Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielenterveyteni on tänään järkkynyt

Vierailija
14.04.2008 |

Asioita on vaan päässyt kasautumaan päähän. Olen viimeisilläni raskaana ja siis äitiyslomalla kotona. Tunnen olevani niin yksinäinen. Mulla ei ole ketään kaveria, ja odottelen aina että joku laittaisi jotain viestiä että mitä mulle kuuluu. Mutta ei. Musta ei ihmiset vaan jostain syystä pidä. Olen toki itekkin menneisyydessä katkaissut välejä ystäviin vaikka varsinaista syytä ei ole ollut, joten ehkä mulle se nyt kostetaan rankimman kautta. Jos olen itse ottanut yhteyttä johonkin kaveriin, niin saan vastaukseksi että he sitten jossain vaiheessa soittelee ja sitä soittoa ei koskaan kuulu.

No, tänään oon sitten ihan tosissaan hautonut itsaria, tuntuu ettei musta ole mihinkään täällä. Miehellekkin tuotan vaain harmia ja tuskaa näillä raivareillani. Mä vaan itken, nukun vähän ja kun herään niin itku jatkuu ja sille ei tule loppua.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä jaksaa ulkoilla ja liikkua jossakin ihmisten ilmoilla. Rakenna rytmi päivään, noudata sitä, äläkä päästä ajatuksia valumaan muualle.

Vierailija
2/4 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai liittyykö se vain tähän raskausaikaan?

Mä olin loppuraskaudessa tosi ahdistunut, en kuitenkaan enää lapsen syntymän jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy vaikka kirjastossa lukemassa kaikki viimeiset naistenlehdet. Kun liikut kotiseudullasi aamukymmenen ja puolenpäivän aikaan ja taas iltapäivällä kahden-viiden välillä, niin tapaat äitejä, jotka ovat äitiyslomalla ja lasten kanssa ulkoilemassa. Mene vaikka satutunnin aikaan kirjastoon, siellä on kymmenen äitiä ja voit vaikka kysäistä kevyesti jotain raskausaikaista neuvoa...

Vierailija
4/4 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varovaisesti. kirjoittele tänne, pura sydäntäsi, ja vähitellen ala rohkaistua uusien ystävien hankinnassa. muihin äiteihin tutustuu synnytysvalmennuksessa, ja viimeistään kärriä työntäessäsi kotiseudullasi. Sitten hiekkalaatikkoleikkivaiheessa tunnet jo parikymmentä samanikäisten lasten äitiä, ja kyllä siinä jo juttukavereita löytyy. Äitiyslomalle jääminen neljän seinän sisään on isku vilkkaaseen työelämään tottuneelle, ja päiväsaikaan seurustelu ei muille työssäkäyville käy, joten kannattaa tutustua muihin samassa elämäntilanteessa oleviin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi