Meidän Perheen nettijatkot: Mitä tulee mieleen 80-luvusta?
Neonvärinen college ja otsatukkapermis? Vai pikeepaita, olkatoppaukset, sininen ripsiväri, isot merkkarit, elektroniikkapelit, Dallas ja Ritari Ässä? Mitä häpeät tai mitä kaipaat kultaiselta 80-luvulta?
Kommentit (28)
Giana Sisters
Bogart Co.
Neon raita housujen sivussa. Pitkät resorit housujen lahkeissa. Farkkujen taitto pienesti puoleen sääreen.
Ai niitä aikoja
pikeepaitoja, sinistä ripsaria, otsapermis, kiinantossut, urheilusukat farkunpunttien päällä ja mikä tärkeintä - pohjaton rakkaus Dingoon ja Nipaan! :-) (Eli lähes 500 Dingon kuvaa huoneen seinällä, eri värisiä sifonkihuiveja, kaikki Dingon kasetit, punavlkoiset jin/jan-korvikset, nimmareita ja muuta krääsää, mihin Dingon pojat koskeneet.)
isotupsuiset Husky- pipot. Mic Mac pillifarkut, pastellinväriset patenttineuleet. Kreppirauta oli ainakin minulla ahkerassa käytössä.
Olivat sellaiset pullamössäkengät, että varmasti tuli linttajalka ja nyt niitä hirvityksiä näkyy taas kaupoissa...
"Häntä" pojilla niskassa eli muuten lyhyt tulla, mutta sitten sinne taaksen keskelle alas kasvatettiin sellainen tosi ptkä hiirenhäntä :)
Isetehdyt halpisruuat: raparperikiisseli, lauantaimakkara, itse tehdyt sämpylät, jauhelihakeitto, kanaviillokki, tillilha, veriletut. Yöks, kaikki em ruuat ovat minulla nykyään pannassa :)
järkyttävän kokoiset silmälasit, oikea kekkoslook ;)
jossain vaiheessa oli "lökäri-farkut" ylhäältä alas kapenevat farkut, niin että lahkeensuut tosi tiukat
Modern Talking: Your My Heart...
turkishännät hakaneulalla kiinnitettynä takkiin
baariin mentiin suorat housut jalassa, valkoinen kauluspaita ja vyö vyötäröllä
korvalappustereot
Renkaita, muovisia. Ja muoviset, värilliset, isot ja pyöreät silmälasit.
Kauluspaidan kaulus nostettuna pystyyn.
Oli hienoa, kun saimme siihen kasettiaseman, ja sitten kavereilta voimme kopioida hienoja pelejä. Levykeasemaa meillä ei ollutkaan, kun tuo kasettiasema oli niin kätevä ja riitti meidän tarpeisiimme ;-).