***AMATSONI ALLIT VK 16***
Kommentit (29)
Tänä aamulla vaaka näytti 70,2 kg... =C. Heräsin aamutuimiin ja vedin ennen töihin lähtöä crossilla 40 min. ja yritän nyt illallakin vähän saada vauhtipyörään liikettä...
Sunnuntain pysyin jota kuinkin ruodussa ja samoin tämä päivä ok... toistaiseksi...
Nyt todellakin pinnistän ja ponnistan alle tuon 70 kg, se on vakaa aikomus. Olen nyt pistänyt tiukan tavoitteen eli toukokuun lopussa pitäisi olla 65 kg. Jos siihen pääsen niin olen todella tyytyväinen. Se edellyttää viikkoa kohden kilon pudotusta, eikä repsahduksia juurikaan sallita... MITÄS SANOTTE? Onko liian kova näin loppumetreillä.
Tarkoituksena sama kuin LapaLepalla eli kesän ylläpitoa, ja ylläpito siis jatkuisi syksylläkin... LapaLepa taitaa jatkaa vielä syksyllä urakkaa jos oikein muistan suunnitelmasi.
...ja LapaLepalle... kyllä tosiaan on alkanut " suksi lipsua" kun tavoite alkaa olla käden ulottuvilla. Nyt siis tämä mimmi yrittää terästäytyä, mitä muut?
Harmittaa kun nuo ulkoilukelit olisivat nyt hyviä, mutta minulla niin mahdotonta kun käytännössä olen 2/3 ajastani " yksinhuoltajana" . Mulla on jopa tullut " hulluja mieleen" eli voisin jopa kokeilla jotakin " spacea" , " spinninkiä" vai mitä noi nyt on... =D, mutta tuo lastenhoito on niin hankalaa (ei sukulaisia paikkakunnalla, ystävillä omat lapsilaumat... =C)
NYT OLISI SIIS ALLIT KORKEA AIKA PISTÄÄ TAVOITE TOUKOKUUN LOPPUUN ELI JOS NYT KONEELLE SATUTTE NIIN LISTATKAA TAVOITE JA JOS LUETTE VASTA KESKIVIIKKOON MENNESSÄ VIESTIN NIIN LAITTAKAAHAN OMA TAVOITE ESIIN PUNNITUKSEN YHTEYTEEN SIIS TOUKOKUUN LOPPUUN MENNESSÄ PALJONKO POIS?
meppis kyseli toukokuun tavoitepainoa. Mä en nyt mitään ihmettä enää tässä ajassa ehdi tekemään, mutta uskaltaisinkohan luvata että 95kg (paino oli siis viime ke ainakin vielä sen 101,7kg)... Katotaan nyt kuin tässä käypi. Elokuun loppuun mennessä ajattelin olla 20kg keveämpi kuin nyt.
AAE
Huonosti menee...
Lauantaina olin viihteellä ja se meni ihan herkutteluksi, no ei siinä mitään, mutta kun sunnuntainakin vielä maistui kaikki " kielletty" , ja tänäänkään en ole onnistunut palaamaan ruotuun.
Mutta toukokuun tavoitteista kun kyselitte niin, minun tavoite oli toi 68 kg ennen kesää, mutta se taitaa olla utopistinen tavoite, mutta juhannus on ton 68 kg takaraja, tai en syö yhtään grilliruokaa koko juhannuksena! Ja toukokuun lopussa aion olla siinä meppiksen ja kumppaneiden kuutoskerhossa. Paljon se vaatii ryhtiä, mutta tavoitteita on oltava. Se kilo viikossa oli niin hyvä tahti, ja putosi helposti mut nyt en ymmärrä miksi en saa itsestäni mitään irti:(
laihaLÄS
kuunsa lupaisi sinne alle 75kg tuskin voisin päästä kutosilla alkaviin ihan vielä kuitenkaan..en millään, mutta toi 75kg on taas yks etappi eteenpäin!
Syömiset ottaa koville..koko ajan tekisi mieli syödä.
Toivon kuitenkin miinusta keskiviikkoon ja koitan pitää huomenna tosi tiukan päivän!Vähän jännittää ;) Nyt vaan vedetään tiukkaa linjaa kerran leikkiin on ryhdytty!!!!!!!Eikö?? Ei pidä vaipua masikseen.. ;)
Se on nyt semmoinen juttu, että kaikki itseään niskasta kiinni ja huomiseksi edes jonkun on tuotava hyvä miinustulos kehiin, ei tästä muuten mitään tule vai mitäs sanotte.
Meppiksellä kyllä ihan realistinen tavoite jos otat saman kurin takaisin, jolla olet tähänkin asti porskuttanut. Eli jokapäiväiset crossailut ja tiukka ruokavalio niin etköhän ole aika lähellä 65 kiloa toukokuun lopussa.
Laihaläski ottaa myös tiukan kurin takaisin, säkin oot niin hyvin pudottanut tähän mennessä, että ei nyt luovuteta ei kyllä varmasti.
