Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suojaatte lakanat?

Vierailija
15.04.2008 |

Tää on varmaan monelle älytön kysymys... Mut mä oikeesti mietin, että miten ihmiset voi harrastaa seksiä ilman kumia, kun spermat on sitten pitkin lakanoita ja imeytyy viel petariinkin, ettei saa edes pyykkikoneessa puhtaaksi. Mä en pysty nukkuun muutenkaan seksin jälkeen, jos lakanat on " liimassa" . (Meillä sekstaillaan olosuhteiden pakosta aina ilta/yöaikaan, ku lapset nukkuu)

Joskus oikein itteeniki hävettää tarjota miehelle peittoa, johon on menny spermaa. Mut mä en pysty nukkuun sellasella peitolla, en vaan pysty!

Ja muutenki, mitä te sitte teette kun nesteet on vaihdettu ja tavarat on siel omassa jalkovälissä? Mä vedän aina pyyhkeen jalkoväliin heti seksin jälkeen ja luikin suihkuun tai ainakin vessaan käsisuihkulle... On vähän noloa, mutta jokseenkin ainut tapa millä voin säästää lakanat ja omat pikkarit (jotka haluan yöksi jalkaani).

Oonko mä totaalinen friikki vai onko muita, joilla vastaavaa " ongelmaa" ? Miten ootte ratkaisseet tän pulman? Mä tykkäisin että mies käyttäis aina kumia, kun se on niin kätevän siistiä, mutta ymmärrän kyl ettei se miehestä tunnu ihan samalta. Eli haluaisin ottaa hänenkin toiveensa huomioon...

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos ei, mälliä en niele! Enkä ota rinnuksille! Ei oo mun juttuja, eikä mies niitä onneksi vaadikaan.

Vielä selvennöksenä sanottakoon, että en mä niitä lakanoita siinä seksin aikana mieti, vaan pian sen jälkeen (ku lakanoiden suttaantuminen tulee ajankohtaiseksi). Jos spermat olis lakanoilla kerran viikossa, ni kai se vielä menis. Ku muutenki vaihtais lakanat. Mutta en alkais lähes päivittäin lakanan vaihtoon... Enkä keskellä yötä muutenkaan jaksais, joten siks olis mukava että sais nukkua kuivissa lakanoissa.

Täytynee jemmata sängyn alle harsoja, kuten joku vinkkasi :)

*Kiihkeämpiä aikoja odotellessa, ilmeisestikin...* (jos ne lakanat sitte unohtuis)

-ap

Vierailija
42/54 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkojen aika on poikkeus. Mutta kyllä me sitten vaihdetaankin lakanoita melko useasti.

Ja kyllä pystyy hyvinkin luikahtamaan vessaan ilman, että mitään valuu matkalle, vaikkei olisi erityisen tiukkakaan. Itsellä takana kaksi synnytystä ja hyvin onnistuu - enkä ole edes ollut innokas jumppaamaan lantionpohjalihaksia. Kokeilkaapa joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan suihin ja nielen miehen spermat.

Joskus mies laukeaa kasvoille tai rinnoille.

Sperma on puhdasta luonnontuotetta.

Ihan hyvin siis kykenen myös nukkumaan mällit jalkojenvälissä tai lakanalla ;)

Seuraavana päivänä tosin käytän ainakin aamupäivällä pikkuhousunsuojaa, ettei ihan koko maailma haista minun taas saaneen :D

Vierailija
44/54 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietämättä reisille. Menen seksin jälkeen veskiin ja puserran ne ulos. Kuukautisten aikaan minulle käy usein niin, että suurin osa tulee pyttyyn veskissä käydessä, eikä sen jälkeen vuoda kun rippeitä päivän verran. Kun ne menkat ei mulla kestä muutenkaan kun 2 päivää.

Pimpanlihakset on mulla todella hyvät ja olen erinomaisen tiukka.

En todellakaan ymmärrä tuota pyyhe/alustatouhua ollenkaan. Ei tule ikinä mieleen miettiä mitään suojia tai sitä miten paljon seksi muka sotkee. Lakanat vaihdetaan kerran viikossa, oli niissä spermaa tai muuta tai ei.

