***AMATSONI ALLIT VK 16***
Kommentit (29)
Voi ei minkäs teit aae... Koitappa nyt saada se motivaatio nousemaan, mietit kesää ja sitä kaksinumeroista painoa. Ehkä helpommin sanottu kuin tehty, mutta yritä edes. Jospa ens viikolla olis sitten hyvä pudotus, tämän viikon plussat pois korkojen kanssa.
Sitten omiin tuloksiin, ei niissäkään niin kehumista ole, mutta miinusta kuitenkin, mutta vain -100 grammaa.
Pituus: 166
Aloituspaino: 80 kg 2.1.
Vyötärö: 83
Lantio: 111
2.1. 80
9.1. 78,4
16.1. 76,6
23.1. 75,7
30.1. 74,5
6.2. 73,5
13.2 72.9
20.2 72.3
27.2 71.6
5.3. 71.1
12.3 70.9
19.3 69.9
26.3.70.8
2.4. 68,8
9.4. 68.3
16.4. 68.2 kg eli 100 g pudotusta
Kokonaispudotus: -11,9 kg
Että tällä tavalla, koitetaan tässä sitten itsekin et jos ens viikolla olis sitten suurempi pudotus. Toivossa on hyvä elää... Viime viikolla jo jossain vaiheessa oli 67, jotain, mutta ei enää, valitettavasti...
No niin sitten kaikki vaan hyppy vaa' alle ja kertomaan tuloksia, vaikka näyttäisi mitä.
Puntari näytti tänä aamuna -200g, sentään.. on taas ollu sellainen viikko, että huhu huh. Just ku pääsin kehumaan, että ku meidän lapset eivät ole sairastaneet vielä ollenkaan syksyn ja talven aikana, niin nyt... molemmilla kova yskä ja räkätauti. Tää pienempi (4kk) on ollu ihan tukos ja ei saa limaa pois kurkusta edes yskimällä. Eilen käytiin lääkäris ja vauva sai hengittää ventolinea. Saatiin myös babyhaler kotiin ja nyt ollaan astmatarkkailussa... sekin vielä, voi voi.
Mutta yöt siis on ollu painajaismaisia ja kotona neljän seinän sisällä... silloin maistuu ihan KAIKKI !!!
Sunnuntaina kävin kuntosalilla ja myös tänään. Saanut sentään jotain tehtyä. Mutta se syöminen..
Eli nyt 86,3kg
yht. -5,7kg.
Mulla on kova matkakuume. Tosin lähtö olis aikaisintaan 1-1,5v päästä, että saadaan tuo vauva vähän isommaksi. Mutta se hinta... oltiin viime syksynä Mallorcalle, Cala Bonassa ja meillä oli esikoinen 1v10kk mukana. Reissu oli ihana !! Meillä kun on se , että kun matkalle lähdetään, niin perhekohde/perhehuoneistohotelli/vähintään ****++ luokitus/pakettiin pitää kuulua All Inclusive, joten matkaan menee väh. 3000e.
Oi, ku olis ihanaa ostaa uudet bikinit.. no, onhan tässä vielä aikaa ;)
Mulla on ongelma keskivartalo. Vyötärö ja lantio. Vatsalöllöä on tosi paljon...
nyt kotihommien pariin.
-marica
Aloituspaino: 89 kg
1. viikon jälkeen 86, 8 kg
2. viikon jälkeen 84,6 kg
3.viikon jälkeen 83,6 kg
4.viikon jälkeen 83 kg
5. viikon jälkeen 81,6 kg
6.viikon jälkeen 80,5 kg
7. viikon jälkeen 78,8 kg
8. viikon jälkeen 78,1 kg
9. viikon jälkeen 77,2 kg
10. viikon jälkeen - lomalla (ei tulosta)
11. viikon jälkeen 75,1 kg
12. viikon jälkeen 73,4 kg
13. viikon jälkeen 72,2 kg
14. viikon jälken 72,4 kg
15. viikon jälkeen 69,6 kg
16. viikon jälkeen 70 kg
Viikon " pudotus" + 400 g (voi ei!!!)
