Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos laitan R-kioskilta saatavasta PREPAID-liittymästa itsemurhaviestin..

Vierailija
16.04.2008 |

..lähteekö poliisit sen perusteella minua etsimään jos henkilö jolle viestin lähetän ilmoittaa siitä poliisille ?

En ole tappamassa itseäni mutta haluan todellakin satuttaa erästä joka satutti minua ensin. Kyseessä siis kosto. Enkä halua poliisipartiota oveni taakse.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkaan jos käteisellä sen maksat.

Vierailija
2/25 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tyypin olla kokonaan mieluummin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi teki ensin minulle oharin. Sitten omantunnon tuskissaan laittoi minulle itsariviestin(kourallinen kalkkitabletteja kädessä(sellaisenkin kuvan lähetti) ym. Ja minä hullu soitin hänelle poliisit tarkistamaan tilanteen..tämä monimutkainen asia.

Vierailija
4/25 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi!

Vierailija
5/25 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras kosto tuommoiselle on sanoa että haistele mitä kerkeät ja antaa olla

Vierailija
6/25 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suosittelisin käyntiä kallonkutistajalla.

Vierailija
7/25 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietää kuinka paljon olen kärsinyt hänen tekosistaan. Ja ollaan ihan aikuisia, ikämme puolesta, 40-50-vuotiaita.

Halusin vain tietää että lähtevätkö poliisit jahtaamaan tällaista kandinaattiia ?

Vierailija
8/25 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se kuitenkin tietää ketä sen on lähettäny.. Voihan se soittaa poliisit muutenki

Vierailija
9/25 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvitellä aikuisten ihmisten lapsellisia riitoja! Kasva aikuiseksi ja hanki elämä ap!!!

Vierailija
10/25 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muotoilen viestin niin että en todellakaan tee tappoani kotona ettei saa estettyä tekoani.

Haluan viimeisessä viestissäni sanoa mitä ajattelen hänestä koska muut viestit väliltämme on kielletty. Ajattelen että tämä olisi sitten se viimeinen. Ja piste.

Vierailija
11/25 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että tarvitsen ammattiapua. iso kynnys vain hakea sitä ?

Vierailija
12/25 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, minäkään en pidä tuota kostoa ollenkaan parhaana mahdollisena. Hän siis halusi nimenomaisesti säikäyttää sinua itsemurhavihjeellään? Ja sitten nolasi sinut jotenkin, kun olit uskonut sen ja soittanut poliisille?

Miltä hänestä itsestään on mahtanut tuntua, kun poliisi on tullut ovelle ja kysynyt, onko hän kunnossa? Onko hän kertonut poliisille, että ihan huvikseen lähetti kaverilleen kuvan, jossa on ottamassa pillereitä? Hänellehän tilanne on ollut hävettävä ja nolo, ei sinulle! Jos hän ei sitä tajua, hän on tosi tyhmä.

Tee nyt niin, että soitat hänelle ja sanot, että tämä homma on sinulle liian lapsellista ja typerää. Sano, että kaipaat hitusen kypsempää ja viisaampaa ihmistä. Et aio enää tavata häntä, eikä itsemurha viestejä kannata enää lähettää.

Vierailija
13/25 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, jos sä oikein tahdot ja päädyt harkinnan jälkeen sellaiseen ratkaisuun, niin mä en vastusta.

Vierailija
14/25 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki muu mitä se noita-akka on selkäni takana puuhastellut. En jaksa enkä voi tässä kertoa kaikkea, muuta raakaa peliä on ollut ja nainen ollut susi lammasten vaateissa ja kärsii pahasta mielenterveysongelmasta ja on nyt minutkin saanut sen partaalle. Olemme molemmat niin kovapäisiä että !!

Vierailija
15/25 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan jatkat tota kakaratouhua.

Vierailija
16/25 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisi ja vapaaehtoisen pelastuspalvelun etsijät lähtevät kännykän sijainnin perusteella etsimään..

Vierailija
17/25 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

teihin on iskenyt...heh

Vierailija
18/25 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tosissasi?

Millä tavalla Prepaid-liittymä vaikuttaa asiaan jos henkilö kuitenkin tietää keltä viesti on? Ei kai poliisi nyt liittymän lajin mukaan toimi?

Jos jäljitystä (kännykän perusteella) pelkäät, niin jäljityksen estää kännykän sulkeminen riippumatta siitä kenen nimissä ja millä tavalla liittymä on hankittu. Sekä prepaidin että oman liittymäsi pystyy jäljittämään jos vain liittymä on tiedossa, kuten on sen viestin lähettämisen jälkeen.

Taidat olla tosissaan TYHMÄ! (sanan varsinaisessa merkityksessä)

Vierailija
19/25 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten laitan sen viestin ja olen kiltisti kotona ja huikkaan poliisille ovenraosta että kunnossa ollaan, pelottelin vain sitä ilmoittajaa. Niin ei tarvitse poliisin kauan etsiä. Voi olla myös että ei soita minulle poliiseja jos on kuolemaani toivonutkin..

Vierailija
20/25 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Edellinen viestisi " käverillesi" oli se viimeinen

2) Et ota enää häneen mitään yhteyttä

3) Jos hän ottaa sinuun yhteyttä, niin älä vastaa ja pyyhi viestit pois.

4) Katse eteenpäin ja jatka elämää. Älä tuhlaa asiaan enää sekuntiakaan.

Tämä on ihan omaksi parhaaksi. Asia on näin yksinkertainen. Piste.