Onko Sirkka Mertala ikäisensä ( 42v) näköinen?
Kommentit (44)
Etpä arvannut, mihin jouduit, kun pääministerin kanssa aloit seurustelemaan. Nyt sitten joudut kestämään, kun jotkut taliaivot anonyymisti arvostelevat naamaasi/ kampaustasi/ vaatteitasi/ pikkurillin kyntesi kaarevuutta jne.
Mutta koita Sirkka kestää ja terveisiä anonyymisti!
hän näyttää hyvältä, iho on rusottava ja jopa erityisen kauniin värinen, ei ole mitään parin metrin päähän näkyviä ryppyjä. Silmäpussit hieman vanhentaa. Jos tyyli ei olisi noin lady like, näyttäisi nuorekkaammalta.
Munkin mielestä näyttää paljon vanhemmalta. Itse nähnyt myös "luonnosssa". Näyttää enemmän viiskymppiseltä. Ilmeisesti kova elämä, pari avioeroa ja tiukka työtahti ja kakaroita kolme... Ja Matti vanhentaa vielä entisestään... Matti on ruma!
näköinen. Ei hän se mitenkään sillein ryppynen ole, mutta jostakin syystä näyttää vanhemmalta..
ni eikös sirkan pitäisi sitten näyttää paljon ikäistään nuoremmalta?? Kun on niin fitissä kunnossa... eli ei se nyt ihan näin mennytkään. Miten sillä on noin vanhahtava nimikin?
t. sirkan kanssa samanikäinen, YLIPAINOINEN, mutta silti nuoremman näköinen av-mamma
mut vaikea sanoa vanhentaako valokuvat häntä? Ehkä hän on luonnossa ikäisensä näköinen?
Luulin että vain yksi tytär.
Lapset 19, 17 ja 9. Kahdelle eri miehelle. Saa nähdä tekeekö vielä Masan kanssa neljännen... Ikäähän vasta 42, vaikka näyttää yli viiskymppiseltä (livenä useasti nähnyt).
Luulin että vain yksi tytär.
Mutta tässä tapauksessa Sirkalla on joku tyyli joka vanhentaa häntä. Kampaus ja pukeutuminen kai? En mä itse ainakaan 38-vuotiaana pukeudu samanlaisesti kuin hän enkä ainakaan usko että noin vanhalta näytän.. Tai mistä sen tietää?
Noh ehkä kolmas kerta toden sanoo!
Onko hänellä kahdesta liitosta / suhteesta lapset?
sen hillityn ladylike-olemuksen takana on nainen, jolla selvästi on värikäs menneisyys ; )
On jollain tavoin kyllä kaunis:). TAi sitten on vain rahaa pistää sitä meikkiin ja vaatteisiin...
Ihan ikäisensä näköinen. Just joku arvioi ääneen olevansa nuoremman näköinen. Ei ainakaan minun silmissäni. Itseään on kai vaikea arvioida realistisesti.
Lehtitietojen perusteella Andiata stailaa Sirkan. Eli Sirkka esintyy julkisuudessa tiukasti Andiatan jakkupuvuissa ja kotelomekoissa. Itsekin olen ostanut niit' kuteita aikaisemmin ja viime aikoina olen lopettanut, kun ne ei oo tasta maailmasta. Kai ne vaatteet, tyylikkaat sinansa sitten vanhentavat Sirkan.
Mieheltä meinas ns. pudota tupakit suusta. Hän sanoi, että näyttää ainakin 10 vuotta vanhemmalta.
on ikäisensä näköinen, tyyli hyvin konservatiivinen ja se vanhentaa häntä.