Kokonaispudotus siis 19,0 kg
Siis en päässyt tuohon LapaLepan kutoskerhoon... =C. Yritin vaakaakin hämätä monta kertaa. Kevyesti nousin vaa´alle, nopeasti nousin vaa´alle, hiipien, hypäten... ja aina vaan tuo sama 70 kg ei siis 69,8 kg, vaikka kuinka olisin yrittänyt... vaakaani siis ei voi hämätä enkä vatsassani /suolistossa olevia kalorinlaskijoita!
Näköjään viikonlopun erheet täytyy sitten kantaa... =C
Pitkästä aikaa noita mittoja:
- VYÖTÄRÖ 83 cm (tuo pitäisi saada alle 80 cm)
- LANTIO 101 cm (tuo pitäisi ujuttaa alle 100 cm)
Tavoitteita, tavoitteita.... haaveita!
Joku tuosta mielikuvaharjoitteleusta mainitsi... en kyllä uskaltaisi mekkoa ylle laittaa kuin vaan juhlassa. Jotenkin tuntuu niin pullealta vielä etten vielä tohdi. Pitää itsensä kanssa todella tehdä hommia jos ukaltaudun mekkoon kesällä. En halua näyttää pohkeitani (vanha kammo). Lisäksi pelkään vyötärömakkaroiden loistoa. Taidan satsata farkkuihin, kun niihin saa niin hyvin kursittua löysät nippuun. Toinen kynnyskysymys on hihattomat paidat. En ole kesäisin ikinä uskaltanut moisia julkisilla paikoilla käyttää, tuskin uskallan vieläkään.
Olisi tosiaan kiva kohdata sinut LapaLepa jos saamme kesällä aikaa järjestymään. Toki muutkin olisivat tervetulleita, mikäli nuo treffit tulla Suomen kulttuurikaupungissa muille sopii... Minulla alkaa loma 1.6.... =D
Eikö olekin tosi jännä nämä vanhat kammot, vaikka nyt siis 19 kg kevyempi olen?
Sä oot samanlainen kuin mä, kauhee matkakuume päällä koko ajan. Me ollaan yleensä syksyisin marraskuussa käyty etelässä koko perheen voimin. Viime syksynä ei oltu, oltiin Milanossa kun miehen veli asuu siellä.
Nyt on sellainen olo et tarttis päästä nyt keväällä johonkin, mut mies ei suostu lähtemään, mä oon yrittänyt saada mun äitiä lähtemään mun ja lasten kanssa mut hänkään ei pääse kun menee käsileikkaukseen toukokuun alussa. Tosi tylsää kun nyt ois todella halpoja matkoja Finnmatkoilla. Lapset pääsis kaikki 50 eurolla, eli meiän 5-henkinen perhe maksais 1300-1600 euron välillä, riippuu paikasta.
No ei voi mitään, täytyy varmaan odotella ens syksyyn et lähdetään, äkkiä tämä kevät tästä menee ja kesällä en halua lähteä ja nopeammin kuin huomaakaan niin on syksy, valitettavasti:-(
Toi on kyl totta mitä Meppis sanoi, samat kammot kulkee vuodesta toiseen vaikka olisi juurikin 20 kiloa kevyempi, mulla on aina kanssa ollut isot pohkeet ja ne on hirveet. En mäkään voi mitään mihihameita käyttää, niiden täytyy olla kyllä polven alapuolelle.
Pohkeiden lisäksi toinen ongelma on juuri polvet. Polvien sisäsivuilla on sellaset kauheet " patit" , en oikein osaa kuvailla niitä, mutta siis karseet on eikä niitä kehtaa julkisesti esitellä lyhyillä hameilla vaikka vielä laihtuisinkin niin en silti.
Mä oon muuten kesällä kaaso hyvän ystäväni häissä ja sinne olis mukava löytää joku kiva mekko, täytyykin alkaa katselemaan sillä silmällä. Niihin on 2,5 kk aikaa, on heinäkuun alussa, joten toivon, että silloin oisin lähempänä 65 kiloa kuin 70 kiloa...
Olispa kyllä Meppis kiva tavata tosiaan kesällä. Mulla alkaa loma virallisesti 30.6, mutta olen jo kesäkuussa aika paljon poissa töistä. Mulla on vielä viime vuotiset lomat pitämättä äitiysloman vuoksi niin niitä sitten pidän pois pitkin kesää, mutta en pysty ihan koko kesää putkeen olemaan poissa vaikka haluaisinkin... Täytyy alkaa tosiaan suunnitella treffejä vaikka johonkin lasten kanssa kivaan paikkaan tms.
