Mitkä ihmeen itsetunto-ongelmat !? Hienoa naiset !!
Naurattaa näin miehenä lukea näitä juttuja, joissa ilmeisesti laihat naiset pitävät laihuutta miedän miesten mielestä ainoana oikeana seksikkäänä asiana, pienirintaiset pieniä rintoja, ' läskit' kurveja, viivapillut viivaa, häpyhuuliset häpyhuulia jne.
Täytyy sanoa että tervettä itsetuntoa ja oman itsensä arvostamista on näistä mielipiteistä päätelleen runsaasti ainakin tämän palstan naisilla. keep up the good work !
Kommentit (7)
Näitä täyspäisiä kommentteja lisää niin tää keskustelu voi jopa nostaa tasoaan.
Sanokoon kuka tahansa mitä niin minä sanon että tuo on suuresti vaikuttanut elämääni.
tulee itseasiassa mieleen maan mainion fast show-sketsisarjan (vai oliko se ponille kyytiä?) nainen joka aina eri tilanteissa kysäisi ' does my bum look big in this' .
-ap
...lukea miesten pyyntöjä kommentoida milloin minkin senttistä, ja milloin minnekin päin kallellaan olevaan kaluaan..-N40-
naiset märisee ku mies ei tykkää rinnoista,pillusta jne. Kyselevät mitä mieltä palstalla olevat miehet ovat hänen rinnoistaan ja perseestään, kun oma mies ei piittaa jne, mikä ainakin mulle kertoo todella heikosta itsetunnnosta, että täällä pitää kysellä omaa markkina-arvoaan ja olemuksensa seksikkyyttä. haloo missä mennään?!
ja sit heti seuraavaksi ne kehuu itsensä maasta taivaaseen, on isot rinnat, litteä vatsa, sopiva perse jne.
toivottavasti saavat edes sillä tapaa itsetuntonsa nousemaan. oman arvonsa kyselijät: hankkikaa elämä!
Siihen miten hyvät kyydit pystyy antamaan, tai miten kovat orkut itse saamaan, ylipäätään miten täyttä ja hyvää seksielämää elämään eivät nuo asiat vaikuta ollenkaan.
Mulla on tällainen perse, olenko seksikäs? Jos pidän lyhyttä farkkuhametta, olenko seksikäs? Hirveän, hirveän ulkonäkökeskeistä!
Naisille kasautuu myös seksissä kauheat ulkonäköpaineet, enkä ole nähnyt yhdenkään miehen kysyneen täällä, että jos on pikkaisen vatsaa, onko silti haluttava. Ja huomattavasti enemmän täällä kysytään vinkkejä miehen tyydyttämiseen, kuin naisen, vaikka naisilla orkunsaanti on monesti vaikeampaa kuin miehelle.