Itselläni voisi olla toukokuun lopun tavoite myös tuo 65 kiloa, mulla on nyt pyörinyt monta viikkoa paino tässä 68 kilon molemmin puolin et eihän se olis kun 3 kiloa, mutta tuntuu että sekin on liikaa näin juuri loppumetreillä, mutta se täytyy olla pois toukokuun loppuun mennessä se on varma.
Ei auta muu kuin ottaa tiukka kuri taas, liikkunut olen entiseen malliin, mutta kyllä huomaa miten tuo syöminen alkaa vähitelle luistamaan. Nytkin olen tässä muutaman päivän aikana pistellyt suklaakeksi paketin naamaani, 1 keksi jäljellä kahdeksasta. Täytyy varmaan tänään syödä se ettei enää tee kiusaa siellä kaapissa. Appiukko niitä toi, saamari sentään ja yksin oon kaikki syönyt, hyi minua. Eikä oo kun 125 kaloria/keksi siis järkyttävä määrä sellaisessa pienessä keksissä ja sellaisen paketin voisi kerrallaan vetästä jos vaan antais itselleen luvan tai eläisi vanhaan viime vuoden tapaan:-) Melkein koko vuorokauden kalorit yhdessä keksipaketissa, kannattaako enää ihmetellä miksi oli niin paksu vielä viime vuonna kun tuollaisia veteli nassuunsa...
siinä sitten kävi niin, että pitkästä aikaa kun oli liikkeellä lauantaina niin överiksi meni. Käytiin Santa Fessä syömässä ja tietysti ensimmäisenä tilaamaan ISO siideri, alkuruoka ja pääruoka. Jälkkäri me jätettiin väliin, että mahtuu paremmin siideri...heh....no siitä matja jatkui Public Corneriin jossa siideri alkoi sitten tökkiä ja ajattelin ottaa yhden vodkapaukun ja lähteä sitten kotiin. No MUUTAMAN vodkapaukun ja siiderin ja shotin ja röökin (olen ollut koko raskauden ja raskauden jälkeen polttamatta...tähän asti) ja muutaman tunnin myöhemmin olin kotona niin hirveessä soossissa että ei tietoakaan!!! Joten ei ollut laihduttamisesta tietoakaan. Ja kaiken kruunasi sunnuntainen krapulapizza, sekä anopin ja appiukon kakkukahvi vierailu!!!! Eilisenkin vielä makasin aina kun neiti otti päiväunia joten tänään on vasta energinen olo!!!
Joten summa summarum...laihdustuksesta ei tietoakaan...katotaan miten huomenna vaa' alla käy!!!
Mitähän mä uskaltaisin toukokuun loppuun sanoa. Jos painoin alotuspainona 99,8 niin luulis että ainakin neljäkiloa lähtee...joten sanotaan nyt sitten että toukokuun loppuun mennessä painoa on enintään 95 kg. Jos lkähtee enemmän, sehän on vaan plussaa...tai siis miinusta :)
No ei kai tässä muuta...hyvin lähti eka laihdutus viikko käyntiin...hih....kyllähän mä itee asiassa tiesin että näin käy kun on suunnitteilla viikonlopuksi menoa ja pitihän sitä synttäreitä juhlistaa!!! Tänään on muuten virallinen päivä. Mut nyt sitten kunnolla laihduttamaan!!
Tsemppiä kaikille ja ihanan aurinkoista päivää!!
Nildemar
Täytyyhän sitä nyt synttäreitä juhlistaa!!!
Joten ei huolta, kyllä ensi viikko tuo sitten jo hyviä tuloksia kun homman aloittaa tosissaan. Ehkä siksi ajattelit aloittaa vasta tällä viikolla kun sulla oli tuo viikonloppu tiedossa vai mitä?
Sen takia mä ajattelin aloittaa vasta tällä viikolla mutta katotaan miten käy. Onahn 100 grammaakin pudotettua painoa!!!
Viikonloppu meni hyvin, ja pystyin olemaan jopa menemättä baariin. Nukuin paljon ja kävin kävelyllä pari kertaa (sen ylipienen kevättakin innoittamana, kerpeles..) ja syönytkin olen suht asiallisesti (pitäisi kyllä hieman tiukentaa otetta sen suhteen!)
Mites muilla viikonloppu?
Mä olen siitä outo, että en voi sietää kesää! En tykkää kuumasta, vihaan/pelkään kaikkia ötököitä, pelkään vettä yms. yms. Eli en siis yhtään odota kesää, muutakuin sen kuukauden loman takia (se vois mun puolesta olla talvella).
Ja olen aina (paitsi lapsena) inhonnut kesää. Ei siis johdu vain siitä että olen lihava, vihasin sitä myös hoikkana:)
Taidan olla aika outo:)
Kirjoitelkaahan, ettei pino " kuole käsiin" :)
AAE