Tulin kyselemään, että voiko teidän ryhmään liittyä yksi amatsoni lisää? Ajattelin ensi viikolla alkaa kunnolla saamaan kiloja pois ja olisi kiva saada vertaistukea näin muiltakin laihduttajilta. Onko teillä joku tietty päivä milloin käytte puntarilla?
Innostuin niin paljon, että taidankin aloittaa jo nyt.
Eli aloituspaino 16.4.08 99,8 kg!!! Eli jonkun verran on pudotettavaa.
En haluaisi asettaa itselleni varsinaista tavoitetta, koska se tuntuu niin kaukaiselta, että motivaatio voi lopahtaa. Täytyy vaan ottaa viikko kerrallaan ja olla tyytyväinen kaikkeen mikä pois lähtee :)
Mutta sen verran taovitetta on, että olemme syyskuussa lähdössä etelän lämpöön joten sinne olisi kiva saada pienemäpää vaatekertaa mukaan.
Voisin kertoa hiukan itsestäni. Eli olen 27 vuotias Espoosta. Esikoistyttäremme syntyi tammikuun alussa joten raskauskiloja tässä yritän saada pois. En kyllä ollut mikään pikkutyttö ennen raskautta mutta nyt kuitenkin olisi saatava kilot pois. Minulla todettiin raskausajan diabetes ja suvussani on sokeritautia monella joten senkin takia haluaisin saada kilot pois.
Laihdutin häihimme 20 kg mutta ne tulivat takaisin pikku hiljaa ja raskaus oli viimeinen niitti. Inhoan peilikuvaani ja yritän olla katsomatta sitä. En halua että minusta otetaan kuvia, koska olen mielestäni niin lihava.
Eli nyt siis olisi korkea aika alkaa panostamaan itseen ennenkuin on myöhäistä!!!
Joten tsemppiä kaikille minunkin puolestani!!!!
Missäs kaikki muut luuraa, tulkaahan kertomaan tuloksianne tältä päivältä...
..onneksi ei sen enempää!!!Ja ens viikkoon LUPAAN miinukset.
Tervetuloa uusi mukaan :) ja sun pituus on?
Minä olen 165cm ja nyt paino 79.8kg..vielä vajaa vuosi sitten se
oli 20 kiloa enemmän..edes jotain tapahtunut, vaikka nyt jo jonkin aikaa junnannut paikallaan.. ;)
Mistähän niitä Miss Sixtyjä nykyään saisi..Sokokselta?
Ja onhan H&M:n isompiakin kokoja!Rouvat kuvittelee nyt itsensä
jättiläisiksi ;) nimittäin en minäkään koskaan el ollut mikään riisitikku. ;D
Otetaanko kaikki ens kerralla mitat painon lisäksi?
Tsemppiä tähän viikkon ja Meppiskin nostaa taas hännän pystyyn ja muut plussanneet vai oliko niin, että vain me plussattiin?
Jonkun sekin täytyy tehdä :)
" Kuinka kiva" että te muutkin olette niitä plussia itsellenne hankkineet;)
Tosta pituusasiasta, mä olen 172cm. Siksi tavoitepainoni onkin siinä 68-72kg tietämillä. Enää n. 30kg jäljellä...:)
AAE
unohtui tuo pituus laittaa. Eli olen 169 cm pitkä. Minulla onkin heti nyt viikonloppuna tiedossa selkäranka testi eli kun minulla on tulossa synttärit ja koko viikonlopun on tulossa vieraita ja pitäis lähteä ulos syömään ja muutamalle sidukalle niin katsotaan miten käy. Mutta täytyy vaan muistaa ottaa kevyemmin. Ja light siideriä....monta...hih...
Nildemar
Niin ja minunkin puolestani heipat uusille ja tervetuloa mukaan porukkaan. Itsekin olen vasta n.1kk ollu tässä mukana ja kivaa on ollu :)
Nildemar; sulla oli tammikuussa syntynyt vauva ? Mulla joulukuussa syntynyt. Aloittelin helmikuussa painonpudotuksen. raskausaikana tuli 12kg lisää ja sairaalaan jäi 10kg. Mulla oli myös raskausajan diabetes ja suvussa 2tyypin diabetestä eli terveyden takia on pakko saada painoa alaspäin.
