Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä - asunto + ero asiaa

Vierailija
15.04.2008 |

siis erotaan.

Omistamme yhdessä rivitalon joka on vuokralla. Jos se myydään niin voitto per omistaja on noin 8000

-- ei kovinkaan paljon

asumme nyt yhdessä omistamassa talossa. Minulla on tähän taloon ja tän maksuihin varaa, miehellä ei.

Mies haluaa talon. Pitää siitä ja viihtyy puutarhatoissä jne.

Hän ehdottaa et myytäisiiin rivitalo ja hän ostaisi talon niin et minä omistan siitä 25 - 30%, ja maksaisin sit talon lainan maksusta saman prossan, ja sit jos hän haluaa uuden tiskikoneen tai tehdä jotain, niin maksan osuuteni siitä.

Eli minä joutuisin maksamaan hänelle noin 800 per kuukausi

Se on meidän koti ja haluaisin et mieheni muuttaisi pois. Lapsilla pysyisi sama koti. Mies ei suostu lähtemään.

Joten mun on mentävä lasten kanssa. Hän ei usko mua et hän joutuisi talon kustannukset maksamaan jos minä lähden. Sanoo et antaa sen mennä kankkulan kaivoon. En halua menettää luottotietoani miehen takia. Hän tietää tän ja mun on joko suostuttava siihen mitä hän sanoo tai mentävä oikeusteitse.

asumme ulkomailla ja en voi häntä talosta häätää. Mitään aviorikosta tai väkivaltaa ei ole tapahtunut joten en voi pyytää eroa ennenkuin on asumusero.

Lapsia hän näkisi joka toinen viikonloppu torstai illasta sunnuntai iltapäivään. Olisihan se heille kiva jos olisi oma vanha koti minne mennä. Mutta - mies aikoo hankkia alivuokralaisen - joten joku tuntematoin olisi siellä samaan aikaan.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla