Hiekkalaatikolla tupakoinnista..
Tuossa meidän hiekkalaatikolla pyörii nuori-äiti joka polttaa siinä laatikolla lasten keskellä..onkos tämä ihan yleistäkin??
Kommentit (12)
kaikkeen pitää puuttua, niin saakin olla koko ajan puuttumassa. Ihan normaalia elämää. Relatkaa ihmiset.
karistaa ihan pokkana suoraan laatikkoon. enkä erityisemmin pidä siitä että puhaltelee ne savut ainakaan omien lasten kasvoille!
mitä touhuu!! just white trashiä.. nään silmissäni sen eukon..
jos nyt ihan järjellä ajatellaan niin eihän tuollainen ole oikeasti kovin kauaskantoista puuhaa..! lapset siinä leikkii kivasti ja äiskä vetää röökii vieressä ja samalla taputtaa tule tule hyvä kakku.. kyllä aikuinen ihminen ymmärtää sen että ihan fiksuu ei tuollainen ole. ei niinkään niiden savujen kannalta vaan vaikkapa esimerkin vuoksi.. itse tupakoin myös mutta en todellakaan istu leikkivien lasten keskellä hiekkalaatikolla rööki suussa!
seuraavaks sitte vetäsee bisse pullon povarista.. ja sekin on tietty ihan ok ;)
Ehkäpä olenkin nipo nipo nipottaja.
Mäkin poltan, mutta leikkipuistossa ei ole tupakat edes mukana! Kykenen olemaan ilman, jos olen lapsen kanssa liikkeellä.
Jos " meidän" puistossa joku tekisi noin, sanoisin suoraan, ja jos silti jatkaisi, veisin lapseni SUURIELEISESTI kauemmaksi.
minkälaisen esimerkin tuollainen äiti antaa lapsilleen! todella kuvottavaa :(
kun olen lapsien kanssa jossain, varsinkaan puistoissa tms.
tupakoinnin lasten leikkipaikoilla. Eihän millään koulujen pihoilla tai päiväkotien alueillakaan saa polttaa, miksi siis leikkipuistoissa?
poltella kun lapsi vaunuissa mukana tai jossain hiekkalaatikolla, mutta tapansa kullakin.