Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen köyhä opiskelija ja

Vierailija
16.04.2008 |

virtsaan yleensä suihkuun, koska näin säästyy wc-paperia.

Joskus varastan koulusta wc-paperia.

Mielestäni perustarpeista maksaminen on turhaa. Ja wc-paperihan on perustarpeita.

Tekeekö kukaan muu näin tietoisesti?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta uskon että yhteiskunta saa mun työlläni ne rullat korkoineen takaisin. :)

Vierailija
2/10 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin aikoinaan itse vessapaperin ja suihkussa en pissaisi koskaan, kyllähän sen täytyy haista siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka tms. halppismerkkistä wc-paperia kun saa reilulla eurolla 8 rullaa, niin en kyllä vain jaksaisi nähdä sitä vaivaa, että raahaisin paperia jostain yliopistolta kassissani!

Eiks niin, että ostat kuitenkin parin euron valmiskahvin päivittäin koululla käydessäsi ja käyt baarissa kaljalla kavereiden kanssa?

Itse säästän kaikesta, missä se mielestäni on järkevää kohtuullisella vaivalla. Esim. kirpputorien ja huutonetin käyttö vaate- kodintarvike ym. ostoksiin säästää kymppejä ja satasia, ruokamenoissa voi säästää saman verran kun käyttää tarjouksia, halppismerkkejä, budjetoi jne. Ja mieluummin kutsun kaverin kahville tai viinilasilliselle kotiin (tai menen hänen kotiin) kuin tapaan kuppilassa, missä kahvikupillisen tai oluttuopillisen hinta on 5-10 kertaa sen, mitä kaupassa...Säästäminen on toki järkevää, mutta tuo on jo aika äärimmäistä. Kannattaisko sun miettiä, mistä se 20 centtiä säästyisi helpommin, joka wc-paperirullaan menee? Vaikea nimittäin kuvitella, että olet KAIKESSA noin äärilinjan säästäjä...

Vierailija
4/10 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aika säästäväinen ja suurimmat säästöt kertyy kun nipistää pienistä arjen menoista. Esim. ostaa halpaa vessapaperia pehmoembojen sijasta. Pienistä puroista...

MUTTA: en ole niin säästäväinen että sikailisin ja varastaisin.

Vierailija
5/10 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tekin varmasti oikeasti tunnette tilanteen:

Opintotukeen kaksi päivää, huomaat aamulla kiskaisseesi rullasta viimeisekin arkin, katsot lompakkoon jossa reilut 3 euroa. Illalla olis ainejärjestön bileet, joihin " pakko" saada pari siideriä.

KUKAAN ei oikeasti mene kiltisti ostamaan viimeisillä ropoillaan sitä vessapaperia, vaan mukaan lähtee todellakin pari tölkkiä!! Ja kotimatkalla sitten yliopiston kautta, jonka vessasta saa mukaansa juuri pariksi päiväksi riittävän rullanpuolikkaan. En varmasti ole ainoa laatuani, enkä mielestäni edes sikamainen enkä varas, olen opiskelija. :)

Vierailija
6/10 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jätin bileet väliin jos ei rahaa ollut kuin 3¿.

Nyt yhden lapsen yh:na ja opiskelijana ostan sillä 3¿:lla lapselle ruokaa enkä todellakaan menisi mihinkään bileisiin.

Vierailija
7/10 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin minäkin sen vessapaperirullan pölliä kahvilasta/koululta/taloyhtiön pesutuvasta, jos rahaa olisi 3 euroa ja opintotukeen kaksi päivää aikaa. Mutta että " virtsaan YLEENSÄ suihkuun rahaa säästääkseni" , niin HUH HUH! Silloin kyllä valitsisin pönttöpissan ja 0 siideriä mieluummin...

Vierailija
8/10 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun meet vain sinne suihkuun pissalle. Yksi paha tapa vähemmän.

Vierailija
9/10 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en mä olis sillä 3 eurolla ostanut siideriä vaan leipää ja tosiaan wc-paperia. Tosin mä myös asuin solussa ja siellä oli pakko ostaa wc-paperia jo ENNEN viimeisen rullan loppumista, jos oli oma vuoro ostaa, koska muuten olisi tullut sosiaalisia ongelmia...)

Vierailija
10/10 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette ilmeisesti huomaa ap:n huumoria. Tuskin hän on tosissaan, yrittää vaan saada teidät kauhistelemaan ja näin hän, köyhä opiskelija, saa ilmaista huvia. Minuakin naurattaa täällä.

t. köyhä opiskelija joka ostaa kyllä wc-paperia ja siltikin joskus lorauttaa virtsansa suihkuun jos hätä yllättää kesken showeroinnin