Enskojen PK-seudun treffit
Enska-pinossa on ollut juttua PK-seudun treffeistä. Onko kiinnostuneita? Itse ehdottaisin jo ensi viikkoa ja paikaksi Sanomatalon Wayne' s Coffeeta. Meille sopisi maanantai (21.4), torstai (24.4) tai perjantai (25.4) ja mieluiten klo 13.
Tipu & Sienna
Kommentit (16)
Torstaina en pääse ku mulla on opiskelujuttu.
Susanna & Saaga
Onko muita joille kävis maanantai tai perjantai?
Butterfly: ei tarvitse mitenkään " virallisesti" ilmoittautua joten en sano mitään " deadlinea" . Jos saadaan jonkinlainen jengi kasaan niin lyödään treffit lukkoon ja tulet sitten jos sulle sopii ja uskallat poitsujen kanssa liikkeelle.
Tipu & Sienna
Meille kävisi maanantaina, jos saan itseni henkisesti lähtövalmiiksi :) Perjantaina on illalla menoa, niin en halua liikaa aktiviteettia samalle päivälle.
gaiole ja piiperö
Miten on, Susanna ja Gaiole, sovitaanko sitten treffit maanantaille? Kaikki muutkin ovat toki erittäin tervetulleita! Miten teillä nukutaan päikkäreitä, käykö tuo ehdottamani klo 13? Me voidaan tulla myös aiemmin, mutta ei mielellään myöhemmin kun sitten koittaa jo iltapäiväunien aika.
Tipu & Sienna
tuo ensi maanantai ja klo 13.
Meillä ei vielä ole kovin tarkkoja nuo päikkäriajat, eli mennään Siennan aikataulujen mukaan. :)
gaijis ja piiperö
Aloin miettii et noitten tuplavaunujen kaa on tosi vaikee lähtee minnee, kun ne ei mahdu mistään eikä mihinkään. Ja sit mihin mä laitan toisen lapsen jos vaikka toista pitää syöttää. Kai se on vaan ootettava niin kauan et noi alkaa istuu:( Ois ollu niin ihan nähdä teitä:)
Terkuin Butterfly
Meille sopii maanantai ja klo 13. Unet toivon mukaan joustaa...
Butterfly, harmi kun ei nähdä mut ymmärrän kyllä et tuplien kanssa on hankalaa. :(
Susanna
Mies on silloin vapaalla ja vosin jättää Joelin kotiin. Eli pienen prinsessan kanssa tulisin. Vaikkei neiti enska ookkaan, kai yks tonska on tervetullut ;) ?
Henna, tervetuloa mukaan vaan! Mun puolesta ainakin sopii tulla. Mukavaahan se on että on useampi paikalla. :)
Löytyykö vielä treffailijoita?
Ja muita kanssa? Pääseekö Sara-Maria?
Jos vaikka uusia ilmoittautuisi. :)
Tuo tapaaminen kuulostaa hyvältä idealta.
Mekin taidetaan tulla mukaan.
Äiti ja Edwina melkein 2kk
Kivaa kun Henna sekä Äiti ja Edwina pääsevät mukaan! Wayne' sillä on pöytiä siinä käytävän toisella puolella (kahvilatiskiltä katsottuna), yritettäisiinkö vallata paikat siitä? Siihen mahtuu nimittäin paremmin vaunuilla. Mitenköhän me tunnistetaan toisemme (kun siellä voi olla muitakin vaunullisia)? Mulla on lyhyet vaaleat hiukset ja silmälasit ja meillä on mustat vaunut.
Nähdään maanantaina! Niin, ja jos joku muukin harkitsee seuraan liittymistä niin mukaan vaan!
Tipu & Sienna
Nyt vasta ehdin lueskelemaan pinoja ja huomasin että treffejä olitte suunnitelleet! Meille on ehkä tulossa maanantaina vieraita, mutta jos eivät tule niin tullaan mielellämme mukaan!
Bianco ja Kalle
Me treffataan Gaiolen kanssa jo junassa joten tullaan yhdessä kahvilaan.
Meillä on punaiset vaunut, jossa myös harmaata ja beigeä.
Mulla on tumma tukka ja todennäköisesti ponnarilla kiinni.
Eiköhän me löydetä ilman et tarvii neilikkaa laittaa rintaan. :D
Uskaltaiskohan sitä jo poikien kaa lähtee pääkaupungin humuun... Millos Tipun tarvis tietää et ketkä pääsee messiin? Ei meillä kyllä mitään sillon ois.
-Butterfly & pojat-