No niin ja taas meillä kurjia uutisia. Vauva sai eilen päiväunien jälkeen ihan kamalan yskäkohtauksen, eikä saanu limaa ulos ja säikähdin ihan hitosti, että tukehtuu siihen. Vein samantien lääkäriin ja sain lähetteen lapsipolille sairaalaan. Ottivat vauvan osatolle. Otettiin rs-virus viljely ja olipa vauvalla sitten korvatulehduskin.
Mies on nyt sairaalassa vauvan kanssa, mutta pääsevät tänään jo kotiin. Ei ollu onneksi rs-virusta. Toivottavasti nyt helpottaa olo, kun sai antibiootin korviin. Kaikkea kanssa. Esikoisellakin edelleen kova yskä ja räkä valuu. Kuumetta ei ole ollut kummallakaan.
Se olis hyvä idea, että otetaan ne mitat ens ke myös. Niitä ei tuu kyllä yleensä mittailtua. Pitääkin laittaa oikein ylös, että näkee muutoksen (jos sitä tulee.. ;)) Vyötärö, lantio, reisi, pohje ja alli ??
Viikonloppuna pitää kyllä lähteä lenkille ja pyöräilemään, on niin hienoja kelejä luvannu ! Ja aurinkoakin !
Veroehdotuksetkin tulivat ja minä sain 1450e palautusta ja siitä puuttuu vielä matkakulut. Nyt pitää laittaa säästöön sitä matkaa varten..
Kuulumisiin !
-marica
Marica77: Joo tammikuun alussa syntyi tyttövauva, joka tuhisee päiväunia tuolla sitterissä. Nukahti siihen pehmolelu mahan päälle, joten en raaski siirtää omaan pinnikseen. Jouduitko sä pistämän ittees vai selvisitkö diabeteksestä ruokavaliolla? Mä onneksi ruokavaliolla. Pelkäsin ihan kamalasti, että joudun pistämään.
Tuolla olis ihana ilma ulkona mutta täytyy siivota viikonloppua varten ja ne siivoushetket on kortilla kun tuo tyttö ei niin kauheesti enään nuku päiväunia.
Jotenkin koko ajan ajatukset ruoassa. Siis kevyessä ruoassa ja mietin , että mitä sitä vois syödä. Säin aamulla kaksi leipää ja activia jugurtin ja lounaaksi pinaattikeittoa 2,5 dl. Nyt on jo nälkä mutta ei oikeen oo mitään mitä ottais...
Jaahas neiti heräs...
Nildemar
Kiirettä pitää...
Mutta eipä tässä nyt kummoisia uutisia ole teille, -200g kuitenkin.
Nyt onneksi alkaa noi lenkki ilmatkin taas paranemaan, että sais taas kilot kunnolla kyytiä!
2.1. 90
9.1. 87,3
16.1. 86,7
23.1. 85,2
30.1. 83.9
6.2 83.0
13.2 82.2
21.2. 81.2
27.2 80.6
5.3 79.8
12.3 79.5
19.3 78.8
26.3 80
2.4. 78.1
9.4 77.1
16.4 76.9
Kokonaispudotus: - 13.1kg
Tavoitepaino: 68
Sainpas vähän pontta laihdutukseen taas, kun vaihdoin aamulla kevättakin päälle. Se kun ei mahtunut kiinni!! Eikä toinenkaan, mitä pidin silloin kun olin raskaana! Tämä peli ei kyllä nyt vetele yhtään. Pakko saada ittensä ruotuun!
Täällä minäkin mittaustuloksineni, eli -500g!!! Jee, olen tyytyväinen. Ja kun ensi viikoksi saan pudotettua 300g niin tulee 10% painonpudotus täyteen. Ja siitä sitten jatketaan kesää ja syksyäkin kohti, on tässä vielä sen verran ainesta pudotettavaksi. Eli paino nyt 74,7kg, pituutta mulla on 157. Alotuspaino oli 82.7kg. Tähän mennessä olen pudottanut tasan 8 kiloa.
Tänään lähden lasten kanssa Turkuun. Käyn kampaajalla, sitten Forexilla vaihtamassa vähän Ruotsin kruunuja lomaa varten ja sitten käymme katsomassa sairaalan pitkäaikaisosastolla isoäitiäni. Kaikki nuo ovat hyvin rasittavia meidän 5v, 4v ja 2v lapsien kanssa, mutta uhkailulla, lahjonnalla ja kiristyksellä niistäkin selvitään jälleen kerran.
