G: Kaikkien aikojen hauskin aloitus tällä palstalla?
Kommentit (14)
Tuo 36-vuotiaan vieroitusketju myös oli aika huikea. Samoin olen nauranut vedet silmissä synnytys-palstan sille ketjulle missä listataan miesten tekemiä tyhmyyksiä heidän ollessaan mukana synnytyksessä =D
Tuo hullut päivät-ketju kiinnostaisi, en vielä palstaillut silloin, mitä siinä oli? Ai niin, äitimammanen oli myös hauska.
Muakin kiinnostaisi tuo hullut päivät? Ja sit se " provoilua aloittelijalle" tms. oli kanssa hauska.
Äiti Mammanen oli se kun kyseisen nikin omaava henkilö vastasi johonkin ketjuun että en ole Äiti Mammanen mutta... Eikä ollut kirjautunut ulos ja nikki näkyi. Tarkoituksena oli ilmeisesti vierailijana puolustella aikaisempia sanomisiaan. Se ketju muuten keikkui täällä jokin aika sitten, vieläköhän sen löytäisi...?
Ja se ketju POISTETTIIN, syy ei ikinä selvinnyt ainakaan minulle?! Se oli äärettömän hauska ketju. Valvojat saa mun puolesta hävetä tekoaan ikuisesti.
Muitakin hauskoja on ollut, täytyy koettaa muistella...
kirjotettu tosi huonolla suomella
Vierailija:
kirjotettu tosi huonolla suomella
Pitkä ketju, alkoi siitä että miten vierottaa 36-vuotias pullosta (kalja). Syö kiinteitä ja muuta rinnastusta vauvanhoitoon.
Vierailija:
Se legendaarinen hullut päivät varmaan jo 5 vuotta sitten, on ollut kyllä kaikista paras
toinen oli se ketju, jossa ihmiset kertoi omia väärinkäsityksiään
kaikki ne lumikellojen ja aurinkokellojen siirtämiset yms.