Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka ei ole käyneet gynellä yli viiteen vuoteen?

Vierailija
03.12.2008 |

Mulla ei vaan ole ollu mitään tarvetta. Olen 29v.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli yhdessä vaiheessa 7v tauko papa:sta.Syy:ensimmäisestä näytteestä jäi hirveä gyne kammo ja pelko kaikkia sisätutkimuksia vastaan.

puolitoista vuotta sitten kävin kierukan laittamassa ja siitähä seuraa aina se jälkitarkastus parin kk päästä,tyhmänä menin mainitsemaan mies gynelle tarkastuksen jälkeen että papaa ei olle otettu moneen vuoteen..pyysi uudestaan riisumaan housuni ja otti papa kokeen,ei sattunut yhtään ja näyte oli puhdas...ensi keväänä uudestaan!

Vierailija
22/23 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te ihmiset hoida itseänne? Aikamoista hyvään tuuriin luottamista. Kyllä gynellä kannattaisi parin vuoden välein käydä, siis vähintään.

Niinkuin joku jo sanoikin, että autoja kyllä viedään vuosihuoltoihin, mutta oma terveys on sitten ihan sivuseikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. Jäi elämäni ensimmäisestä joukkopapasta niin kamala kammo, etten niiden puoskareiden käsittelyyn ole sen koommin mennyt. Sattui karseasti ja vuosin verta pari viikkoa! Siitä syystä pelkäsin myös gynekologille menoa, mutta kun piti ehkäisy saada, oli pakko mennä. Ei tullut edes mieleen mennä terv.keskukseen. Gynekologi (nainen) otti myös papan eikä sattunut yhtään. Sen jälkeen ei ole tarvinnut ainakaan gyneä pelätä.

Sulle, joka kyselit, että mistä nainen saa tiedon, että pitäisi käydä gynellä. Ainakin minulla on oman äidin esimerkki. Hän on käynyt säännöllisesti. Kyllä näistä myös naisten kesken voi jutella vaikka kaveripiirissä tai töissä.