Vierailija
45/54 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainaus: Meillä ainakin mies laukeaa sisälleni ja minä menen (ihan normaalisti kävellen) vessaan jossa sitten " puserran" spermat ulos. Jos jotain vielä jää sisään niin ne pysyy siellä kyllä yön ja tulee sitten vasta seuraavana aamuna ulos kun seison. Multa ei ainakaan valu mitään yön aikana ja tiedön sen siitä että nukun yöhousuilla monesti näin talvella ja ne on ihan kuivat aamulla :)

lainaus: Ei sitte varmaan tarvi kuukautisten aikanakaan mitään suojia..senkus vain käyt välillä pytyllä istumassa ja pusertamassa vuodon ulos... hohhoijaa. kyllä sieltä vaginasta eritteet valuu ulos, vaikka ois kuinka tiukka tavara, luonto hoitaa näin!!!!

Eli siis ei todellakaan valu itsejkseen mällit minnekään ja samoin minulla kuten joku toinenkin kertoi ei juuri kuukautisvuotokaa valu kuin pönttöön

Vierailija
46/54 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan toi sitten syy miks meillä lakanat helposti suttaantuu... Omat halut on vähän hukassa, vaikka kyl mä kovasti koitan niitä saada takas. Mut ei se pakottamalla onnistu.

-ap

Vierailija
47/54 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää orgasmin jälkeen. Jos pillussa on tiukka suuaukko, lasti pysyy paremmin sisällä.

Vierailija:

Jos nainen on kiihottunut, vaginassa tapahtuu ns. palloontuminen ja siemennesteet pysyvät sisällä pidempään

Vierailija
48/54 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuaukko se on joka puristaa jos joku puristaa sen tavaran kiinni.

t. imupillukäsitteen lanseeraaja

Vierailija
49/54 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

enää orgasmin jälkeen. Jos pillussa on tiukka suuaukko, lasti pysyy paremmin sisällä.

mulla pysyy aina spermat sisällä pidempään, jos olen saanut orgasmin yhdynnässä. Jos en ole saanut, sperma valuu heti ulos. Jo siinä vaiheessa, kun makaan selälläni.

Vierailija
50/54 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. N joka myös pystyy pitämään sisällään, mutta ei sentään suuaukkoa puristamalla

Vierailija
51/54 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun mieheltä tulee paljon spermaa.

Osa valuu siihen paperille kun ottaa kalun pois ja suurin osa valuu ulos vessassa kun puristan, mutta sitä tulee kyllä yleensä vielä seuraavana päivänäkin ulos. Yleensä käytän pikkuhousunsuojaa seuraavana päivänä seksistä.

Vierailija
52/54 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun me naidaan niin ei lakanoita mietitä...mies makaa kyrpä mun sisällä kauan aikaa sen jälkeen ja mulla valuu jo siinä pois kun joskus nukahdamme siihen sylikkäin..yleensä mies vetää kyrväv pois ei heti koskaan melkein aina lakana spermassa joskus nukahdan siihen ja joskus käyn pesulla heti..kone pesee meidän lakanat..ja tulee useasti lakanat vaihdetua..musta on jotenki niin ihana kun on niin täyteläinen olo kun jää mäskit yöksi sisään....ja joskus naidaan heti perään niin onpa märkää sen jälkeen...rinntojen väliin paneminen on ihanaa rakastan kun mieheni laukeaa siihen..kokeilkaa ei siihen kuole..vaan nauttii täysin rinnoin..

Vierailija
53/54 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies laukee vatsalleni, siis ihan aina. Siinä sitten makailen sen aikaa kun mies hakee paperia ja pyyhitään tavarat pois. Ei oo vielä kertaakaan siitä mahan päältä lakanoille mitään valunut, kun en ole mikään pallovatsa.

Vierailija
54/54 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon paremmalta kuin vatsalle runkkaaminen.

Vierailija:

mies laukee vatsalleni, siis ihan aina. Siinä sitten makailen sen aikaa kun mies hakee paperia ja pyyhitään tavarat pois. Ei oo vielä kertaakaan siitä mahan päältä lakanoille mitään valunut, kun en ole mikään pallovatsa.