Tosiaan lenkkikelit ovat muuttuneet ihaniksi, kävin jo aamulenkinkin koiran kanssa vähän pidennettyyn malliin. Ja jos vaikka saisi viikonloppuna aikaiseksi käydä katsomassa onko pururadalta jo lumi sulanut...
Pysytäänhän viikonloppu edes joten kuten ilman herkkuja?
Mieluiten kokonaan...;)
Itsellä ihan ok olo ja olen aika varma, että saan puserrettua miinus tuloksen keskiviikoksi kunhan en nyt repsahda :) syitä nimittäin olisi monia, mutta ajattelin pitää tiukan linjan. Toivottavasti saan olla itsestäni ylpeä keskiviikkona ja tietysti myös teistä muista ;)
Aae kans nyt tiukka linja päälle!!!Mars!!!Eiks vaan :) Siitä ne kilot sitten taas alkaa tippumaan.
Palaillaan..Tsemppiä!!!
Tervetuloa joukkoon Nildemar - ja mielestäni on hyvää syy painonpudotukseen,kaiken muun lisäksi, tuo diabetes riskisi.
Itse minulta otettiin kolesterolit sun muut arvot viime syksynä kun olin tanakassa kunnossa ja myös nuo asiat minulla motivoivat (terveydenhoitajan " saarna" ). Minulla kokonaiskolesteroli ok, mutta " niitä hyviä liian vähän ja pahoja liian paljon" . Lisäksi minulla on joskus ollut verenpaineen kanssa ongelmia (koholla) nämä haluan saada kuntoon. Käyn nyt toukokuussa puolen vuoden terveyskuurin jälkeen taas kontrollissa niin josko sekin antaisi motivaatioita PYSYÄ TÄSSÄ NYKYISESSÄ PAINOSSA. Diabetes-riskiä ei sukurasitteena ole...
Viikonloppu (pe) meni täysin viihteelle. Tämän vuoden puolella toinen toinen kerta kapakka reissu oikein pitemmän kaavan mukaan. Juon vain kun lähden ***** (=viiden tähden reissulle) naisporukassa! Joten juon harvoin, mutta kun otan, niin teen sen tyylillä ---->heh-heh! (kuka sen sitten arvioi oliko se meidän meno tyylikästä...) Ihana ilta ja ihmeen kaupalla krapulaltakin vältyin. Hauskaa oli! Kotona en tissuttele saunasiidereitä tai muita lainkaan...
Painotilanne ei todellakaan näytä hyvältä, mutta täältä tullaan ja yritys kova punnertaa alle 70 kg (vaaka näytti nyt aamulla 71 kg!!! - JÄRKYTYS)... toivottavasti oli turvotusta...
Oli muuten niin kiva laittaa ihanat, muodikkaat vaatteet päälle ja lähteä tanssilattialle " vatkaamaan" , SUOSITTELEN. Ja kaloreita kului takuulla pilvin pimein... =D...
meppis
Meppis, miten menee, ootko päässyt takaisin ruotuun ja lähemmän 6-kerhoa?
Mä olin sitten pe-aamusta puoleenyöhän liikenteessä ja hyvin meni, tuli kyllä syötyä ja juotua enemmän kuin tämän vuoden puolella ikinä. Tänä aamuna vaaka näytti samaa kuin viime ke eli ei mitään katastrofia kuitenkaan päässyt syntymään...
Persiilleen meni viime viikko, mutta tulenpa silti tänne raportoimaan.
+1kg viime viikosta. Eli paino nyt sen 101,7kg..:(
Ei menny satanen rikki ei, siitä saan syyttää vain itseäni. Nyt alkaa motivaatio uhkaavasti näyttää loppumisen merkkejä.. Vaikka luulisi että tuosta kolminumeroisesta kilomäärästä sitä riittäisi pitkälle!
Mieskin eilen jo huomautti, että etkö laihdutakkaan enää. (Se on ite laihtunut nyt tosi lyhyessä ajassa 7 kiloa, ja oli siis valmiiksi jo miltei 20kg mua kevyempi.) Niin, no ei auta kuin koittaa motivoitua uudestaan.
Toivottavasti muilla on iloisia uutisia:)
AAE