mukaan mahtuu. Kirjoittelemaan ahkerasti vaan.

ON:

Ovis oli ehkä 23 pv yöllä tuntemuksien mukaan. Eilen kerettiin sittenkin peiton heilutukseen, viä illalla, kun ei jääty anoppilaan yöks. Toivottavasti jouluyössä oli taikaa : ).

Buuffa kp17/27-31, yk1

Vierailija
51/56 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule meille vauvaa. Ilmeisesti taas kohdunulkoinen, maanantaina selviää :(

Vierailija
52/56 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerinnyt edes vielä Ull-maij:ta onnittelemaan niin oli jo surullisia uutisia, kuulosti jo niin lupaavalta :( Voimia sinne sinulle paljon! Tule kertomaan heti sitten kuulumisia kun tiedät. Halauksia! Niin toivoisin että teillä pian onnistuisi tonskan odotus..

Vierailija
53/56 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti pahoitteluita ja voimia! Minustakin kuulosti jo niin lupaavalta... :( Selvisikö eilen mitään uutta?

Minulla alkoi tänä aamuna vuoto taas uudestaan. Ehti jo reilun viikon olla vuotamatta välillä, joten en oikein tiedä pitäisikö soittaa lääkärille ja kysyä mitä tämä meinaa. Ärsyttää kamalasti kun haluaisin jo niin päästä tästä ohi ja uuteen yritykseen...

Buuffalle kovasti peukkuja!

Vierailija
54/56 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ull-maijn kuulumisia tulin minäkin kurkkimaan. Voi kun sua nyt koetellaan :(.

Merihepalle pahoittelut vuodosta. Itsellä ei tuollaista oo km:jen jälkeen ollut, niin en tiedä mistä johtuu. Kannattanee soitella lääkärille.

Täällä ei tätiä näy. Jomotuksia on ollut viikon verran ja väsyttää ja palelee. Kysta välillä kipuilee. Saa nähdä poistavatko sen, kun meen ens viikolla polille. Toivottavasti ei täti just silloin oo kylässä. Olis kiva mennä mittauttaan hcg, että onko vielä noussut. Paljonkohan yksityisellä maksais?

nau kp35/30(-40)

Vierailija
55/56 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä kävin yksityisellä (Mehiläinen) sillon viikko sitten, niin siellä ei kumma kyllä pystytty tekemään muuta kuin se +/- testi, eli ei saatu tarkkaa hcg-arvoa. Sitä varten piti mennä käymään sairaalan polilla. Ja tuostakin testistä veloittivat kolmekymppiä! Mutta voithan kysellä jos teillä päin onnistuu se tarkempikin mittaus. Harmi juttu tuo kysta. Mullakin tuntuu jomotusta siellä kystan puolella mutta luultavasti enemmän siksi kun tiedän että se on siellä. Se kun oli kumminkin aika pieni. Toivottavasti sulta häviäis äkkiä itsekseen ettei tarttis leikata!

T: Meriheppa

Vierailija
56/56 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ull-maj:

Pahoittelut ja voimia sinne.

ON: Ei mitään raskausoireita havaittavissa, enkä ees tiedä osuiko pupuilut nappiin. Ens kirtoon tilaan sit ovistestit. Ainakaan vielä ei jännitä, ehkä sitens viikolla.

Toivottavasti vuosi 2009 tuo meille kaikille omat nyytit kainaloon. Aika masentavia uutisia on nyt vuodenlopussa tonskapinossa ollut.

Buuffa 23/27-31