Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ikinä pettänyt?

Vierailija
03.12.2008 |

Voisitko pettää? Jos miehelläsi olisi yhdenillanjuttu, antaisitko anteeksi? Entä vakipanon?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olin tosi mustavalkoinen pettämisten kanssa, mutta nyt nelikymppisenä voisin sanoa harkitsevani anteeksiantoa yhdenillanjutusta. Vakipanoa en hyväksyisi - se olis suoraan moido! Mutta tällaista huolta mulla ei ole :-) Mies saa ja antaa niin hyvää kyytiä kotona ettei ole tarvis syrjähyppyihin...

Vierailija
2/26 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa ja antaa niin hyvää kyytiä kotona ettei ole tarvis syrjähyppyihin...

Minulla on ollut monta rakastajaa, joilla ei omien sanojensa mukaan ole ollut kotona seksielämässä mitään varsinaista vikaa. Mies pettää myös vaihtelunhalun ja valloituksen vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voisi pettää, en tiedä antaisinko yhden illan jutun anteeksi, vakipanoa en antaisi.

Vierailija
4/26 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli 2 vuotta seksisuhde varattuun mieheen. Suhde oli pelkästään fyysinen

Vierailija
5/26 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko pettää? En usko

Jos miehelläsi olisi yhdenillanjuttu, antaisitko anteeksi? Luultavasti, mutta veisi _kauan_

Entä vakipanon? Vain jos itse en voisi harrastaa enää koskaan seksiä.

Vierailija
6/26 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antais vakipanoa anteeksi. yhdenyön jutusta tuskin kokonaan pihalle heittäisin, paitsi jos toistuisi..

Vierailija
7/26 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-) Mies saa ja antaa niin hyvää kyytiä kotona ettei ole tarvis syrjähyppyihin...

ja on jaksanut kotonakin.

Olen nyt juuri siinä järkytyksen tilassa, kun hän on jäänyt VAHINGOSSA touhuistaan kiinni, en edes epäillyt.

Miten tästä eteenpäin? En tiedä! Aiemmin minunkin mielipiteeni asiaan on ollut hyvin ehdoton, mutta kun se osuu tosissaan kohdalle... :(

Vierailija
8/26 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

8

Vierailija
9/26 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin erota mutta olin niin pelkuri etten uskaltanut jättää exää ennen kuin minulla oli jo toinen. Olin halunnut erota jo vuosia. Huh, tämä on muuten eka kerta kun uskallan edes sanoa että olin noin paska. :( Mietin silloin että jos tämä uusi suhde ei kestä niin ei se haittaa koska sen avulla pääsin kuitenkin exästä eroon. Ja jos se sitten taas kestäisi niin hyvä niin. Tämä uusi suhde on kestänyt nyt 15 vuotta eikä ole tullut mieleenkään pettää. Ihan kauhea ajatuskin että riskeeraisin tämän suhteen jollain hetken huumalla. Mutta tosiaan exääni petin ja olin suunnitellut ja toivonut sitä vuosikausia. Puuttui vain mies jonka kanssa pettää.

Jos miehelläni olisi yhdenillan juttu niin toivoisin etten saisi edes siitä tietää. Jos saisin niin antaisin varmaankin anteeksi olettaen että kyse tosiaan on yhden illan jutusta ja ehkä humalaisen törttöilystä. Vakipanoa en antaisi anteeksi koska siinä on pakosti oltava muutakin kuin seksiä.

Vierailija
10/26 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen olen asettanut itselleni korkeamman moraalin jonka mukaan pitää toimia niin että jos vanha ei kiinnosta niin se pitää saattaa kunnialla loppuun ennen uutta suhdetta.

Ei, en voisi pettää miestäni. Mielummin minut saisi hakata sairaalakuntoon kuin ottaisin sen omantunnon taakan.

En myöskään usko että mieheni pettäisi, on niin kotona viihtyvää tyyppiä ja korkea moraaliltaan.

Vierailija
11/26 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten jos hän pettäisi, haluaisi varmasti erota.

Vierailija
12/26 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pettäisi, oli se sitten yhdenillanjuttu tai suhde, niin kenkää saisi. En usko virheisiin, kerrasta poikki.

Vierailija
13/26 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran hetken mielijohteesta ja tällä hetkellä mulla on vakipano.

Vierailija
14/26 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ikinä pettänyt, en ikinä voisi pettää, enkä myöskään hyväksyisi pettämistä mieheni taholta (yhtään kertaa)

Vierailija
15/26 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä petä. En varmaankaan voisi antaa miehelleni pettämistä anteeksi oli kyseessä sitten yhdenillanjuttu tai vakipano. Ainakaan noista jälkimmäistä en ikinä.

Vierailija
16/26 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi viime viikonloppuna laivalla, 16 v nuoremman kundin kanssa.

Vierailija
17/26 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi enää, en antaisi miehelle anteeksi yhdenillanjuttua enkä vakipanoa.

Vierailija
18/26 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin ajattelen, että en voisi pettää, tai en ainakaan halua, koska siitä ei ikinä mitään hyvää seuraa ja varmasti satuttaa toista.

Yhden illan "erehdyksen" saattaisin pystytä antamaan anteeksi, mutta unohtaa en koskaan. Vakipanon tapauksessa en voisi antaa edes anteeksi.

Vierailija
19/26 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen suhteen säännöt kuitenkin sellaiset, joihin pystyn sitoutumaan, joten en usko, että enää petän. Miehenikin on tietääkseniaikaisemmissa suhteissaan joskus pettänyt, mutta ei minua.

Suhteemme säännöt sallivat niin yhdenillanjutut kuin vakipanotkin tietyillä ehdoilla, joten jos niitä ei rikota, ei kyse ole pettämisestä. Jos mies rikkoisi sääntöjä, en tiedä, pystyisinkö antamaan anteeksi. Tiettyjä juttuja kyllä, joitain toisia ehkä en.

Vierailija
20/26 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se toimii? Ja millaiset ehtonne ovat?

kysyy ihan tosissaan ja uteliaana kaikenlaista pohtiva 8

Suhteemme säännöt sallivat niin yhdenillanjutut kuin vakipanotkin tietyillä ehdoilla, joten jos niitä ei rikota, ei kyse ole pettämisestä. Jos mies rikkoisi sääntöjä, en tiedä, pystyisinkö antamaan anteeksi. Tiettyjä juttuja kyllä, joitain toisia ehkä en.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan